abonnement Unibet Coolblue
pi_80087348
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Wat is er mis?
Ze passen niet bij mijn postuur
Eentje is te lang en beide hebben te nauwe mouwen De polo's zitten helemaal strakgetrokken om mijn bovenarmen De blauwe vind ik wel erg mooi, maar de zwarte valt sowieso een beetje tegen. Gelukkig heb ik al wat ander spul op oog:




De broek die ik had besteld is trouwens wel geweldig, heerlijke stof en perfect voor een zomer outfit. De brogues zijn ook prachtig, maar dat wist ik wel
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:17:16 #252
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80087690
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Ze passen niet bij mijn postuur
Eentje is te lang en beide hebben te nauwe mouwen De polo's zitten helemaal strakgetrokken om mijn bovenarmen De blauwe vind ik wel erg mooi, maar de zwarte valt sowieso een beetje tegen. Gelukkig heb ik al wat ander spul op oog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De broek die ik had besteld is trouwens wel geweldig, heerlijke stof en perfect voor een zomer outfit. De brogues zijn ook prachtig, maar dat wist ik wel
Hahaha dat is klote. Bij mij zitten ze wel goed, maar ik train ook niet meer, loop alleen nog maar

Toffe blazer en streepjes shirt zouden samen ook tof staan denk ik, waar zijn ze van?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80087794
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hahaha dat is klote. Bij mij zitten ze wel goed, maar ik train ook niet meer, loop alleen nog maar

Toffe blazer en streepjes shirt zouden samen ook tof staan denk ik, waar zijn ze van?
De blazer is eigenlijk cardigan die eruit als blazer van asos en het shirt is van Mango. Ik zocht al lange tijd een simpel v-hals streepjes shirt met een fatsoenlijke pasvorm
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:23:30 #254
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80087970
Pics komen dit weekend!

Dat gestreepte shirt hierboven vind ik ook mooi! Maar eens meenemen bij de volgende discount code!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 8 april 2010 @ 16:25:47 #255
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80088054
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:19 schreef Seam het volgende:

[..]

De blazer is eigenlijk cardigan die eruit als blazer van asos en het shirt is van Mango. Ik zocht al lange tijd een simpel v-hals streepjes shirt met een fatsoenlijke pasvorm
Lijk echt op een blazer als je het zo ziet Jammer dat ie het niet is want ik wil nog een blauwe blazer. Ik heb paar v-halsjes van Levi's die erg fijne pasvorm hebben. Miss kun je daar ook wat mee
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80088235
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:25 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Lijk echt op een blazer als je het zo ziet Jammer dat ie het niet is want ik wil nog een blauwe blazer. Ik heb paar v-halsjes van Levi's die erg fijne pasvorm hebben. Miss kun je daar ook wat mee
Ik vind het juist zo tof dat hij op een blazer lijkt, maar dan net wat luchtiger, ideaal voor komende zomer Goeie tip touwens zal even kijken of ik daar wat van kan vinden. Ik had ook al een mooi shirt van Junk de Luxe gevonden, maar die had wat dunnere streepjes.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80090291
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:19 schreef Seam het volgende:

[..]

De blazer is eigenlijk cardigan die eruit als blazer van asos en het shirt is van Mango. Ik zocht al lange tijd een simpel v-hals streepjes shirt met een fatsoenlijke pasvorm
Heb je linkje van die blazer?
  donderdag 8 april 2010 @ 18:29:12 #258
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80092684
Foto's van mijn vorige bestelling komen trouwens zo, paar goede kiekjes van het overhemd komen later deze week wanneer ik het overhemd aan heb
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 8 april 2010 @ 18:41:08 #259
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80093064
Het voorste overhemd:







Zonnebril (en wat erbij kwam):







Boxer:





Zwembroek:







En als laatst de slippers:



Misschien denken jullie nu dat ik merkgeil ben, maar dit is in het geheel niet zo. Ik koop sowieso nooit kleding met de merknaam er groot op. Maar zo klein Diesel in het goud geschreven op de linker schouder kan ik dan wel weer waarderen. Al met al zeer tevreden met de spullen en ik hoef dan ook helemaal niets ervan terug te sturen .
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80095918
Die horloge kreeg je gratis bij die zonnebril? Netjes zeg. Beide erg mooi zelfs. Heb je voor mij een linkje naar die zonnebril?

edit; al gevonden .
  donderdag 8 april 2010 @ 19:58:53 #261
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80096093
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Nashje het volgende:
Die horloge kreeg je gratis bij die zonnebril? Netjes zeg. Beide erg mooi zelfs. Heb je voor mij een linkje naar die zonnebril?

edit; al gevonden .
Van dat horloge kun je 7 van die brillen kopen

Dies gewoon meegegaan op de foto omdat die er toevallig al lag en ik het wel mooi erbij op de foto vond staan.

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1026655
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_80107129
Godver, ik baal dat ik die code weer gemist heb. Ik krijg ook niets in mn mailbox van asos, terwijl ik me wel voor de nieuwsbrief heb aangemeld.
pi_80109634
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Van dat horloge kun je 7 van die brillen kopen

Dies gewoon meegegaan op de foto omdat die er toevallig al lag en ik het wel mooi erbij op de foto vond staan.

http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1026655
Zo'n zonnebril als die, kan je die helemaal niet afstellen? Ik heb namelijk een wat brede neusbrug, en ik ben bang dat hij dan te hoog komt te staan.
pi_80113550
zonnebril overweeg ik ook...
kan hem nog met 10 procent halen nu dus wie weet
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:40:46 #265
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80113650
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:56 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Zo'n zonnebril als die, kan je die helemaal niet afstellen? Ik heb namelijk een wat brede neusbrug, en ik ben bang dat hij dan te hoog komt te staan.
Dat kan vast wel bij een opticien, maar of die überhaupt op je neus past is een ander verhaal ivm je brede neusbrug. Lijkt me niet dat je zo'n risico wilt lopen Al kun je het wel terugsturen als het niet goed is.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:44:23 #266
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_80113750
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef G-NiLES het volgende:
zonnebril overweeg ik ook...
kan hem nog met 10 procent halen nu dus wie weet
Hijs het waard in my opinion.

Maar hoe kom jij nou weer aan 10% korting?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:04:37 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80114285
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Hijs het waard in my opinion.

Maar hoe kom jij nou weer aan 10% korting?
Survey (heb ik ook)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80114647
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:04 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Survey (heb ik ook)
pi_80115626
Voor de eerste keer dat een bestelling van mij tegenvalt .

De broek die ik had besteld hebben ze me 2 maten te klein geleverd en daar ga ik dus nooit inpassen.

De shirts vallen me deze keer ook tegen, qua pasvorm en qua kwaliteit. Vooral van het shirt van Fred Perry had ik wel iets meer verwacht, maar dat gaat hem zoals ik het nu zie niet worden.

Moet maar eens kijken hoe dat retour sturen in zijn werk gaat en wat het mij gaat kosten.
pi_80116733
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de eerste keer dat een bestelling van mij tegenvalt .

De broek die ik had besteld hebben ze me 2 maten te klein geleverd en daar ga ik dus nooit inpassen.

De shirts vallen me deze keer ook tegen, qua pasvorm en qua kwaliteit. Vooral van het shirt van Fred Perry had ik wel iets meer verwacht, maar dat gaat hem zoals ik het nu zie niet worden.

Moet maar eens kijken hoe dat retour sturen in zijn werk gaat en wat het mij gaat kosten.
2 maten kleiner dan je had besteld?
lekker is dat dan..
mag je zeker wel terugsturen dan op hun kosten? kan je mooi die andere zooi ook in de enveloppe stoppen
pi_80117201
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

2 maten kleiner dan je had besteld?
lekker is dat dan..
mag je zeker wel terugsturen dan op hun kosten? kan je mooi die andere zooi ook in de enveloppe stoppen
Volgens mij is terugsturen nog altijd voor eigen kosten. De dingen die ik terug ga sturen zijn £ 140, dus dan loont het zich wel de moeite om daar even werk van te maken.

De volgende keer blijf ik maar weer bij mijn "vaste merken", daar weet ik tenminste wat ik kan verwachten.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:37:27 #272
206322 Seam
Pillz-E
pi_80117350
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Volgens mij is terugsturen nog altijd voor eigen kosten. De dingen die ik terug ga sturen zijn £ 140, dus dan loont het zich wel de moeite om daar even werk van te maken.

De volgende keer blijf ik maar weer bij mijn "vaste merken", daar weet ik tenminste wat ik kan verwachten.
Als ze verkeerd verzenden zijn de kosten voor hen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80117523
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Als ze verkeerd verzenden zijn de kosten voor hen.
Alleen krijg je die dus nooit terug . Ga ze opnieuw maar eens mailen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:48:32 #274
206322 Seam
Pillz-E
pi_80117812
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Alleen krijg je die dus nooit terug . Ga ze opnieuw maar eens mailen.
Ik heb het wel een keertje gehad
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80118661
ASOS heeft wat dat betreft echt een prima klantenservice hoor.. Gewoon ff mailen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')