abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79027740
whaaaa dan schrik je je lam, jij iig ook bedankt voor de moeite!
pi_79027884
Bedankt voor alle leuke berichtjes over mijn idee en de felicitaties!

Echt super dat ik gewonnen heb (3e prijs)!!! Ik was helemaal blij toen ik het las.
Net vorige week nog allemaal Lush-producten gekocht, maar er kan altijd nog wel wat bij
En het lijkt mij helemaal super als ze mijn product ook echt gaan maken en ik straks al ik in de winkel loop kan zeggen: 'ja die is van mij, die heb ik bedacht!'.

Word ik ook nog op de hoogte gehouden van wat er besloten word over mijn product, want daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 maart 2010 @ 19:03:29 #53
163650 Greys
pi_79028210
Gefeliciteerd Krezip!

Hou de Lush topics hier in LIF maar goed in de gaten voor eventuele updates over nieuwe producten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79028742
ooh leuke ideeen ook !

en omg nog iemand die iets met granaatappel had
(ik dus ook lol)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_79028922
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
ooh leuke ideeen ook !

en omg nog iemand die iets met granaatappel had
(ik dus ook lol)
ooh en leuk om toch bij selectie van 18 inzendingen te zitten
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_79029295
Feli winnaars!

Edit: OOOHHHH! Ik heb de top 18 gehaald!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:19:15 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79077458
Darn, nou was het topic vol en was ik de hele wedstrijd al vergeten ...
Gefeliciteerd aan de winnaars!
De worteltjeslijn zou ik echt zo in de winkel willen zien en kopen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79077620
Ey leuk dat ik wel tussen die andere sta
pi_79078396
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Darn, nou was het topic vol en was ik de hele wedstrijd al vergeten ...
Gefeliciteerd aan de winnaars!
De worteltjeslijn zou ik echt zo in de winkel willen zien en kopen
!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:43:03 #60
176471 oh-oh
pi_79078521
Eerlijk gezegd lijkt zo een bodymasker me veel te veel werk en te veel gedoe en te veel rommel
Een gezichtsmasker doe ik lekker op als ik in bad lig, maar wat moet je in hemelsnaam doen als je zo een lichaamsmasker op hebt?
Je tanden flossen of zo
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79078557
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt zo een bodymasker me veel te veel werk en te veel gedoe en te veel rommel
Een gezichtsmasker doe ik lekker op als ik in bad lig, maar wat moet je in hemelsnaam doen als je zo een lichaamsmasker op hebt?
Je tanden flossen of zo

dat dacht ik dus ook
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:45:25 #62
176471 oh-oh
pi_79078625
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef brunette82 het volgende:

[..]

dat dacht ik dus ook
Tis ook echt niet flauw bedoeld of zo, maar dat vroeg ik me dus echt serieus meteen af.
Moet je naast je douche staan onder de derrie of zo, alles vies en zo
Ik zie het me echt niet doen, das iets voor in een schoonheidssalon of zo, niet voor in mijn badkamer
( Groucho Marx )
pi_79081868
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis ook echt niet flauw bedoeld of zo, maar dat vroeg ik me dus echt serieus meteen af.
Moet je naast je douche staan onder de derrie of zo, alles vies en zo
Ik zie het me echt niet doen, das iets voor in een schoonheidssalon of zo, niet voor in mijn badkamer
Heel veel rollen plastic folie kopen en wat landbouwplastic voor op je bank. Na een half uurtje uitrollen kun je dan vast 10 minuten ontspannen.
Ik had eigk niet zo over de praktische kant nagedacht maar inderdaad... wat moet je in hemelsnaam met je tijd doen terwijl dat masker op zit? Een gezichtsmasker vind ik altijd al terug door de hele kamer als ik het een keer niet in bad opdoe, laat staan een lichaamsmasker.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 maart 2010 @ 23:08:03 #64
163650 Greys
pi_79082035
Morgen ga ik weer een zwik inzendingen plaatsen hoor!
Vandaag geen tijd voor gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79082837
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Morgen ga ik weer een zwik inzendingen plaatsen hoor!
Vandaag geen tijd voor gehad.
Over een half uur dus?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 maart 2010 @ 23:30:59 #66
163650 Greys
pi_79082920
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Over een half uur dus?
Nee, visite is net weg hier, zo een tukkie doen en dáárna morgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79082939
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, visite is net weg hier, zo een tukkie doen en dáárna morgen
'mkay.
pi_79100576
Je hoeft zo'n masker niet lang te laten in trekken, zo'n miniuut of 5. Je kunt dan als je klaar bent met je lichaam in te smeren,( Of in laten smeren door je partner :-) ) een lekker haarmasker in je haar doen en een fesh face mask op je gezicht. Inmiddels is het lichaamsmasker a gedroogd en ingetrokken. Je kunt daarna onder de douche stappen en het langzaam laten afspoelen of lekker in het bas stappen en langzaam laten oplossen in het water.

Kan echt heerlijk zijn, je eigen sauna/spa thuis.

groetjes,
miranda
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 17:16:48 #69
163650 Greys
pi_79100838
Verwarming van te voren aan in de badkamer, ik zie het wel gebeuren ja.

Zal zo weer even wat inzendingen plaatsen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 18:13:25 #70
163650 Greys
pi_79102568
WEER EEN PAAR VAN DE INZENDINGEN!

Een soort scrub dat chocolaty almondy goodness heet. Het ziet er uit als een heerlijk gebakje en heeft een kleivormige textuur. Maar wanneer je een stukje afbreekt en mengt met warm water word het een heerlijke chocolade geurende creamy scrub waar stukjes amandel de scrub werking doen. Waardoor je huid super zacht word en jeje niet schuldig hoeft te voelen als je een keer een puntje extra neemt! Je kan m ook maken als een strawberry cheese cake waar perzik pit de scrub werking doet met frisse yoghurt en lekkere geurende zoete aardbeitjes! Ik ben altyd al groot fan geweest van Lush dus ik hoop echt dat jullie mijn idee leuk vinden!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik graag zou willen zien is een soort van papier waar je een boodschap op kan schrijven en aan je geliefde kan geven en welke oplost als je er mee doucht (en je schoon maakt natuurlijk..) zo kan je nog met je geliefde douchen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn idee is simpel. Na al die winterse dagen een lekkere lente geur. Dus geuren van bloesem en iets lekker fris en een heel klein beetje zoet.
Een lekkere lichte geur met appelbloesem (en eventuele andere bloessems), een heel klein beetje citroen/mandarijn en als zoete afmaker een beetje perzik.

Bij voorkeur gewoon een douchegel.

Ben jij het ook zo zat om als een blanke bleekscheet door het leven te gaan en keer op keer de vraag te krijgen of je in een grot leeft?
Lush komt met de oplossing. "Make your face look like shit." Hardwordende bruine zeep met een kokosgeurtje. Sop je lekker in met deze zeep, let erop dat je het gelijkmatig verdeelt, en je krijgt een prachtig goedkoop bruin kleurtje. Met dit tintje maak je de blits op de plaatselijke camping; iedere Johnny, Anita zal je mee willen sleuren naar hun met tijgerprint beklede caravan. De exotische geur van kokos roept allerlei vakantieherinneringen op bij mensen, ze zullen nog voordat ze je kennen je allerlei positieve karaktereigenschappen toedichten. Want zo zijn mensen; simpel. Deze zeep zal brengt weer hoop in uw miserabele leventje.

en idee 2:

Sweet
Een douchegel ontwikkeld speciaal voor een aantal lieve stoere vrouwen die elkaar al pratend over Lush leerde kennen. Een mix van frisse mint en zoete frambozen*. Goed schudden voor gebruik zodat de twee lagen goed mixen!

*Zonder glitters, kan in sauna's verdund gebruikt worden als vervanging van etherische olie .

Doucheproduct: "Hot Quickie"

Eén van de grote problemen die douchen met zich meebrengt, is dat het zo prettig is om er lang onder te blijven staan. Wat zou het toch geweldig zijn als er een doucheproduct verkrijgbaar was dat de overmatige-warm-water-gebruiker zou beperken in zijn veel te lange douchetijden.
Wanhoop niet! Een oplossing is nabij. Een vrij eenvoudig ontwerp kan een einde maken aan de langdurige frustraties van de medebewoners.
Deze nieuwe zeep, "Hot Quickie", bestaat uit een pakket van kleine zeepbolletjes, waarbij voor elke douchebeurt slechts 1 bolletje gebruikt hoeft te worden. Met een doorsnede van circa 4cm zal het handig tussen enkele vingers genomen kunnen worden, om zo het hele lichaam in te kunnen zepen.
Met een warm rood uiterlijk, sensuele rozengeur, een kern van zuiver natrium, omhuld door een zacht gelomhulsel dat na een vaste tijd oplost in water, vormt dit de unieke zeep voor een onvergetelijke douche-ervaring!

Dit product is te variëren in vereiste maximale douchetijden (van ca. 5, 10, of 15 minuten) door het gelomhulsel te verdikken of te verdunnen en het zo perfect op maat te maken voor iedere gebruiker.

Stel je voor ;-)

Op zaterdag morgen wordt je wakker en je denkt, he wat ruik ik? mijn vriendin heeft verse broodjes gebakken ) Beter kan de morgen niet beginnen! Op dat moment komt je vriendin met de het ontbijt op bed de slaap kamer binnen lopen en tot je verbazing zie je geen vers gebakken broodjes! Toch blijf je die lekkere geur van verse broodjes ruiken! Je ruikt nog eens goed en dan komt het!

Zij heeft een nieuwe douchegel met de geur van vers gebakken broodjes!
Wie wil dat nou niet?

reclame slogan:
Om op te eten zo lekker!

In de afgelopen jaren heb ik heel wat Lush-doucheproducten geprobeerd. Er is echter een product dat ik nog mis in de Lush-collectie. Ik zal jullie vertellen wat dat is, en waarom ik het mis.

Een lekker doucheritueel bestaat voor mij uit een aantal dingen: als ik onder de douche sta was ik altijd eerst mijn haar met een lekkere shampoo, waarna ik het insmeer met een geurige conditioner. Daarna zeep ik mijn lichaam lekker in met het zeepje dat op dat moment het beste bij mijn bui past. Mijn gezicht doe ik met speciale gezichtsreiniger. Als ik onder de douche uitstap, dep ik me droog. Daarna smeer ik me lekker in met een goed geurende, hydraterende bodylotion die bij het geurtje past dat ik die dag op ga doen. Als ik helemaal ben opgedroogd, spuit ik royaal mijn geurtje op. Ik heb een kleine verzameling geurtjes en draag het geurtje dat het beste bij mijn bui en de activiteiten van die dag past.

Helaas passen niet al die geurtjes bij de Lush-zeepjes die ik heb. Ik heb al een hoop combinaties geprobeerd, maar de meesten 'clashen' nogal. Een van mijn lievelingszeepjes is Rockstar, ik gebruik deze erg vaak. De werking is goed en hij ruikt lekker zoet. Maar helaas, als ik een avondje uitga en Amor Amor erbij op spuit, stink ik een uur in de wind. Het gevolg hiervan is dat ik me op dat soort avondjes was met een middelmatig stukje winkelzeep dat minder ruikt (of eigenlijk gewoon geurloos is) maar ook een stuk minder goed werkt. Daarom lijkt het mij een goed idee als Lush een neutrale zeep introduceert, met veel goede werkzame bestanddelen, maar zonder sterke geur. Als kleur stel ik me een mooie grijs voor, met een magenta of paarse bovenlaag. De zeep moet hydraterend zijn, dus olie lijkt me een belangrijk bestanddeel. Anders misschien een lekkere klei om alles diep te reinigen. De bovenlaag kan bestaan uit een laag mooi gekleurd scrubzout om de behandeling compleet te maken.

Ik kijk met smart uit naar de dag dat ik me onder de douche lekker schoon kan wassen met mijn favoriete, best werkende zeep en me daarna lekker kan insmeren en onderspuiten met mijn 'scent of choice' voor die dag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:49 #71
163650 Greys
pi_79102809
EN NOG EEN PAAR!

Beedazzled, een suikerscrub, met supervoedende bestanddelen zoals cacaoboter, sheaboter en de heerlijke geur van Honey I Washed the Kids.

Reinigingszeep voor de vagina met als naam Forget-Me-Not (je weet wel, net als het kleine blauwe bloemetje). Met een lichte bloemengeur en uiteraard PH neutraal! En in vaste vorm, want dat is goed voor het milieu. En natuurlijk zonder vergeet-me-nietjes, want die zijn met uitsterven bedreigd!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er ontbreekt nog één ultiem product: Een Fortune Cookie!
Elk meisje (en genoeg mannen) kunnen blij worden van een heerlijk vers gebakken (warm) koekje! Een zandkoekje, een cocosmakroon of een chocolate chip cookie; vers zijn ze allemaal geweldig!
Dit koekje (zeepje) zal je een heerlijk gevoel geven wanneer hij door de warmte van de douche uitspat in heerlijke geuren. In een waas van gelukzaligheid zal je genieten van de zachte maar pittige geur van gember en de romantiek van amandel, een zoete aromatische rietsuiker scrub zal je huid stralender doen aanvoelen en als moisturizer geeft het zeepje een hele lichte waas van cacaoboter af waardoor je huid een ultieme zachtheid zal ervaren!
Een groot stuk zeep omtoveren tot fortune cookie is dan ook een hele uitdaging, wellicht kan hij worden gepresenteerd als een groot klavertje vier waar men dan de stukjes zeep af kan snijden.

Ik hoef geen nieuw doucheproduct, ik ga voor het oude vertrouwde maar o zo lekkere zeepje! Als er een cadeau is wat altijd goed wordt ontvangen dan is het wel een stuk Lush zeep. En denk dat dit een schuimbekkend lekker zeepje zal zijn!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zie mijzelf onder de douche staan met een grote fles groen-gouden, sprankelende gel. Een explosie van appeltjes volgt.
Fris maar toch ook apart, een beetje snoeperig met een zoete ondertoon met een lichte hint van kaneel.
Maar wacht... Lush is Lush dus hiermee zijn we er natuurlijk niet.

Naast de gel zie ik dan ook een aparte emotibomb.
Een romige! La piece de resistance, de slagroom op de taart!

De romige dampen vullen de doucheruimte en vormen een ideale combinatie met de appeltjes.
In de winter tijdens een druilerige zondagmiddag wanneer je wel een beetje troost kunt gebruiken.
Of in de zomer, je let op de lijn en hebt bewust dat ene stukje taart laat staan (hoe moeilijk dat ook is!!).

Kortom een ideale combinatie van een lekkere douchegel die altijd kan en een emotibomb die het rechtvaardigt om een uur onder de douche te staan!

Strawberry-Yoghurt Smoothie
Een simpele smoothie met het verzorgende van yoghurt, en de verrukkelijke geur van aardbeien.

Jullie hebben een heel brede aanbieding van producten.
Maar geen één die bij iedere persoon anders is. Jullie kunnen een zeep ontwikkelen die, afhankelijk van een aantal factoren, verandert van geur per persoon. Hierdoor ruik je altijd lekker, maar nooit hetzelfde als een ander.

Want iedereen kent het wel, heb je een date, ruikt hij/zij hetzelfde als je ex. Of erger nog, jij ruikt als haar/zijn ex.
Die angst hoef je nooit meer te hebben, want hiermee ruik je naar jezelf, door bepaalde eigenschappen van je eigen huid en lichaam.

Je kunt hierbij ook kiezen tussen een bloemige of een kruidige geur. Aangezien niet iedereen van beiden houdt, sta je nooit voor een onaangename verrassing.

Dus, wat er ook gebeurt, het is altijd dé geur voor jou.

Mijn ideale doucheproduct schuimt, want schuim is leuk. Dan voel en zie je de 'viezigheid' zo van je afglijden, huppakee, door het douchepuntje. Opgeruimd staat netjes. Ik gebruik nu de shampoo jumping juniper en die schuint bijvoorbeeld heerlijk. Daarnaast voelt het lekker zacht aan, zoiets als rockstar. Wat dat precies is weet ik niet, maar het is iets cremerigs dat daar inzit, daar houd ik wel van.
Verder wil ik iets verzorgends in de douchegel-in-een-blok. Zodat ik op een ochtend met haast (want welke ochtend heb ik geen haast?) niet ook nog bodylotion hoef te gebruiken. Er blijft dus een vochtinbrengend laagje achter. Maar niet vettig hoor! Ik heb shink drink en dat is fijn voor 's avonds, maar voor overdag is het niet fijn als je het nog voelt. En lastig met het aantrekken van je kleren.
En hoe het ruikt? De ene kant van het blok lekker zoet, beetje als HIWTK en de andere kant van het blok (ja, ja, twee verschillende geurtjes in 1) meer richting happy hippo, dat ruikt lekker fris, fijn voor als je eigenlijk te weinig hebt geslapen maar je moet toch echt, echt, echt, vroeg op staan.

De verpakking mag op z'n lush: natuurlijk en biologisch en handig te reclyclen. Het bekende papiertje.

''The Hang-over''

Een frisse zeep die je je kater doet vergeten. Ruikt naar de zoete frisse ochtend, alle geuren die je 's ochtends na je kater kunt verdragen. In de vorm van een bierfles.

Lush voor huisdieren
mijn idee: douchegel voor huisdieren.
Zodat je hond niet meer naar ouwe mat stinkt als ie uit de regen komt.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 18:34:07 #72
163650 Greys
pi_79103116
ENNNNNNNN WE DOEN ER GEWOON NOG EEN PAAR!

Melting Orange Bomb
Mijn ideale Lush doucheproduct heeft de substantie van een zeepje die, wanneer het in aanraking komt met de huid en water, langzaam smelt op het lichaam. Bij het inzepen blijft een crème achter op het lichaam die niet te snel door water wordt afgespoeld.
Met de lente voor de deur zie ik graag een frisse geurcombinatie van sinaasappel en mint in jullie assortiment!

The Wuss in de douche
Daarnaast wil ik nog een verzoekje doen namens de mannelijke Lushgebruikers: Maak een douche gel van The Wuss! Dit is trouwens ook een verzoek namens de vrouwen, aangezien het een erg sexy geurtje is..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn 3 dingen die mij opvallen of die ik mis in jullie collectie:

Tijdens het douchen scheer ik vaak mijn benen en gebruik gewone douchegel of shampoo. Dit werkt prima en vind ik fijner dan scheerschuim/gel (wat ook nog eens niet lekker ruikt!). Het liefst zou ik een speciale scheershampoo hebben die mijn huid verzorgt, heerlijk ruikt en van natuurlijke producten gemaakt is! Hierbij hoort natuurlijk ook een heerlijke crème die mijn benen in de watten legt na het scheren.

Pasgeleden zocht ik een cadeau voor een vriendin met een zeer moeilijke huid. Ze heeft bijna alle mogelijke producten al geprobeerd en is voor heel veel dingen allergisch. Nu dacht ik direct aan Lush omdat jullie met natuurlijke producten werken. Echter, ze reageert vaak ook op parfum, en dit zie ik vaak in de ingrediëntenlijst van jullie producten voorkomen. Ik (en mijn vriendin) zouden graag een zeep of shampoo zien zonder parfum. Het hoeft niet sterk te ruiken, als ze er maar schoon van wordt!

Een douchegel en/of zeep met veel glitters! Met een hoog geurig fruitgehalte natuurlijk. Ik houd ervan feestelijk te douchen voordat ik uitga, op deze manier verhoogd het de voorpret!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja een inzending van een man! Maargoed soms hebben die ook wel eens een leuk idee . Ik begrijp dat Lush niet zozeer producten neer wil zetten maar 'ervaringen' hier is mijn ervaringsidee.

Douchen is niet een van mijn favoriete hobbies, een kleine ruimte waar je eerst de temperatuur goed moet krijgen voordat het er aangenaam is. Deze kleine ruimte zorgt ook voor andere ongemakkelijkheden. Bij het douchen gaat de aandacht voornamelijk naar het boven en midden gedeelte van het lichaam maar helemaal op de bodem staan ook nog twee voeten. Over het algemeen kom je met je kont ofwel tegen een plakkerig, koud en nat douchegordijn aan ofwel tegen een koude muur (of onhandig balancerend op een gladde douchevloer!).

HappyFeet (of meer in de naamgeving van Lush HippieFeet ^^):
- Zeepje in een bal of andere ronde vorm die je met je voeten tussen je voeten kan bewegen (een voeten-inzeep-zeepje)
- Voethandje (ipv washandje) om je voeten te wassen zonder te bukken

Succes met uitzoeken en jullie nieuwe producten!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Bubbles in the Bathroom
Een zachte douchegel of massief blok (wat het handigst is) waarmee je je hele lichaam inzeept en als je het afspoelt allemaal bellen vormt die opstijgen (zoals bij bellenblaas. In de douche stijgen ze op als je met warm water doucht, warme lucht stijgt op). Of anders: bellen vormt als je over je eigen huid blaast (voordat het afgespoeld is). Bellenblaaspret in de badkamer! Geurtje iets van frisse bloemetjes, niet te sterk/zwaar. Misschien wat mint, dan zou lichtgroen een leuke kleur zijn! Vooral ook leuk voor jonge kinderen (en volwassenen die graag met bellen spelen, zoals ikzelf). Uiteraard is het blok of de verpakking belvormig met een parelmoerglans!

2. Versgemaaid gras
Een doucheblok dat naar versgemaaid gras ruikt! Er is geen geur lekkerder dan vers gras in het voorjaar en ik zou willen dat ik het altijd kon ruiken. Lijkt mij ideaal dat ik onder de douche mijn ogen dicht kan doen en dan weer dat grasveld ruik van die ene zomer ... Het blok is lichtgroen van kleur, bovenop gedecoreerd met (echte of kunst) grassprietjes, die ook door het product heen vermengd zitten. Licht srubeffect door de harde donkergroene stukjes (gras) in het blok. Misschien een licht vleugje mint voor het extra frisse effect.

Mijn vriend is dol op badderen. Als we dan een keer een bad tot onze beschikking hebben, dan zoekt hij altijd iets uit voor erin met dennen-geur. Niet eucalyptus ofzo, maar echte pine-dennegeur. Helaas zijn er vrijwel geen merken die een douchezeep hebben met die geur. Dus, mijn idee: een douchezeep of jelly met een lekkere mannelijke dennegeur en een stoere donkergroene kleur voor de mannelijke badderaars onder ons!

Wat ik zelf mis in het assortiment van Lush is een Emotibomb die anti (winter)dip is.
Ik zat zelf te denken aan een bergamot geur, aangezien deze tegen depressies zou werken.

Ook zou ik een "honing lijn" leuk vinden. En dan iets met Bee steeds in de naam van het product.
Zo zat ik zelf te denken aan een milde scrub "Bee gentle", op basis van honing en granen als scrub (tarwe of haver). Lekker zoet en een lekkere milde scrub.
Ook mag een bodybutter niet ontbreken met honing. Deze mag dan iets van "Bee soft" heten, omdat het je een heerlijk zacht huidje geeft. Voor de verfrissing zou er ipv alleen de honing geur nog wat citrus vruchten (wat citroen/sinaasappelachtigs) kunnen toegevoegd worden.
Als douchegel zou er naast de honing wat kamille aan toegevoegd kunnen worden, dit werkt tegen een sombere stemming. Dus dit zou "Bee happy" kunnen zijn.
Op al deze producten zou het leuk zijn om of een honingraatje of een bijtje als logootje af te beelden.

Oeh, en wat ik zelf ook nog vond ontbreken aan de douchegels is een watermeloen douchegel! Lekker zoet, fruitig en fris voor in de zomer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79103512
Als er nog een lushwedstrijd komt, zou ik echt niet meer weten wat voor idee ik moet insturen...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 18:56:46 #74
163650 Greys
pi_79103741
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:48 schreef _Arual_ het volgende:
Als er nog een lushwedstrijd komt, zou ik echt niet meer weten wat voor idee ik moet insturen...
Dan doen we de wedstrijd vast weer in een heel andere vorm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 19:02:01 #75
163650 Greys
pi_79103926
NOG WAT INZENDINGEN!

Ik ben al jaren fervent Lush gebruikster en wat ik al die jaren al echt mis bij Lush zijn produkten met dropgeur.
Zeep, douchegel, jelly, whatever, met een echte lekkere dropgeur.
En dan kan dan weer fijn gemengd worden met bijvoorbeeld, zwarte bessen, appel , munt.
Zwart met paarse zeep ( drop met zwarte bessen, zoals blackcurrant en liquorice sweets , heel populair snoep in de UK is dat ) , zwart met groene jelly ( drop met appel, zoals autodrop , fris en droppig ) , een frisse drop met munt douchegel.
Drop met honing is ook nog een optie, etc.
Gewoon een liquorice lijn dus
Zwart goud is dat!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de hele website afgestruind (inclusief alle doucheproducten), maar ik kan maar één product vinden waar meloen in zit, namelijk Retread. En dat is zonde!

Meloen ruikt namelijk heerlijk zoet, heeft een mooie felle kleur (groen, geel en oranje) en dit in combinatie met een blauwe bloem (wat symbool staat voor romantiek -> http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Flower) zoals bijvoorbeeld de korenbloem maakt het geheel tot een kleurenfestijn en het ruikt nog eens érg lekker.

Ik zie dit dan het liefste als een zeepje, gewoonweg omdat ik dit het meeste gebruik en het ziet er het leukste uit.
En je zou er eventueel een klein stukje van af kunnen halen, om lekker in mijn klerenkast te leggen, zodat het ook daar lekker ruikt.

Stukjes van bloemblaadjes in een product verwerkt, zoals bijvoorbeeld rozenblaadjes en vergeet-me-nietjes. Dat lijkt me erg romantisch en een leuke verrassing.

Mijn inzending, geïnspireerd door de dag van vandaag (da's dus maandag).

Kom je maandagmorgen-blues door met Magic Monday van Lush!
Het weekend heeft je gesloopt, je wil je het liefst nog een keer (of twee, of drie) omdraaien in bed. Maar duty calls en de wekker gaat weer veel te vroeg. Een goed begin is het halve werk en Magic Monday geeft je de frisheid in de kop en doet er een goed humeur bovenop!

Frisse munt - een voelt je en ruikt zo fris als een hoentje en hebt een frisse kijk op de wereld. Je bruist weer van inspiratie!
Citrus - ochtendhumeur? Binnen no-time was je die weg, het citrus-aroma heeft een gelukmakende werking. En mocht zelfs de beste citrus ter wereld (en geloof ons, we gebruiken die) je niet op de been helpen, dan doen we er nog een beetje (fairtrade!) cacao bij. Mmmmmm chocola. Weg is je chagerijn!
Een snufje rozenolie erbij dat de stress wegwerkt en het Medicijn tegen een Manic Monday is compleet:
Magic Monday van Lush!

Geen Lush Shower Smoothie maar een Lush Shower Cocktail
Heerlijk om de dag mee af te sluiten en je huid te laten ontspannen
De Lush Shower Cocktail waar ik aan zat te denken: de Pina Colada
Met de heerlijke geuren van kokos en ananas waan je jezelf op een hagelwit strand.

Mijn idee: de combo showergel.

Een serie van 3-6 showergels die zelfstandig niet eens zoveel doen maar elkaar gecombineerd creeeren ze een bepaalde geur of effect(bepaalde geuren, warm gevoel, fris/koud gevoel, extra schuimen, knisperen, ze worden een kristallen scrub)

Ze zijn leuk om te sparen en het is leuk de combinaties uit te proberen. Uiteraard is dat voor Lush ook niet nadelig

Ik zou wel eens onder de douche willen met een champagne ontbijt. Lekker bleekgouden champagne met veel heerlijke bubbels, kruimelende toast met marmelade waar van die sinaasappelsliertjes in zitten, eitje en een paar heerlijk zompige brownies.
Zouden jullie dit allemaal in een doucheproduct kunnen stoppen, zoeen dat ook goed is voor je haar? Het lijkt me het meest geweldige begin van de ochtend, maar ook 's avonds zou ik zo'n heerlijkheid niet afslaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')