50 cent pompt uit die speakersquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Jawel. En goed is het niet. Dat je dat ook niet door hebt.Trekt toch vet kut op. Of was je lekker aan het patsen met je nieuwe rijbewijs en had je de speakerboxen op volle volume staan?
Ja want langzamer optrekken wordt echt tegengegaan door de voorstuwende bassen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Jawel. En goed is het niet. Dat je dat ook niet door hebt.Trekt toch vet kut op. Of was je lekker aan het patsen met je nieuwe rijbewijs en had je de speakerboxen op volle volume staan?
Je hoort meestal wel als je wegrijdt met handrem erop toch? Daar doelde ik meer op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja want langzamer optrekken wordt echt tegengegaan door de voorstuwende bassen...
Maar je hebt er inderdaad gewoon doorheen gereden, dan zijn ze (licht) verbrand. Controleer eens op een helling of ie nog stil blijft staan. Zo ja dan is het goed, zo niet dan even naar de garage. Voel je niet dom, dit is echt veel mensen overkomen.
Ik niet eigenlijk. Als het goed is voel je het wel tho'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hoort meestal wel als je wegrijdt met handrem erop toch? Daar doelde ik meer op.
Ik heb het nog nooit gehoord, ook niet als ik expres een keer aan die handrem trek. Je voelt het wel, je auto bokt als het ware, maar ik snap ook dat als je nog maar net je rijbewijs hebt je het niet voelt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hoort meestal wel als je wegrijdt met handrem erop toch? Daar doelde ik meer op.
Mee eens. Maar als je collega em wel op de handrem zet en het lampje is kapot rij ik een heel stuk met die handrem eropquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zou je je handrem gebruiken?
Je hoort te parken in de versnelling.
Maar ja, dan start TS volgende keer mama's Clio zonder de koppeling in te trappen
Niet als je meer dan 87,3 pk hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Zwansen het volgende:
OMG.
Dat moet je gewoon merken tijdens het optrekken?
wat?? is dat ook slecht in neutraal stand?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar ja, dan start TS volgende keer mama's Clio zonder de koppeling in te trappen
Nou, als ie flink was gaan slijten, dan had je dat hoogst waarschijnlijk wel geroken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef fespo het volgende:
ja hij remt nog goed en het was maar een heel klein stukje hoor.
[..]
wat?? is dat ook slecht in neutraal stand?
edit. oh parkeren in 1ste versnelling en dan starten zonder koppeling.
zo heb ik dat zo geleerd al zet mijn mama hem altijd in de 2e versnelling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |