Maar hij woont trouwens helemaal niet in de buurt van A'dam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij hem ben ik gister blijven pitten.
Ohnee? Hij woont in Utrecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar hij woont trouwens helemaal niet in de buurt van A'dam.
Oke oke, dan mag hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef ReVim het volgende:
[..]
ik ben gedeformeerd naar 100% dance/house
dus ligt aan mij, eens
BANANANANANAAAAAAN.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag mijn banaan bij iemand die Dandy Warhols luisterde.
Dat is ook nog niet zo heel lang hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja nu je het zegt. Heb hem al een tijdje niet gesproken, was het even vergeten.
Kan je een youtube-linkje geven naar een nummer? Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef ReVim het volgende:
[..]
ik ben gedeformeerd naar 100% dance/house
dus ligt aan mij, eens
nu luister ik dit: http://www.ibizasonica.com/quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Kan je een youtube-linkje geven naar een nummer? Ben wel benieuwd
Opzich wel relaxed, maar niet mijn muziekquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef ReVim het volgende:
[..]
nu luister ik dit: http://www.ibizasonica.com/
straks missch weer wat anders, maar wel in verlengde
Studeer je niet ofzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:54 schreef WillFerrell het volgende:
Ik hou dit deel niet vol. Boh en morgen weer werken.
Hai hai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
quimby oid met een iets wat ik teveel op het bestaande vind lijkenquote:
Ik ook niet.quote:
Mijn haar heeft best een goeie handicapquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil m'n haar eigenlijk ook laten golven.
Dat kan toch niet blijvend?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil m'n haar eigenlijk ook laten golven.
ik was zelf al droevig, eerderquote:
Ik las iets op girlscene (I know, maar soms staan daar best handige dingen zoals kortingscodes etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |