Alsof de poltie een dronkenlap gelooftquote:Nu zegt hij dat als wij hem niet betalen hij onze namen doorgeeft aan de officier van justitie zodat wij alsnog een boete krijgen.
We kwamen terug uit een cafe, en toen besloten we met een takje tegen een kilometerteller aan te slaan. Dit zagen de agenten als stenen gooien. Maar dat is niet zo belangrijk als het om mijn vraag gaat.quote:
Ik heb ook een keer tegen de kilometer teller geslagen:P.. Maar hij doet geen aangifte dan, maar hij geeft alleen onze namen door aan de officier van justitie. maar zoals al gezegd werd lijkt me dat er heel makkelijk misbruik gemaakt zou kunnen worden. Als dit zou kunnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:06 schreef Ridocar het volgende:
Ik zou mij nooit laten chanteren. Als die gast aangifte doet, zul je op het politiebureau je verhaal moeten doen.
Of je een boete krijgt is afhankelijk van je aandeel in dit hele gebeuren.
Heb je meegedaan, of was je meer toeschouwer?
Het is geen vriend, ook niet geweest.quote:
Een fietscomputer dan, zoon ding wat kilometers telt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kilometerteller? Is dat Limburgs voor flitspaal ofzo? Ik ken alleen kilometertellers in auto's e.d..
Ah, zo'n ding. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Michin het volgende:
[..]
Een fietscomputer dan, zoon ding wat kilometers telt.
M.a.w: Jullie hebt iemands fiets in elkaar lopen rossen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef Michin het volgende:
[..]
We kwamen terug uit een cafe, en toen besloten we met een takje tegen een kilometerteller aan te slaan.
Nee, anders had ik dat wel gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
M.a.w: Jullie hebt iemands fiets in elkaar lopen rossen?
We, als in jij hebt ook geslagen? Als je ook geslagen hebt betaal gewoon je deel, heb je niet geslagen laat die gast lekker z'n gang gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef Michin het volgende:
[..]
We kwamen terug uit een cafe, en toen besloten we met een takje tegen een kilometerteller aan te slaan. Dit zagen de agenten als stenen gooien. Maar dat is niet zo belangrijk als het om mijn vraag gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |