Was qua voetbal niet al te best. Kwam ook nog midden in een bestorming vd hoofdingang terecht terwijl ik alleen maar onderweg was naar de pendelbus. Nait best, nait best.quote:
Ik heb een heerlijk weekend gehad!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef JH87 het volgende:
Hai Fems! Heb je je weekend weer goed volbracht?
Tweede keer dit jaar! jaar 2010 of 'schooljaar'? Wel lief dat ze wat meegenomen hebben!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef JH87 het volgende:
Ik ook! Ik ben voor de tweede keer dit jaar thuisthuis geweest en ik werd nog herkend door m'n ouders. En ze hadden een souvenir meegenomen uit Parijs omdat iedereen zich toch wel schuldig voelde dat ze zonder me mee te vragen daarheen waren geweest.
De groene uilen, andere studentenbasketbalverenigingquote:Op zondag 14 maart 2010 20:10 schreef JH87 het volgende:
2010, zo erg is 't nu ook weer niet.
Wie zijn de uilen?
Ligt eraan waar dat huis is.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Maar woonde je zo dichtbij ons oude huis dan?
Nee, donkerblauw staat jou niet, en toch hebben ze je reserve-Olga gemaaktquote:
Mja, ik zat er al toen Olga terug kwam in de crew en de boel uiteindelijk overnam. De wraak heb ik vorige week al genomenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, donkerblauw staat jou niet, en toch hebben ze je reserve-Olga gemaakt![]()
Wie had dat durven denkenquote:Maar toch lollig dat we samen een forum gemod hebben PSM
Nooit verwacht nee. Ach, we hadden al eens een FP-mongooltje in de maag gepslitsgekregen op PTA (robin2130 of zo? ex van DJMO die wle eens in het trienentopic kwam) dus een sport ERretje kon ik ook wel handelenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik zat er al toen Olga terug kwam in de crew en de boel uiteindelijk overnam. De wraak heb ik vorige week al genomen![]()
[..]
Wie had dat durven denken
Dat heb ik gedaan! Toen ie Sport ER werd!quote:
ikhadje ook nog wat negatieve notes gegevn toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe, die tekst kan ik me al niet eens meer herinneren
Klopt. ik lees ze altijd met een big smilequote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikhadje ook nog wat negatieve notes gegevn toch?Kan het nu niet meer nakijken
wat staat er in dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. ik lees ze altijd met een big smile
Notes breng ik niet in de openbaarheidquote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat staat er in dan?Ben het kats vergeten
evt per PM als je t niet openbaar wilt
ikheb nog geen PMquote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Notes breng ik niet in de openbaarheid
Goedemorgenquote:
Ik dacht dat het allebei mocht. Maar normaal gesproken doe ik het ook altijd zonder n.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/goedenmorgen.php
Ja dus, ik woonde aan de Wilgenlaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ligt eraan waar dat huis is.Ik woon zo'n beetje naast de Flankeurspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |