Ghe ik kende het flight plan van Ryanair (+mutaties). Als jij gaat kom ik net binnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:42 schreef Massief het volgende:
[..]
Nee week ervoor bro..!
Thnx voor de tips
Dat is gewoon een dorpje ofzo? Wat is daar te doen dan? We hebben maar 1 dag he hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef Drugshond het volgende:
Doe aub Zakopane...(en omstreken). Is echt een must...
Gaan. Tatry Gebregte... gewoon doen. Uitzicht is ++ Vorig jaar ook geweest nu heb ik er 2 dagen voor uit getrokken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Massief het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dorpje ofzo? Wat is daar te doen dan? We hebben maar 1 dag he haha
We hebben maar 1 dag he..quote:
Hoe je het ook doet, vertrek zo vroeg mogelijk..... 06:00-06:30 (reistijd 130 minuten) (al heb je een kater gewoon gaan).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef Massief het volgende:
[..]
We hebben maar 1 dag he..
Komende vrijdag er naar toe, weer is goed geven ze af dat mag zo blijven..
Ik ga met een aantal vrienden vanaf morgen door Oost-Europa touren en doen daarbij in totaal 4 dagen Polen aan (Wroclaw en Krakau). Willen uiteraard goed gaan stappen, maar het nodige cultuur zal ook niet ontbreken! Heb je tips voor onsquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:41 schreef Drugshond het volgende:
http://www.accuweather.co(...)/july-weather/274455
Voor mij 2 dagen twijfelachtig (out of 7), kan zijn dat ik wat dingen moet verschuiven.
Met vrienden zou ik zeker even gaan schieten in Grotgun (is op afspraak).quote:
Schieten zijn we inderdaad van planquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met vrienden zou ik zeker even gaan schieten in Grotgun (is op afspraak).Beetje raggen. Is niet echt goedkoop. Maar wel fun (is in Zielonki). Was wel lachen, ik nam vorig jaar een taxi van Barbakan (die als betrouwbaar te boek stond). Maar ik dacht echt het eerste stuk te kunnen lopen.... verdwaald (goh). Zag toen wel een Barbakan taxi maar dat bleek een invalide-taxi te zijn. Beetje onderhandelen en zo... was nog ruim op tijd. En ze rijden daar als gekken.... als het GP-F1 is.
Dan moet je die website bezoeken... ze hebben een behoorlijke range van wapens waaruit je kunt kiezen. Vorig jaar had ik 5 of 6 wapens ter beschikking (kom zelf uit de schietsport). Was wel in 45 minuten 140 euro lichter. Want het gaat wel vol-automatisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Schieten zijn we inderdaad van planhebben gelukkig een auto mee dus dat scheelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |