Nee meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan betaal je iets van 45 euro of zo? Als dat waar is heb je gewoon basis
Ik kwam terug uit de keuken met mijn fruithapje en zag dat ik de lapo hadquote:
Doe je dan ook films downloaden en zo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee meerik betaal bij voor dat hele dag gratis bellen, en in die brief staat dat mijn abonnement van 8 naar 16 gaat
Fruithapjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam terug uit de keuken met mijn fruithapje en zag dat ik de lapo had
Nee en kan dat in een pakket? Ga morgen wel eens even kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je dan ook films downloaden en zo?
Anders zou ik het abbo lekker naar basis zetten, hou je toch weer een pakkie sigaretten in de zak
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
O en D. had trek in iets lekkers, dus die hangt of in de koelkast of ligt in bed
Ik heb toch ook een pakketquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee en kan dat in een pakket? Ga morgen wel eens even kijken
Eigenlijk is het gewoon een mineolaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fruithapje![]()
Dat is hartstikke gezond gek
Dat weet ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat jij dat niet weet?
quote:
Owquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las net dat je zin had in iets lekkers
Ik denk ik kan het maar beter meteen vragen anders krijg ik ook het verwijt dat ik dingen niet weet die ik zou moeten wetenquote:
Nee, maar je hebt wel gelijk, met die basis kun je niet 24 gratis bellen, enkel van zeven uur 's avonds tot acht uur 's morgens. Daar heb ik voor gekozen, werk toch overdagquote:
Ik wist niet dat je iets gedronken hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Als ik iets drink drink ik graag iets wat ik lust
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ik kan het maar beter meteen vragen anders krijg ik ook het verwijt dat ik dingen niet weet die ik zou moeten weten
Ik heb dus niets gedronken, want Kally bood me niets anders meer aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je iets gedronken had![]()
Nu ga ik het ook horen.
Zit jij in mijn PM box te kijken en te lezen wat ik allemaal aan info stuurquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat jij dat niet weet?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dus niets gedronken, want Kally bood me niets anders meer aan
Stuur jij mij pm danquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit jij in mijn PM box te kijken en te lezen wat ik allemaal aan info stuur
Dat mogen wij niet onder werktijdquote:
Ik download erg veel. Maar daarbuiten heb ik nog een abonnement op tweakers. Zuig twee films per dag binnen. En de meeste tijd gaat zitten in het uitpakken en op de stick fikken. Maar ben er vet blij meequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel gelijk, met die basis kun je niet 24 gratis bellen, enkel van zeven uur 's avonds tot acht uur 's morgens. Daar heb ik voor gekozen, werk toch overdag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat de eerste weken alles op mijn schouders komt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet onder werktijd![]()
Maar waarom zie je er zo tegenop dan?
Je kunt ze nu lekker naar je hand zetten
Wil je je wachtwoord terug?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit jij in mijn PM box te kijken en te lezen wat ik allemaal aan info stuur
Maar het wordt wel lente liesquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn beide collega's zijn er straks niet. De één gaat met verlof de ander gaat van de groep af omdat ze een dag minder wil werken. Tegelijk. Dus moet ik straks 2 mensen tegelijk inwerken en tegelijkertijd de groep draaien. Daar zie ik tegenop. Moest vandaag huilen op het werk.
Ik loop hopeloos achter wat dat betreft. En weet je, ik mis het "gedoe" ook allemaal niet. Een DVD koop ik gewoon, vind ik net iets leukerquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik download erg veel. Maar daarbuiten heb ik nog een abonnement op tweakers. Zuig twee films per dag binnen. En de meeste tijd gaat zitten in het uitpakken en op de stick fikken. Maar ben er vet blij mee
Ik kan me wel voorstellen dat je daar tegenop ziet, dat lijkt me ook best wel zwaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn beide collega's zijn er straks niet. De één gaat met verlof de ander gaat van de groep af omdat ze een dag minder wil werken. Tegelijk. Dus moet ik straks 2 mensen tegelijk inwerken en tegelijkertijd de groep draaien. Daar zie ik tegenop. Moest vandaag huilen op het werk.
Nee, je kwam met koffie aanzetten en ik vroeg of je niets lekkers hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat je trek had dus of in de koelkast hing of in bed lag
Dat is waarquote:
Dan had je toch trek in iets lekkersquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je kwam met koffie aanzetten en ik vroeg of je niets lekkers had
Nee dat hoor ik nu voor het eerstquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM's, maar dat weet Deissy niet
Ja, maar je kunt niet meer als werken toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat de eerste weken alles op mijn schouders komt?
Geld uitgeven vind jij net iets leuker dan iets graties binnen halen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik loop hopeloos achter wat dat betreft. En weet je, ik mis het "gedoe" ook allemaal niet. Een DVD koop ik gewoon, vind ik net iets leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |