Nee, donkerblauw staat jou niet, en toch hebben ze je reserve-Olga gemaaktquote:
Mja, ik zat er al toen Olga terug kwam in de crew en de boel uiteindelijk overnam. De wraak heb ik vorige week al genomenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, donkerblauw staat jou niet, en toch hebben ze je reserve-Olga gemaakt![]()
Wie had dat durven denkenquote:Maar toch lollig dat we samen een forum gemod hebben PSM
Nooit verwacht nee. Ach, we hadden al eens een FP-mongooltje in de maag gepslitsgekregen op PTA (robin2130 of zo? ex van DJMO die wle eens in het trienentopic kwam) dus een sport ERretje kon ik ook wel handelenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik zat er al toen Olga terug kwam in de crew en de boel uiteindelijk overnam. De wraak heb ik vorige week al genomen![]()
[..]
Wie had dat durven denken
Dat heb ik gedaan! Toen ie Sport ER werd!quote:
ikhadje ook nog wat negatieve notes gegevn toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe, die tekst kan ik me al niet eens meer herinneren
Klopt. ik lees ze altijd met een big smilequote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikhadje ook nog wat negatieve notes gegevn toch?Kan het nu niet meer nakijken
wat staat er in dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. ik lees ze altijd met een big smile
Notes breng ik niet in de openbaarheidquote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat staat er in dan?Ben het kats vergeten
evt per PM als je t niet openbaar wilt
ikheb nog geen PMquote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Notes breng ik niet in de openbaarheid
Goedemorgenquote:
Ik dacht dat het allebei mocht. Maar normaal gesproken doe ik het ook altijd zonder n.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/goedenmorgen.php
Ja dus, ik woonde aan de Wilgenlaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ligt eraan waar dat huis is.Ik woon zo'n beetje naast de Flankeurspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |