En wie ben jij dan? QED?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:28 schreef mamaisboos. het volgende:
Eeuwig stadjer meldt zich onder een nieuwe nick
Nee dat was ik niet. Ik had iig een username met mijn voornaam erin en dat heeft mij met bepaalde dingen in problemen gebrachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En wie ben jij dan? QED?
Overigens, Moemoe, ik sta wel positief tegenover je voorstel, of het uitkomt mbt gezinnetje is een tweede
Sowieso!!!quote:
Want ik post idd wel met mijn originele useraccount.quote:
Hondenkop als usericon?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Ik had iig een username met mijn voornaam erin en dat heeft mij met bepaalde dingen in problemen gebrachtIk was niet echt vaak in het Groningen topic, maar 2 jaar had ik een jaar lang een bloei
![]()
Mij ook niet.quote:
FritsvanEgters?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Ja ik ging bijna met jou, Chipzak,Renesite en nog wat luitjes meeten in de stad.![]()
[..]
Nee
Geen flauw idee. Bijna, dus niet helemaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Ja ik ging bijna met jou, Chipzak,Renesite en nog wat luitjes meeten in de stad.![]()
[..]
Nee
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:03 schreef Luco het volgende:
Bullet-tooth, heb jij je username van Snatch?
[ afbeelding ]
PM ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
[..]
Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |