Mijn godquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zouden mensen zoiets kopen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ranja en ballonnetjes en dan richting Ketsheuvel
kopen nee, maar ik zou het weleens willen proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Klopt wel jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij deinst volgens mij voor weinig terug
neu gewoon over een pastoor die niet helemaal spoortquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die katholieke kuthosties?
die was toch van ver voor jou tijd ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
hahahaha hoorde net Georgie Davis op de radio.![]()
![]()
heeft wel iets weg van Stevie W.
Uhu, met Ben Barnesquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l!
The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
*tapt met voet, handen in de zij*quote:
Lijkt me ongemakkelijk in een spijkerbroekquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
dat is duidelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l!
Het zit misschien best fijn, maar het ziet er uit als een neusaap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Quote je nou de verkeerde of mis ik iets op de IMDB pagina?quote:
Dat werd tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit misschien best fijn, maar het ziet er uit als een neusaap.
[ afbeelding ]
Dus als je iemand ziet met zo'n broekje:quote:The Shock Jock boxer features a hidden Active Shaping Technology cup in the frontal part of the brief to help shape and enhance the front “package” of a man; creating the perfect bulge. The hidden cup adds up to 2 inches (5 cm) onto your measurement.
Ik snap het nut er niet vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zit misschien best fijn, maar het ziet er uit als een neusaap.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af waarom je zoiets aantrekt... uiteindelijk zal die broek toch uit moeten als je er succes mee hebtquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je pik lijkt 5 cm groter. Of zoiets..
*bestel*quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]!
Ik weet ook niet of "fijn zitten" het doel is van die broeken.
[ afbeelding ]
[..]
Dus als je iemand ziet met zo'n broekje:
[ afbeelding ]
dan weet je direct dat-ie eigenlijk maar een kleine pik heeft.
Vraag het aan de vrouwen met pushup-bh's en kipfiletsquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af waarom je zoiets aantrekt... uiteindelijk zal die broek toch uit moeten als je er succes mee hebt
Om het met de prachtige woorden het het accent van Mevrouw van Poppel op kamer 4B te zeggen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]!
Ik weet ook niet of "fijn zitten" het doel is van die broeken.
[ afbeelding ]
[..]
Dus als je iemand ziet met zo'n broekje:
[ afbeelding ]
dan weet je direct dat-ie eigenlijk maar een kleine pik heeft.
Da's anders, want daardoor zit je kleding mooier en heb je een mooi decolletee. Dat zie je dus OOK als je gewoon gekleed gaat. Zo'n bobbel voorin niet. Tenzij het een hele strakke broek is of je met je kruis voor iemands neus gaat staan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag het aan de vrouwen met pushup-bh's en kipfilets
Ja, of in het zwembad / de sportschool.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om het met de prachtige woorden het het accent van Mevrouw van Poppel op kamer 4B te zeggen:
Da vin ik zunnen onzin! Zunne flauwekul allemoal!
Frontal enhancing technology. Wanneer zien ze die bult? Als je in je boxer voor iemands neus staat.
Wanneer sta ik meestal in mijn boxer voor iemands neus? Als ik met iemand naar bed ga, dus dan gaat ie uit en zien ze de werkelijke
Technisch gesproken zou het ook kunnen als je indruk wilt maken op de sportschool/kleedkamer... maar ook daar zal ie dan meestal uitgaan om te douchen dus ik kan me voorstellen dat de mensen om je heen dan ook beginnen te lachenquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om het met de prachtige woorden het het accent van Mevrouw van Poppel op kamer 4B te zeggen:
Da vin ik zunnen onzin! Zunne flauwekul allemoal!
Frontal enhancing technology. Wanneer zien ze die bult? Als je in je boxer voor iemands neus staat.
Wanneer sta ik meestal in mijn boxer voor iemands neus? Als ik met iemand naar bed ga, dus dan gaat ie uit en zien ze de werkelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |