Ik ook nog nietquote:
Hier had je het natuurlijk al veel eerder kunnen lezenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groninger kwam om bij vullen aansteker
Is ie weg dan? Ik zag em pas geleden nog rondlopen bij ons.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over OOGtv gesproken: komt Gert Jan ooit weer eens terug met het onvolprezen Ogentroost en Liefdegras?
[ afbeelding ]
Al een tijd niet meer op tv volgens mij.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is ie weg dan? Ik zag em pas geleden nog rondlopen bij ons.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:08 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
Wie is Beno?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een nog grotere held dan Beno, misschien wel.
Deze film is dus juist geen Pixar film, maar komt volledig uit de tekenstudio's van Disney.quote:
Hoezo?quote:
Die Disney studio's bestonden niet eens meer voordat het hoofd van Pixar ze weer opstartte. The Princess and the Frog is te danken aan John Lasseter.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef Luco het volgende:
Deze film is dus juist geen Pixar film, maar komt volledig uit de tekenstudio's van Disney.
Maar het is geen computer hippe effecten animatiefilm. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die Disney studio's bestonden niet eens meer voordat het hoofd van Pixar ze weer opstartte. The Princess and the Frog is te danken aan John Lasseter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |