quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef Dottey het volgende:
ik dank even nummer 4 stemmer..
speciaal voor jou
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef onderjas het volgende:
Zelfs de poll zelf weet dat de mijne het slecht was. Sta van de 5 met nul stemmen toch onderaan.
Whehequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef onderjas het volgende:
Zelfs de poll zelf weet dat de mijne het slecht was. Sta van de 5 met nul stemmen toch onderaan.
ik wist niet dat hij kon typen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dank je. En het spijt me dat je er zo achter moet komen dat je hamster rookt.
Scanner is kapot, anders had ik wel een leuke.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef Dottey het volgende:
nieuwe foto!!! iemand had hem al gereed....?
Niet eens aan gedacht!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef Schroevendraaier het volgende:
Valt me op dat er niks met de Albert Heijn gedaan werd. Verwachtte op zijn minst wel een dubbele daarvan
Pak je digitale camera en maak er een foto vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Scanner is kapot, anders had ik wel een leuke.
Had ik ook wel bedacht, maar juist om die reden niet gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:47 schreef Schroevendraaier het volgende:
Valt me op dat er niks met de Albert Heijn gedaan werd. Verwachtte op zijn minst wel een dubbele daarvan
Had ik ook al bedacht maar denk dat de kwaliteit nogal brak wordt enzo. Zal het wel proberen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Pak je digitale camera en maak er een foto van
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen deze foto wel bewerken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:54 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen deze foto wel bewerken.
ik stem voor!quote:
Gast!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef onderjas het volgende:
Voor deze ene keer stel ik mezelf ter beschikking. Denk niet dat je er iets mee kan.
[ afbeelding ]
euhquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef onderjas het volgende:
Voor deze ene keer stel ik mezelf ter beschikking. Denk niet dat je er iets mee kan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |