De vergelijking die hij maakt gaat nogal mank met de situatie van de kerk...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd best mooi metaforisch geschreven (op de belachelijke korte zinnetjes na, maar dat is schrijfstijl).
Vind je?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vergelijking die hij maakt gaat nogal mank met de situatie van de kerk...
Volgens mij is Meryl niet vies van een visje op z'n tijdquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
grappig dat Sandra bullock Meryl Streep haar lover noemt, zou dat nou...
Die eerste twee inderdaad met name...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
De eerste 2 wellicht we, die laatste niet vind ik.
De opening met what's in a name vind ik wel flauw en persoonlijk kwetsend nichterig vals.
Cor Mennen de vollksmenner ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
De eerste 2 wellicht we, die laatste niet vind ik.
De opening met what's in a name vind ik wel flauw en persoonlijk kwetsend nichterig vals.
Die eerste leek op de vrouw die zei "Als je wil gaan handballen klop je ook niet bij de voetbalvereniging aan".quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste twee inderdaad met name...
Dit is wel heerlijk omschreven ja en de spijker op zijn kop wat mij betreftquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die eerste leek op de vrouw die zei "Als je wil gaan handballen klop je ook niet bij de voetbalvereniging aan".
In zoverre ben ik het er niet mee eens omdat geloof iets heel anders is en persoonlijker vaak. Aan de andere kant is de RK kerk een vorm , een stroming, waarin dat geloof gegoten is. Je hoeft niet bij DIE vorm te horen, er zijn nog zat andere vormen die beter in de moderne tijd passen en die beter bij jouw idealen aansluiten. Ik ga ook niet bij de KKK omdat ik vind dat de jurken mooi zijn en dan wel zeggen "Nu moet je wel negers aardig gaan vinden, anders is het discriminatie".
Alleen is het voor sommige mensen makkelijker van sport te wisselen dan van kerk.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Maar verder ga ik er over ophouden want ik heb echt last van een RDA. Repetitive Discussion Annoyance. Ook wel hostiemoeheid genoemd.
de vraaq is eerder, wie durft er bij mij in het wagentjequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Terug naar de Efteling
Wie wil er met me in een karretje?
Dat zou ik wel durvenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de vraaq is eerder, wie durft er bij mij in het wagentje
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel bij TheVulture hoor. Handjes vast in de Droomvlucht, tussen de andere fairies.
IKKE IKKE< mag ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Terug naar de Efteling
Wie wil er met me in een karretje?
Erik was je voor... sorryquote:
Ja jij deinst volgens mij voor weinig terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat zou ik wel durven![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
neequote:Op donderdag 11 maart 2010 16:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die katholieke kuthosties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |