Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!(_/_)
(='.'=)
(")_(")
kom er maar naast zittenquote:
Dan kijk je uit het raam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet niet of de zon buiten schijnt
daar zit van die luxaflex voorquote:
Dan draai je die open. Of zit het aan de buitenkant?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar zit van die luxaflex voor
Veel bijzonders was het niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef omearos het volgende:
ik heb gewoon een heel topic gemist vandaag![]()
stelletje theemutsen hier
1.5 dag en weet ik veel hoeveel topics gemist.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
halve dag weg en een heel topic gemist
maar dan moet ik opstaan voor de luxaflexquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan draai je die open. Of zit het aan de buitenkant?
Goed bezig!!!!!quote:
Praat je ook tegen ze?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Tvp
ThuisNu m'n Louboutinnetjes vertroetelen
Omfgquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
Dikke rekening in huis omdat ik bus zat af te breken
Hoeveel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
Filart?, je betaalt denk ik het faillissement erbijquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:41 schreef Robinhoo het volgende:
GROETEN VAN GERARD!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond ffkes de Staatsloterij winnen
GROETEN TERUG!!!quote:
Deel je met ons?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond ffkes de Staatsloterij winnen
Ben je gestoord of zo? Je gaat toch niet tegen schoenen pratenquote:
Miischien worden je hakken wel langer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gestoord of zo? Je gaat toch niet tegen schoenen praten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Miischien worden je hakken wel langer.
Net als wanneer je tegen planten praat ze ook gaan groeien.
Mijn schoenen leven nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Miischien worden je hakken wel langer.
Net als wanneer je tegen planten praat ze ook gaan groeien.
Daarom doe ik ook alsof ik hier post, stiekem ben ik een bot.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Shit zeg, volgens mij voel ik m'n IQ hier dalen.
Kan dat nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Shit zeg, volgens mij voel ik m'n IQ hier dalen.
gezelligquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef Robinhoo het volgende:
morgen kaarten halen voor feyenoord uit.
ik had wel de hele dag zon, dus...quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens klopt de TT niet, ik zie geen zon
Ik wíst dat jij die opmerking ging maken.quote:
PSV ben ik ook, wel business maar dat boeit nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:40 schreef Robinhoo het volgende:
morgen kaarten halen voor feyenoord uit.
ik ga ook naar psv uit volgende week, zwaai je nog even David?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wíst dat jij die opmerking ging maken.
Mijn schoenen niet. Het materiaal waarvan ze gemaakt zijn wel.quote:
Die van mij ook!, er gaat niets boven legerkistjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn schoenen niet. Het materiaal waarvan ze gemaakt zijn wel.
Dierenbeul!!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn schoenen niet. Het materiaal waarvan ze gemaakt zijn wel.
Euh?quote:
Die vogel die nou net in die boom zn nest had gemaaktquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh?
Houten hakken kan ik moeilijk dierenbeulen noemen?
Die moet dan maar een andere boom zoekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die vogel die nou net in die boom zn nest had gemaakt!
Heeft er vast nog geen eitjes in gelegd en kan een nieuwe bouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die vogel die nou net in die boom zn nest had gemaakt!
Ik laat u maar al te graag gaan, natuur is tof en hebben we nodig maar ga er geen actie of wat voor voerenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft er vast nog geen eitjes in gelegd en kan een nieuwe bouwen
Nee, serieus. Ik ben heel erg begaan met de natuur, draag het een warm hart toe, ben tegen de consumptiemaatschappij. Maar laat mij alsjeblieft genieten van mijn schoenen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
Nee, serieus. Ik ben heel erg begaan met de natuur, draag het een warm hart toe, ben tegen de consumptiemaatschappij. Maar laat mij alsjeblieft genieten van mijn schoenen
Ik wel. Naakt door de straten rennen om stieren te reddenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik laat u maar al te graag gaan, natuur is tof en hebben we nodig maar ga er geen actie of wat voor voeren.
Okequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Naakt door de straten rennen om stieren te redden
Hypocrietie ten top!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lot is dat ik ontzettend vermoeid benquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Fuck heb gewoon geen lot dit keer.
Dat was niet serieus. Maar, ik zal je bellen mocht ik het gaan doen, ooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, als je dat doet kom ik kijken en ben ik ook zeer begaan met de natuur op dat moment
.
Heerlijk
Ik heb nog wel energie over. Moet je wat hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn lot is dat ik ontzettend vermoeid ben![]()
Ik wil je wel analiserenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb energie voor tienKan het alleen niet kanaliseren
quote:
..ga 4 uur slapen, werken en dan sporten. Energie zo weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
analiseren dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
hmm, ik was gewoon te langzaamquote:
Hmmmm... Nee. Dan krijg ik wallen. Laatste twee heb ik gedaan. Nou ja, werken is school.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ga 4 uur slapen, werken en dan sporten. Energie zo weg..
hallo trouwens.
hihihi!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik was gewoon te langzaam
nu mag jij eerstquote:
whahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zal de eerste maar zijn die je weer begroet...
Hoi Nath
Je hebt al wallen, ze hangen nu al tot borsthoogtequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Nee. Dan krijg ik wallen. Laatste twee heb ik gedaan. Nou ja, werken is school.
Nee, ik hoef haar niet.. Jij mag haar hebben!quote:
Ben je klaar me steeds de grond in te stampen met dingen waar je geen flauw benul van hebt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je hebt al wallen, ze hangen nu al tot borsthoogte
Ik stamp je niet naar de grond...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je klaar me steeds de grond in te stampen met dingen waar je geen flauw benul van hebt?
Als je zo door gaat, kan ik je garanderen dat de meet er niet leuker op gaat worden.
Dat bedoel ik. Chickenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, ik hoef haar niet.. Jij mag haar hebben!
Jij denkt dat ik die 'nee' niet heb gezien zeker?quote:
Gaat erom wat er nu staat...Ook ik kan soms te snel antwoorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die 'nee' niet heb gezien zeker?
Tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaat erom wat er nu staat...Ook ik kan soms te snel antwoorden.
En als je me niet gelooft, idc
Hallooooquote:
Ik loop niet tegen je te zeikenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Kan je nu ophouden met steeds tegen me te lopen zeiken? Heb ik je wat gedaan of zo?
Je loopt wel constant te nakken op hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik loop niet tegen je te zeikenJij neemt mij te serieus of je kan gewoon niets hebben
Ah gossie...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je loopt wel constant te nakken op hoe ik eruit zieEn ik ben niet de enige die het opvalt.
Nee, ik geloof je sowieso niet, dus maak je daar maar niet druk om. Vind het alleen niet tof om te horen dat ik stink en wallen tot m'n tieten heb, terwijl jij prima weet dat het niet zo is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ah gossie...
Als ik zeg dat je een onmeunig lekkerding bent geloof je me niet, en als ik zeg dat je lelijk bent wel
Al eerder gezegd dat je me niet zo serieus moet nemen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je sowieso niet, dus maak je daar maar niet druk om. Vind het alleen niet tof om te horen dat ik stink en wallen tot m'n tieten heb, terwijl jij prima weet dat het niet zo is.
Klaar nu.
Waarheen?quote:
volgende keer trakteer jij op gerard!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Lul je hier nog maar eens onderuit Bas!
Blijft typischquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
volgende keer trakteer jij op gerard!
Altijd zo geweldig als die kinderen daarachter tv zitten te kijken, ook echt in het chinees hé!
Teveel geld uitgegeven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik wil ook een motor. Alleen, pa vermoordt me als ik die zou kopen nu
Borculo. En moet ook nog even naar Groenlo. Waarom zou die dat doen? Je leert enorm hoe je veilig door het verkeerd kunt komen. Maar aan de andere kant ook wel een verstandige vader, je wilt niet dat je dochter verongelukt ofzo natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik wil ook een motor. Alleen, pa vermoordt me als ik die zou kopen nu
Helemaal omdat ie een grote BMW rijdt, en dan zo'n fout leren jackje aanheeft!quote:
Mag ik mee uitzoeken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Kreator het volgende:
ik ga dit voorjaar een motor kopen. weet alleen nog niet welke.
Kleine bandit of honda hornet is mooi, prijs valt nog wel redelijk mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Kreator het volgende:
ik ga dit voorjaar een motor kopen. weet alleen nog niet welke.
Mag ik je eens serieus nemen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Al eerder gezegd dat je me niet zo serieus moet nemen...
Ik vind je tof en dat weet jij ook!
Ga je binnendoor over goor of pak je de twenteroute?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Borculo. En moet ook nog even naar Groenlo. Waarom zou die dat doen? Je leert enorm hoe je veilig door het verkeerd kunt komen. Maar aan de andere kant ook wel een verstandige vader, je wilt niet dat je dochter verongelukt ofzo natuurlijk.
Be my guestquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik je eens serieus nemen?
OT: Ik wil ook een motorrijbewijs. Alleen een motor halen doe ik dan nog lang niet.
Kun je dan beter wachten of word het alleen maar duurder?
Tuurlijk mag je mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik mee uitzoeken?
Ik stem overigens BMW touringDan kan ik mee! Hehehe
Weet je dat zeker?quote:
Ik zou niet wachten, als je de tijd + geld hebt zou ik het doen. Oh en als je eenmaal dat papiertje hebt, staat er ook zo een motorquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik je eens serieus nemen?
OT: Ik wil ook een motorrijbewijs. Alleen een motor halen doe ik dan nog lang niet.
Kun je dan beter wachten of word het alleen maar duurder?
Geld speelt geen rol.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kleine bandit of honda hornet is mooi, prijs valt nog wel redelijk mee.
Mijn quote met jou ondertitel (1e zin)quote:
Zo'n hornet is koel. Ducati monster blijft baasquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kleine bandit of honda hornet is mooi, prijs valt nog wel redelijk mee.
BMW touringquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je mee.. IK zie nog wel. geen supersport ieg.
Via goor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga je binnendoor over goor of pak je de twenteroute?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn quote met jou ondertitel (1e zin)
er staat al een enduro. Maar dat ljikt me niet echt fijn.. moet er lekker relaxed op kunnen rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten, als je de tijd + geld hebt zou ik het doen. Oh en als je eenmaal dat papiertje hebt, staat er ook zo een motor
Yamaha Vmax is ook niet verkeerd. Of een BMW 1200GS, kun je zo van het talud afrijden! (ja dat kan echt)quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol.. mik dacht zelf aan een Vrod Harley.
Dat is wel een leuke route, pas wel op met flitsers, populaire weg voor die bermnazi'squote:
Je moet me niet verkeerd interpreneterenquote:
Je kunt ook een proefles nemen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent, het kan best zijn dat je helemaal niets vind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
er staat al een enduro. Maar dat ljikt me niet echt fijn.. moet er lekker relaxed op kunnen rijden.
Dat kan inderdaad denk ik wel. Eerst mooi weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je kunt ook een proefles nemen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent, het kan best zijn dat je helemaal niets vind.
I won'tquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd interpreneteren
Jij maakt wel hele leuke creatiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd interpreneteren
Beter nu gaan lessen en met mooi weer rijden....quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad denk ik wel. Eerst mooi weer
Flauw he.quote:
Grote zaak in almelo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
..ik ken trouwens alleen die grote zaak in almelo. zit er dichterbij nog iets, met meerdere merken?
Ik weet een hele goeie dealer in coevorden, uhm, Bakker, en wat verderop, maar dat is +80 km rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
..ik ken trouwens alleen die grote zaak in almelo. zit er dichterbij nog iets, met meerdere merken?
Heeft Munsterhuis niet ook motoren? Of doet hij alleen auto's?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
Geen idee!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft Munsterhuis niet ook motoren? Of doet hij alleen auto's?
Er is er nog 1 op het industrieterrein, bij dat ene café, uh, vlakbij brookhuis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef Oldenzaal het volgende:
In Oldenzaal hebben we ook een motorzaak! Naast Peterman
Je weet dat je met een HD niet kunt knee-downen? laat staan überhaupt een bocht nemen?quote:
Volgens mij zijn dat ook echte tourbikes, en geen buikschuivers waarmee je dat wel doet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je weet dat je met een HD niet kunt knee-downen? laat staan überhaupt een bocht nemen?
...ik reed een paar jaar geleden een keer met mijn Fireblade over de vliegveldweg en ik merkte dat ik em net hield in de bochten...en dat de auto's wel heel snel dichterbij kwamen. En toen vloog ik met 240 langs een rij auto's.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Je weet dat je met een HD niet kunt knee-downen? laat staan überhaupt een bocht nemen?
Zo'n ding ziet er ook gewoon uit alsof 'ie alleen maar knetterhard kan rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik reed een paar jaar geleden een keer met mijn Fireblade over de vliegveldweg en ik merkte dat ik em net hield in de bochten...en dat de auto's wel heel snel dichterbij kwamen. En toen vloog ik met 240 langs een rij auto's.
Daarna heb ik tegen mezelf gezegd dat ik voorlopig maar geen buikschuiver meer moet bezitten..
Mja, onder de 120/140 heb ik alleen maar last van m'n polsen die naar beneden drukken, dus dan ga ik harder rijden voor tegenwind. En dat is dan weer niet zo slim.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo'n ding ziet er ook gewoon uit alsof 'ie alleen maar knetterhard kan rijden.
Ik zou anders best eens bij je achterop willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind motoren vet om te zien, maar zou er niet zelf op willen rijden. Wel achterop though
Je mag wel bij me achterop de fietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou anders best eens bij je achterop willen..
Heb je gezegd jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik reed een paar jaar geleden een keer met mijn Fireblade over de vliegveldweg en ik merkte dat ik em net hield in de bochten...en dat de auto's wel heel snel dichterbij kwamen. En toen vloog ik met 240 langs een rij auto's.
Daarna heb ik tegen mezelf gezegd dat ik voorlopig maar geen buikschuiver meer moet bezitten..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je mag wel bij me achterop de fiets
Ach dat weet ik ook allemaal niet. Ik roep maar wat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb je gezegd ja, maarja wat wil je ook met een 'Blade. Ik zou alleen niet weten hoe je bij een HD met onderhoud enzo zit, laat staat al dat chroom.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor iets wat anders is dan de rest. Mijn scooter vroeger was ook een gilera ICE. Ook bijna zonder kappen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef Kreator het volgende:
Naked bikes zijn 99 vd 100 keer echt lelijk. Zelfs de Monster is niet mijn ding.
Dan mag jij wel bij mij achterop!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan mag jij wel bij mij achterop!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor iets wat anders is dan de rest. ---> Mijn scooter
Tomos met hoog stuur lijkt me wel wat, maar als je die dingen te goed opvoert trekken ze krom, en das niet koelquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
.
Ik had een Thomos. Da's pas retro.
Tieten, clit, Attak, feestjes, Tequila.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mweh, gaat alleen maar over motoren en scootersIk ben weer weg
Atak, met 1 tquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tieten, clit, Attak, feestjes, Tequila.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tieten, clit, Attak, feestjes, Tequila. bier rock'n'roll
Moet je even op de ataksite kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is daar binnenkort nog iets leuks te beleven voor een metalfan?
Jaaa, waarschijnlijk ben ik er wel bij. Misschien zit ik dan in Dublin, maar dat is nog niet zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:02 schreef Redbaron het volgende:
vrijdag 2 april classic party(disco, 80,90's), mensen die daarheen gaan?
Als je gaat wil ik wel mee, lijkt me wel lachenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa, waarschijnlijk ben ik er wel bij. Misschien zit ik dan in Dublin, maar dat is nog niet zeker
Dublin. Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa, waarschijnlijk ben ik er wel bij. Misschien zit ik dan in Dublin, maar dat is nog niet zeker
Een goede vriendin opzoekenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dublin. Wat ga je daar doen?
Ja, doe maar! Is echt vet!quote:
Wat word er onder classic verstaan? Pokadot rokken en schoudervulling?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe maar! Is echt vet!
Moet je ook wel een beetje classic-gekleed, doet iedereen
Sta je daar als enige met een vette kuif en een versleten leren jack.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet je ook wel een beetje classic-gekleed, doet iedereen
Wat jij onder classic verstaatquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat word er onder classic verstaan? Pokadot rokken en schoudervulling?
Nee, echt niet, haha.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sta je daar als enige met een vette kuif en een versleten leren jack.
Dat klinkt meer als een standaard uitgaansavond daar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, echt niet, haha.
Iedereen gaat classic.. Hippies, Punkrockers, wortelbroeken, polkadots, afrokapsels, alles vind je er
Mwoah, nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een standaard uitgaansavond daar.
Je kan er altijd iets classics' van makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Redbaron het volgende:
ik heb alleen maar spijkerbroeken met tshirt en overhemden. Dus kan helaas niet classic gekleed
Volgens mij heb ik mn gele en groene overzeas weggedaan vorig jaar
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Redbaron het volgende:
Jaren 90 was ook spijkerbroek met trainingsjack erboven, en nike air max.
Nikes heb ik, spijkerbroek ook
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een standaard uitgaansavond daar.
Jep!quote:
Hoe was het?quote:
Okequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, echt niet, haha.
Iedereen gaat classic.. Hippies, Punkrockers, wortelbroeken, polkadots, afrokapsels, alles vind je er
Haha, vetquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeDan moet het mij ook wel lukken wat te bedenken. *denkt aan getoupeerd haar en Agneta make up
Nope, maar op woensdag werk ik sowieso altijd maar tot 5, als ik moet werkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Ballantines het volgende:
Hmmm Dutch Deluxe burger was weer goed!
Nath, weer niet werken vandaag?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef haakon het volgende:
waarom is dit topic nog niet vol ?
ik ga slapen
Ik vind 'm er zo vies uitzienquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:07 schreef Ballantines het volgende:
Hmmm Dutch Deluxe burger was weer goed!
Maar hij is wel erg lekker!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind 'm er zo vies uitzien
Omdat ik voetbal keekquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef haakon het volgende:
ik ga slapen
Zal 'm eens proberen binnenkortquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar hij is wel erg lekker!
Trustenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef haakon het volgende:
ik ga slapen
Ooh oké! Was ook vrij rustig... Ze hadden alleen geen warme choco meer.. iets met het apparaat ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nope, maar op woensdag werk ik sowieso altijd maar tot 5, als ik moet werken
Hij is goed te doen! Keer wat anders dan zo'n standaard broodje!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind 'm er zo vies uitzien
Hm, kan kloppen. Moeten ook een nieuwe hebben, want dat ding is regelmatig kapotquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ooh oké! Was ook vrij rustig... Ze hadden alleen geen warme choco meer.. iets met het apparaat ofzo
[..]
Hij is goed te doen! Keer wat anders dan zo'n standaard broodje!
Inddquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die nieuwe reclame echt fucking irritant... 'Oh, ik krijg nog geld van je' 'huh?' 'Ja, van die burger'.
Aaaaaaargh
Ik vind hem super!:P Vooral ook die muziek erbijquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die nieuwe reclame echt fucking irritant... 'Oh, ik krijg nog geld van je' 'huh?' 'Ja, van die burger'.
Aaaaaaargh
Ik vind m zó kut hequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:17 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ik vind hem super!:P Vooral ook die muziek erbijLekker droog....
Succes morgen, met je rolstoelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Redbaron het volgende:
ik doe nog 1 duit in het zakje want ik ga slapen![]()
Morgen om 0500u mag ik er weer uit
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Shut up woman, get on my horse
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Redbaron het volgende:
ik doe nog 1 duit in het zakje want ik ga slapen![]()
Morgen om 0500u mag ik er weer uit
Het blijft toch 3,45 hequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m zó kut heIk kan die jongen wel slaan...
grmblquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes morgen, met je rolstoelen
Goede smoes hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pc/fok doet langzaam
Dus ik doe het maar op de gok
Oeh, ik erger me er groen en geel aanquote:
Het zit diep he, die haat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik erger me er groen en geel aanEcht hoor... Aaaargh!
Doe maar nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n pc/fok doet langzaam
Dus ik doe het maar op de gok
Het zit diep hè, die irritatie!quote:
Jaquote:
Ik zal z'n naam en adres even opvragen voor je.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIedere keer weer als ik die reclame zie heb ik zin om die jongen een lel te geven.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIedere keer weer als ik die reclame zie heb ik zin om die jongen een lel te geven.
Tja, sorry. Ik erger me aan die reclamequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Sommige humor is aan vrouwen niet besteed.
En dan 'ik krijg nog geld van je'. Dikke, vette FAIL!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Ballantines het volgende:
hij veegt dat sausje nog wel zo sensueel weg
En eet het vervolgens zelf opquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:29 schreef Ballantines het volgende:
hij veegt dat sausje nog wel zo sensueel weg
Ik krijg nog 3.45 van je Sanquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan 'ik krijg nog geld van je'. Dikke, vette FAIL!
Ik eet heel geen burgersquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg nog 3.45 van je San
Voor die burger
Oeps, Heeftquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg nog 3.45 van je San
Voor die burger
Je bent ook maar een balletje. Kan je ook niet helpenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Oeps, Heeftwas zo onder de indruk!
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook maar een balletje. Kan je ook niet helpen
johquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The fuck, dit deeltje zit bijna vol
JIj snapt hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent ook maar een balletje. Kan je ook niet helpen
Forum Opties | |