Ik ga zometeen verhuizen en ik ga vrijwel alles nieuw kopen. Ik bied daarom een groot deel van mijn huidige meubels aan voor de verkoop, misschien dat ik er een andere student voor een zacht prijsje blij mee kan maken. Het gaat om twee meubels van de Ikea, een meubel van de kwantum en een bed van de Leen Bakker.
![]()
Een bijpassend TV-meubel bij het DVD-meubel (of was het nou andersom-O-), ook uit de Besta-serie van Ikea. Ook dezelfde kleur, heeft alleen wel kleine gebruikssporen bij de ruimte waarin je de apparatuur plaatst. Toendertijd een paar keer mijn mediacenter er in en uit gehaald, waardoor wat schuurschade is ontstaan. Natuurlijk exclusief televisie, wel inclusief wieltjes. Het is een erg fijn meubel voor de diepere apparatuur, omdat het kastje maar liefst 60cm diep is. Meubel is een jaartje of drie oud, maar doet het voor de rest nog goed.
Richtprijs: 40 ¤
![]()
Ik wil ook van de boekenkast Lily van de Kwantum af, hij's 160x60x29 en je kan er eventueel nog een leuk bloempotje op zetten ook. Hij is in goede staat, nog geen jaar oud
Richtprijs: 20 ¤
Ik heb ook ooit een bed bij Leen Bakker gekocht, maar inmiddels een nieuw bed weten te bemachtigen en daarom gaat deze ook in de verkoop. Het bed is wel inmiddels al een jaar of vijf oud en ik heb tussentijds de lattenbodem van het bed wel vervangen, omdat ik even op het bed stond en ineens een paar centimeter lager bleek te staan. Het bed ziet er verder goed uit, alleen de plank aan het hoofdeinde heeft door mijn eigen schuld een beschadiging opgelopen. Het hoofdeinde wordt niet met schroefgaten geleverd, dus je moet een beroep doen op de meegeleverde zelftapschroeven. Maar dan moet je natuurlijk wel na montage niet achterkomen dat je deze plank achterstevoren hebt gemonteerd. Je koopt het bed natuurlijk voor de prijs met matras en twee lattenbodems, hij is 1m60 breed en 2m lang. Het gaat om een oud model van de Leen Bakker, namelijk uit de toenmalige Kirsten-serie.
Richtprijs: 125 ¤
En natuurlijk ook twee nachtkastje erbij. Van één nachtkastje zit er in de rechterbenedenhoek een barst in het ruitje.
Richtprijs: 25/15 ¤ (met het hele ruitje / met het kapotte ruitje)
Zoals je reeds hebt kunnen zien vermeld ik richtprijzen, bieden is natuurlijk mogelijk mits reëel. "Bezichtigingen" kunnen wel, maar ik ga niet half FOK! over de vloer laten komen. Reageer voor een "bezichtiging" dan ook alleen als je echt interesse denkt te hebben. Ik ben niet moeilijk, maar het moet wel reëel blijven natuurlijk
[ Bericht 7% gewijzigd door Symphonic op 23-04-2010 15:31:56 ]