EN NOG EEN PAAR!

Beedazzled, een suikerscrub, met supervoedende bestanddelen zoals cacaoboter, sheaboter en de heerlijke geur van Honey I Washed the Kids.
Reinigingszeep voor de vagina met als naam Forget-Me-Not (je weet wel, net als het kleine blauwe bloemetje). Met een lichte bloemengeur en uiteraard PH neutraal! En in vaste vorm, want dat is goed voor het milieu. En natuurlijk zonder vergeet-me-nietjes, want die zijn met uitsterven bedreigd!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er ontbreekt nog één ultiem product:
Een Fortune Cookie!Elk meisje (en genoeg mannen) kunnen blij worden van een heerlijk vers gebakken (warm) koekje! Een zandkoekje, een cocosmakroon of een chocolate chip cookie; vers zijn ze allemaal geweldig!
Dit koekje (zeepje) zal je een heerlijk gevoel geven wanneer hij door de warmte van de douche uitspat in heerlijke geuren. In een waas van gelukzaligheid zal je genieten van de zachte maar pittige geur van gember en de romantiek van amandel, een zoete aromatische rietsuiker scrub zal je huid stralender doen aanvoelen en als moisturizer geeft het zeepje een hele lichte waas van cacaoboter af waardoor je huid een ultieme zachtheid zal ervaren!
Een groot stuk zeep omtoveren tot fortune cookie is dan ook een hele uitdaging, wellicht kan hij worden gepresenteerd als een groot klavertje vier waar men dan de stukjes zeep af kan snijden.
Ik hoef geen nieuw doucheproduct, ik ga voor het oude vertrouwde maar o zo lekkere zeepje! Als er een cadeau is wat altijd goed wordt ontvangen dan is het wel een stuk Lush zeep. En denk dat dit een schuimbekkend lekker zeepje zal zijn!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zie mijzelf onder de douche staan met een grote fles groen-gouden, sprankelende gel. Een explosie van appeltjes volgt.
Fris maar toch ook apart, een beetje snoeperig met een zoete ondertoon met een lichte hint van kaneel.
Maar wacht... Lush is Lush dus hiermee zijn we er natuurlijk niet.
Naast de gel zie ik dan ook een aparte emotibomb.
Een romige! La piece de resistance, de slagroom op de taart!
De romige dampen vullen de doucheruimte en vormen een ideale combinatie met de appeltjes.
In de winter tijdens een druilerige zondagmiddag wanneer je wel een beetje troost kunt gebruiken.
Of in de zomer, je let op de lijn en hebt bewust dat ene stukje taart laat staan (hoe moeilijk dat ook is!!).
Kortom een ideale combinatie van een lekkere douchegel die altijd kan en een emotibomb die het rechtvaardigt om een uur onder de douche te staan!
Strawberry-Yoghurt SmoothieEen simpele smoothie met het verzorgende van yoghurt, en de verrukkelijke geur van aardbeien.
Jullie hebben een heel brede aanbieding van producten.
Maar geen één die bij iedere persoon anders is. Jullie kunnen een zeep ontwikkelen die, afhankelijk van een aantal factoren, verandert van geur per persoon. Hierdoor ruik je altijd lekker, maar nooit hetzelfde als een ander.
Want iedereen kent het wel, heb je een date, ruikt hij/zij hetzelfde als je ex. Of erger nog, jij ruikt als haar/zijn ex.
Die angst hoef je nooit meer te hebben, want hiermee ruik je naar jezelf, door bepaalde eigenschappen van je eigen huid en lichaam.
Je kunt hierbij ook kiezen tussen een bloemige of een kruidige geur. Aangezien niet iedereen van beiden houdt, sta je nooit voor een onaangename verrassing.
Dus, wat er ook gebeurt, het is altijd dé geur voor jou.
Mijn ideale doucheproduct schuimt, want schuim is leuk.

Dan voel en zie je de 'viezigheid' zo van je afglijden, huppakee, door het douchepuntje. Opgeruimd staat netjes. Ik gebruik nu de shampoo jumping juniper en die schuint bijvoorbeeld heerlijk. Daarnaast voelt het lekker zacht aan, zoiets als rockstar. Wat dat precies is weet ik niet, maar het is iets cremerigs dat daar inzit, daar houd ik wel van.
Verder wil ik iets verzorgends in de douchegel-in-een-blok. Zodat ik op een ochtend met haast (want welke ochtend heb ik geen haast?) niet ook nog bodylotion hoef te gebruiken. Er blijft dus een vochtinbrengend laagje achter. Maar niet vettig hoor! Ik heb shink drink en dat is fijn voor 's avonds, maar voor overdag is het niet fijn als je het nog voelt. En lastig met het aantrekken van je kleren.

En hoe het ruikt? De ene kant van het blok lekker zoet, beetje als HIWTK en de andere kant van het blok (ja, ja, twee verschillende geurtjes in 1) meer richting happy hippo, dat ruikt lekker fris, fijn voor als je eigenlijk te weinig hebt geslapen maar je moet toch echt, echt, echt, vroeg op staan.
De verpakking mag op z'n lush: natuurlijk en biologisch en handig te reclyclen. Het bekende papiertje.

''The Hang-over''Een frisse zeep die je je kater doet vergeten. Ruikt naar de zoete frisse ochtend, alle geuren die je 's ochtends na je kater kunt verdragen. In de vorm van een bierfles.
Lush voor huisdierenmijn idee: douchegel voor huisdieren.
Zodat je hond niet meer naar ouwe mat stinkt als ie uit de regen komt.