Ik had het over Juu, niet over Juup. Ik weet niet wat dat is in het Chinees.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup is short for Juup!![]()
[ afbeelding ]
tiz for the better!quote:
Laat me raden, je werd toen vader?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen alcohol meer na jaren van stevig gebruik.
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tiz for the better!
Ik zal het ook altijd blijven houden met sigaretten, maar uiteindelijk is het beter
da snap ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
Op de grens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
Ik weet het, het is beter zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da snap ik![]()
maar daarin schuilt ook het gevaar helaas
nou dat laatste lukt nog best goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, maar toch mis ik het. Het lossen van mijn remmen en ongestoord zinloos lullen zonder schaamte.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dajje een vieze alkoholiker was![]()
pi, pi
* zapt alle zenders af..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef ArTiC het volgende:
Osama is er weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |