Omdat we ons er toen met zn allen aan hebben staan vergapen en ik er aan dacht toen ik eens goed naar je UI keek. En ik vind het gewoon mooie / leuke foto's. Zijn volgens mij gewoon eendagskuikens die ze kopen en invriezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee vertel anders even waarom je met die foto's aankomt hier?
Het is geen F&F Barf hoor.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
Zo, dat is wel een duidelijke uitnodiging!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent wel opstandig vanavond Aamu
Nee, maar ik had het idee dat hij niet wilde posten... omdat hij dat niet deed (en wel in andere ESF-topics zat)...quote:
echt? heb je het koud?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het idee dat hij niet wilde posten... omdat hij dat niet deed (en wel in andere ESF-topics zat)...
Het is meer dat ik me dan afvraag of hij hier wel op reageert
Ja, dat zei ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik dacht dat iemand net zei dat hij in andere topics zat, dus ik nam aan dat hij misschien net weer online was
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Echt, ik denk dat jullie je te druk maken om niks.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
Ik ga heel mannelijk doen. Ik ga op de bank, met een biertje een een chippie voetbal kijken.
Nou het is toch primaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
En ik ben al een ster in topics openen, nu ook al in TT maken![]()
Het was alleen maar goed bedoelt![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is toch prima![]()
Er zegt toch niemand dat het niet kan of hij niet welkom is ofzo. En ik plaats te pas en onpas een "" dus dat gaat ook nergens over hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |