Dankjewelquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat naar, Windigo. Juist als je relatie op de klippen loopt zijn vrienden zo enorm welkom. Ik ben ze nog altijd dankbaar voor hun geduld en liefdeIk hoop dat je de draad snel weer op kan pakken, je lijkt me een leuke en lieve vrouw toe.
En ben het vertrouwen in de wereld niet verloren hoor minilot, maar ik hoef geen polonaise meer aan mijn lijf. Ik wil gewoon alleen nog maar een intieme relatie met iemand die écht van me houd.quote:
Dan is het goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
En ben het vertrouwen in de wereld niet verloren hoor minilot
Klinkt leuk, maar straks vinden we elkaar helemaal niet aardig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan is het goed!![]()
En met het oog op vriendjes maken.. In april een keertje pré-potluckmeet afspreken?
Dan weten we dat vast!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar straks vinden we elkaar helemaal niet aardig?
probeer eens bij te lezen als je een paar weken bent weg geweest.... onmogelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:ik ga dus echt niet een heel SC topic bij lezen hoor mensen!!! Jullie gaan veeeeeeel te hard vandaag
Vind ik ook! Hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef golfer het volgende:
Mooi dat je Pa al zo snel geholpen kan worden, Steer.
En HOE'A fokkertjessssssss roeptquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Duuus.
In Zwolle hadden ze morgen nog een operatieslot over, dus morgen gaat m'n pa onder het mes ipv volgende week maandag. Maar goed ook denk ik, want dan hebben m'n ouders minder tijd om zichzelf helemaal op te fokken.
Denk dat ik dan vrijdag langsga om herstellende pap te zien.Donderdag werd - volgens mij ouders althans op aanraden van de verpleging, maar je kunt er nooit zeker van zijn of dat zo is
- afgeraden omdat m'n pa dan toch de hele avond/nacht moet bijkomen van de operatie, en dat is natuurlijk ook.
Nou. Duimen dan maar.En hopen op een goeie dag voor de hartchirurg.
Niet dat het zo'n fokker is die hier tot 3:00 loopt te fokken en dan roept van: 'Shit! Is het alweer zo laat! Morgen om 8:00 weer op de zaak zijn
, nog ff een paar uurtjes pitten!'
Is ze niet toevallig naar het kinderdagverblijf geweest (voor het eerst?) dan lopen ze ook continue vanalles opquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
En mijn nichtje heeft koortsZe is eigenlijk continu verkouden geweest de laatste paar maanden.
Hopelijk wordt het niet zo'n eentje later die aldoor verkouden is. Die ademen altijd met open mond en da's esthetisch niet fraai.
Jjjjjjep. En nogal een rommelige kinderdagverblijf met rommelige leidstertjes.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Is ze niet toevallig naar het kinderdagverblijf geweest (voor het eerst?) dan lopen ze ook continue vanalles op
Hockey!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
Sorry Steer, zal voortaan weer domme posts plaatsen
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef minilot het volgende:
Arg! Fietssleutel is door een gaatje in mijn jaszak in de voering gevallen!![]()
[..]
Dan weten we dat vast!
Zo kwam ik er redelijk vlot achter dat het ook geen goed idee is om je sleutel in je bh te doen tijdens het rennen. Best gênant om die aan een drukke straat van onder je borsten te moeten vissen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn hardloopbroek heeft zo'n dubbelgevoerd vakje op de kont waar je je iPod en je sleutel in kunt doen. Ik heb een keer -niet overdreven- 10 minuten op mijn achterwerk staan hannesen, in de vrieskou, voor m'n eigen voordeur
Ik heb een polsdingetje met ritsje waar ik dan alleen de huissleutel in doe.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo kwam ik er redelijk vlot achter dat het ook geen goed idee is om je sleutel in je bh te doen tijdens het rennen. Best gênant om die aan een drukke straat van onder je borsten te moeten vissen.
Nicequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo kwam ik er redelijk vlot achter dat het ook geen goed idee is om je sleutel in je bh te doen tijdens het rennen. Best gênant om die aan een drukke straat van onder je borsten te moeten vissen.
Hier ging dat altijd wel redelijk goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor het sporten, dus dat valt wel meequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, meestal als ik ga rennen, doe ik dat gewoon als Meneer thuis is, zodat ik kan aanbellenGaat zo'n bandje niet zweten?
Je kunt, als je alleen één huissleutel hebt, die ook gewoon tussen je veter strikken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Isa, meestal als ik ga rennen, doe ik dat gewoon als Meneer thuis is, zodat ik kan aanbellenGaat zo'n bandje niet zweten?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:40 schreef Rtificial het volgende:
En ze heeft net stiekum even zitten meelezen
ze wenst stereo+pa veel sterkte
Is een heel lekker cakeachtig ietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
lapis surabaya?
Hier was net de hovenier met een schets voor de tuin!
Lijkt heel leuk, paar kleine dingetjes die we misschien nog anders willen.
Kom maar met 't mooie weer!
Oe, ziet er goed uit!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
We vinden het nog steeds heel wonderlijk dat dat er allemaal uit kon komen
Inmiddels opgeruimd hoorquote:
Geen topic, maar wel foto's.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je ook foto's van het huis? (of een klustopic waarin ik ff kan snuffelen)
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben me een beetje aan het vervelen eerlijk gezegd
Ja, ik heb wel geluk wat dat betreft!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Damnz Lie, da's echt wel een mooie keuken
Weer wat anders dan een studentenhuis he
zelfs dat is minder erg dan dat je buren om half 4 op dinsdag/woensdag nacht gaan liggen batsen en zij nogal luid is :Squote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, beter dan om 6 uur 's ochtends boren, toch?
Helemaal niet eigenlijk! Zijn wel zachte stoelen. En je kunt lekker naar buiten kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat niet irritant, ontbijten op krukken?
Batsenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
zelfs dat is minder erg dan dat je buren om half 4 op dinsdag/woensdag nacht gaan liggen batsen en zij nogal luid is :S
Kun je niet gewoon meekreunen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
zelfs dat is minder erg dan dat je buren om half 4 op dinsdag/woensdag nacht gaan liggen batsen en zij nogal luid is :S
* cybermans = jaloersquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel geluk wat dat betreft!
ja echt super om nu met een hysterisch kind te zitten wat morgenochtend een lange schooldag heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, beter dan om 6 uur 's ochtends boren, toch?
ben nog wel van plan om binnenkort ff spice snoeihard aan te zettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon meekreunen dan?
If you wanna be my luvver.... you gotta get with my friends!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben nog wel van plan om binnenkort ff spice snoeihard aan te zetten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja echt super om nu met een hysterisch kind te zitten wat morgenochtend een lange schooldag heeftBoren e.d. is hier toegestaan van 7uur tot 19uur. dus knap asociaal als je op dit tijdstip gaat beginnen.
Wij hadden geen regels, en dat hebben de buren gewetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]zijn daar huisregels voor ja? Da's wel handig in een flat.
Wow dat is ook een flinke klus geweestquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef LieLie het volgende:
En zaterdag is het dus een jaar geleden dat we de sleutel kregen
't heeft vijf maanden geduurd uiteindelijk, dus wel redelijk jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow dat is ook een flinke klus geweest
Ziet er super uit hoor! lekker wonen zo.
Pff kan niet wachten, ik ga morgen de makelaar weer bellen dat we zaterdag nog een keer willen kijken maar dan met mijn paps ( die ziet echt alles) we zijn echt super enthousiast, in vergelijking met de andere appartementen die we gezien hebben is dit toch echt veruit de beste, degelijke en goede bouw, geen snel werk zeg maar en ontzettend luxe, en uitzicht!!! ook bizar en veel licht en pff super tof gewoon!
Ik ga er maar eens goed over slapen straks, kijken of ik morgen met dit gevoel wakker wordt.
Weet je wáár het is? Ik zou dan gewoon aanbellen en vragen of het morgen kan omdat je een schoolgaand kind hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
ja echt super om nu met een hysterisch kind te zitten wat morgenochtend een lange schooldag heeftBoren e.d. is hier toegestaan van 7uur tot 19uur. dus knap asociaal als je op dit tijdstip gaat beginnen.
Altijd leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef golfer het volgende:
Haha, die gozer van Leefbaar Rotterdam, die gisteren zo verontwaardigd deed bij P&W over de verkiezingen in die stad blijkt nou zelf op grove manier de fout in te zijn gegaan bij die verkiezingen:
artikel uit het AD
Geweldigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef golfer het volgende:
Haha, die gozer van Leefbaar Rotterdam, die gisteren zo verontwaardigd deed bij P&W over de verkiezingen in die stad blijkt nou zelf op grove manier de fout in te zijn gegaan bij die verkiezingen:
artikel uit het AD
Vuile Leefbaar spammerrt die gastquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef golfer het volgende:
artikel uit het AD
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef golfer het volgende:
artikel uit het AD
Thanks, ik hoop het ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat je kan slapen Hobs
Enneh, we willen natuurlijk wel graag pics
Nee johquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
Hobsie, vertel eens wat meer. Al een bod gedaan?
er gaat geen vlucht naar Utrecht vannachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kom maar eens langs! (hihi ik zei kom)
ohquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee joh! misschien na zaterdag
even nog een kritische blik van paps erdoor heen knallen
ik begin alvast met fietsen jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
er gaat geen vlucht naar Utrecht vannacht
kom ji, hierheen?
dat is sneller dat ik wandelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik begin alvast met fietsen ja
HEEEEEEEEEEEEEE give me the food and let me growquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
HOI!!
(waarom schreeuwen we zo eigenlijk??)
die webcam hangt er toch nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
normaal hou je toch wel van toekijken?
Ik vond hem echt een waanzinnig lekker ding als tiener. Als ik nu terug kijk vin dik hem een beetje engquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hold me now
Touch me now
I don't wanna live without you.....
Never gonna change my love for you....
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond hem echt een waanzinnig lekker ding als tiener. Als ik nu terug kijk vin dik hem een beetje eng
om onszelf te uiten :0quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HOI!!
(waarom schreeuwen we zo eigenlijk??)
Ik vind dit nog steeds de leukste:quote:
Ik ook, maar dan vooral omdat ik die zelf nogal bewust heb meegemaakt.quote:
True!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest hier om lachen!Het filmpje werd gebruikt als illustratie bij een presentatie over leiderschap. En dan met name over een heel belangrijke, erg onderbelichte factor bij leiderschap: de eerste persoon die de leider volgt.
Ik heb het eerste seizoen gezienquote:
Het gaat dus niet om Wilders, het gaat om dat rare wijf in die roeiboot van die verkiezingsspot?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest hier om lachen!Het filmpje werd gebruikt als illustratie bij een presentatie over leiderschap. En dan met name over een heel belangrijke, erg onderbelichte factor bij leiderschap: de eerste persoon die de leider volgt.
Jij ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Iets te lang op 1 nummer blijven hangen omdat er wel 6 of 7 dames de solo wilden proberen
Ik duim met jou en je pa mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed. Morgenochtend ff pa opbellen en succes wensen. Hoop niet dat er een acuut geval z'n slot inneemt.
foon niet kunnen vidnen is voor mij reden genoeg om toch maar een trein later te nemen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:34 schreef Ole het volgende:
oh.. en verder dacht ik wéér eens mijn telefoon kwijt te zijn, maar gelukkig weer gevonden.
herkenbaar, ik was die van mij ook regelmatig kwijt. nu ik internet er op heb ben ik echt stukken oplettenderquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:34 schreef Ole het volgende:
oh.. en verder dacht ik wéér eens mijn telefoon kwijt te zijn, maar gelukkig weer gevonden.
en? hoe werd je wakker qua huis?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:35 schreef MissHobje het volgende:
G'morgenredelijk geslapen
huus in hoofd pff
Steer!! das wel heel fijn voor je paps! gaat ie toch een stukje geruster onder het mes.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader dacht eerst van: 'Goh een neger' en die co-assistent dus: "Spreekt u goed Nederlands?" En m'n pa: 'Nou niet zo goed
' en die co-assistent: 'Dan kunnen we wel Mandarijn spreken
' .
Heb je een elektrische tandenborstel? Dat scheelt bij mij echt enorm, ik heb amper nog tandsteen. Volgens mij komt dat niet in het minst doordat je met zo'n timer op je tandenborstel eindelijk netjes 2 minuten poetstquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb wel erge aanleg voor tandsteen. Ik stook bijna iedere dag maar toch het zit er altijd weer.
Ik heb een elek. tandenborstel jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een elektrische tandenborstel? Dat scheelt bij mij echt enorm, ik heb amper nog tandsteen. Volgens mij komt dat niet in het minst doordat je met zo'n timer op je tandenborstel eindelijk netjes 2 minuten poetst
Ja goed, vol met plannenquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alleen vriendje wil dus nog wat vergelijkingsmateriaal hebben dus zaterdag nog een meisje bekijken.
Pas toen ik die had, kwam ik erachter dat ik altijd te kort heb gepoetstquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een elek. tandenborstel ja. Alleen niet met zo'n timer
.
Om 13:00quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kan me voorstellen dat zoiets geks net even de opsteker is die hij nodig had! Fijn! Hoe laat is hij aan de beurt?
Heeft al dat klagen toch nog zin gehadquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef Windigo het volgende:
Ik geloof mijn ogen niet, maar ik heb zojuist van iemand hier geld gekregen om naar de meeting te komen omdat ik het even moeilijk heb op dat gebiedIk ben helemaal verbijsterd
Mja ach, ik leef al twee jaar zo, maar nu werd het echt moeilijk, en mocht ik best even klagen vond ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft al dat klagen toch nog zin gehad
Helemaal niets op het lot dat ik had. Nou ja, ik heb veel geluk in de liefde, dus...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef cybermans het volgende:
Iemand nog miljonair geworden gister met de loterij? bij mij schoot het weer niet op met 1x10 en 1x7,50![]()
wou ivy zeggen (moet ik zelf ook nog proberenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Iemand suggesties waar ik vanavond ga eten in Rotterdam? Vis schrikt mij af, en het mag niet belachelijk duur zijn
Rotterdam an sich schrikt mij al afquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Iemand suggesties waar ik vanavond ga eten in Rotterdam? Vis schrikt mij af, en het mag niet belachelijk duur zijn
Johquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rotterdam an sich schrikt mij al af
Goedkoop, knus en je gaat er heerlijk van stinken: knoflookrestaurant Look op de 's-Gravendijkwal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Bazar in de witte de withstraatquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed restaurant. Je moet daar naar hun specialiteit vragen: varkenshaas met paling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
Morgen trouwens eten bij Carmel, een joods restaurant in Amsterdam. Nooit van gehoord, ik word opgehaald vanaf de VU morgen en ik zie wel.
Gezellig, ja, fijne lichtjes, ja, leuke mensen, ja, maar het eten..quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Bazar in de witte de withstraatis mijn favoriet als student zijnde omdat het niet zo duur is, maar wel lekker en het is er erg gezellig
Grapjas!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef golfer het volgende:
Goed restaurant. Je moet daar naar hun specialiteit vragen: varkenshaas met paling.
Hehe ik heb er nog niet alles geprobeerd hoor, maar wat ik daar gegeten heb was echt heel lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Gezellig, ja, fijne lichtjes, ja, leuke mensen, ja, maar het eten..Heel weinig smaak aan, vind ik.
Ik ga voor de mosselenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed restaurant. Je moet daar naar hun specialiteit vragen: varkenshaas met paling.
Eensch! Troosteloze stad...quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rotterdam an sich schrikt mij al af
Huuuu allemaal hatersquote:
Ik heb er nu 2 weer om te kijken zaterdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef LieLie het volgende:
Hob, wij zijn toen na wat twijfel toch nog een ander huis gaan bekijken, om te kunnen vergelijken..
En die is het geworden
Van de V&D krijgt ieder mens paniekaanvallen, huuu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
De broer van m'n vriend woont in een heel mooie straat in Rotterdam, maar voor de rest ken ik het alleen van een paniekaanval in de V&D..
Sssssssst!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tralala
Arnhem? Dat is altijd opengebrokenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef freecell het volgende:
Amsterdam vind ik ook niet echt wat trouwens, scheelt dat?
Ik houd van Groningenen Nijmegen
En Arnhem vind ik ook mooi
ik ben ook dol op rotterdam hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huuuu allemaal haters
Rotterdam heeft echt wel onwijs mooie stukken johEr zijn natuurlijk ook delen waar je liever niet komt, maar die heeft elke stad.
ik ga binnenkort weer eens naar Groningenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef freecell het volgende:
Amsterdam vind ik ook niet echt wat trouwens, scheelt dat?
Ik houd van Groningen![]()
Als hartgrondig Delft-fanaat hoop ik natuurlijk nooit ofte nimmer een Leienaar te wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:34 schreef borisz het volgende:
Nog nooit in Arnhem en Nijmegen geweest.
Wel in de andere steden die CF noemt. Leiden zou ik dan niet willen wonen, de rest is leuk tot erg leuk. Grunn is ook top.
En terecht!quote:
Ik heb tijdens mijn studie 6 jaar in Delluf gewoond. Vind het echt een geweldige stadquote:
ook een jaartje gedaan, maar toen werd de opleiding TI gestart en toch maar geswitchedquote:
eh?quote:
Zoals jij me quote lijkt het net of ik alleen van Groningen houdquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik ga binnenkort weer eens naar Groningen
LOL die heb ik al sinds de film the net (CyberBob + Mans -> CyberMans) ... al lang voordat ik zelf echt actief werd op de interwebsquote:
Ken ik niet. Maar op de een of andere manier heb ik bij iemand die cybermans heet niet het idee dat het een psycholoog of een begrafenisondernemer is. Om maar eens wat te noemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
LOL die heb ik al sinds de film the net (CyberBob + Mans -> CyberMans) ... al lang voordat ik zelf echt actief werd op de interwebs
in Ramphof te Delft (Tanthof)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar op de een of andere manier heb ik bij iemand die cybermans heet niet het idee dat het een psycholoog of een begrafenisondernemer is. Om maar eens wat te noemen
Woonde je in Delft, vroegah? Of in Rijswijk zelf?
arme opa en oma...quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
zo busje naar huis eindelijk, milou moest naar de schoolarts. verwijzing voor oogarts gekregen, ze moet ws een bril. en een verwijzing voor de kinderarts, ik heb even aan de bel getrokken vwb haar gewicht. dus haar schildklierwaarden wordt ze op geprikt en dan verwijzing voor dietiste. wat vooral nodig zal zijn als ze bij haar vader is. daarna naar opa, oma heeft weer haar wekelijkse dagje uit naar t lumc voor bloedtranfusie. gaat erg slecht met oma. vanochtend had ze zulke erge bloedneuzen dat opa er van schrok toen hij in vuilnisbak keek en een behoorlijke plas bloed naast de bank
Daar heeft mijn Meneer ook nog eens twee jaar gewoond. Vooral de ontsluiting van die wijk is een ramp. Ach ja. Ik denk dat het wel heel leuk is daar als je kleine kinderen hebtquote:
Inderdaad.. geen wesseling meer (niet dat ik daar ooit kwam), geen serpo meer etc etcquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar heeft mijn Meneer ook nog eens twee jaar gewoond. Vooral de ontsluiting van die wijk is een ramp. Ach ja. Ik denk dat het wel heel leuk is daar als je kleine kinderen hebtIk woonde bij het station, maar dat ligt nu allemaal tegen de vlakte, echt heel gek
ben er ook best verdrietig van, meestal ga ik op de dag dat oma naar t lumc is even bij hem lunchen en dan is hij altijd zo ontredderd, nu helemaal. of oma haar verjaardag in juni gaat halen is nog maar de vraag, het komt nu allemaal eng dichtbijquote:
Ahh, liefquote:
waar moet je zijn in delft? CF, ik met kind zou niet in tanthof willen wonen hoor, ik vind dit een beste wijkquote:
tanthof, aangezien me ouders er nog steeds wonenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar moet je zijn in delft? CF, ik met kind zou niet in tanthof willen wonen hoor, ik vind dit een beste wijk
helaas is dat met oma niet meer het geval.... het is niet voor niets zo dat ze elke week bloedtransfusie's krijgt, vreselijke bloedneuzen, gigantische blauwe plekken uit t niets krijgt. ze wordt altijd door de professor zelf geholpen, er is geen naam voor wat ze heeft. het is echt heel erg met haar. opa die voor de derde keer een longontsteking had in nog geen 2 jaar tijd belooft ook niet veel goedsquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahh, lief
SoL, oude mensen kunnen soms ineens veerkrachtig zijn. Hopen dat dat met oma ook het geval is
holy smoley... dat is echt wel heftig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
helaas is dat met oma niet meer het geval.... het is niet voor niets zo dat ze elke week bloedtransfusie's krijgt, vreselijke bloedneuzen, gigantische blauwe plekken uit t niets krijgt. ze wordt altijd door de professor zelf geholpen, er is geen naam voor wat ze heeft. het is echt heel erg met haar. opa die voor de derde keer een longontsteking had in nog geen 2 jaar tijd belooft ook niet veel goedsookal hebben ze de leeftijd, t blijft moeilijk
Ik vind het ook niet per se een geniale wijk, maar het is wel de enige plek in Delft waar gezinswoningen met een tuin enigszins te betalen zijn. Als yup heb ik geloof ik liever een klein stadswoninkje in het centrum, met een dakterras. Maar ja. Ik zie toch veel mensen naar tanthof gaan omdat je daar voor hetzelfde geld een stuk ruimer woont.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar moet je zijn in delft? CF, ik met kind zou niet in tanthof willen wonen hoor, ik vind dit een beste wijk
Natúúrlijk blijft het moeilijk! Het zijn wel je grootouders!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
helaas is dat met oma niet meer het geval.... het is niet voor niets zo dat ze elke week bloedtransfusie's krijgt, vreselijke bloedneuzen, gigantische blauwe plekken uit t niets krijgt. ze wordt altijd door de professor zelf geholpen, er is geen naam voor wat ze heeft. het is echt heel erg met haar. opa die voor de derde keer een longontsteking had in nog geen 2 jaar tijd belooft ook niet veel goedsookal hebben ze de leeftijd, t blijft moeilijk
83 en 87 ofzo...dus ze hebben de leeftijd. ben al een tijdje nu bezig om afscheid van ze te nemen. moet toch realistisch blijven. ben echt heel close met ze, en ookal houden ze van alle kleinkinderen evenveel, samen met een neefje ben ik toch wel favoriet van zequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef freecell het volgende:
Hoe oud zijn ze eigenlijk Sol? Nog op een leeftijd dat dit nog overkomelijk is? Of echt al 'aan het einde' zeg maar?
En als je close met ze bent is het helemaal moeilijk om te zien inderdaad
o.a. ja, ze krijgt ook elke week trombo's toegediend, haar waarden staan vaak op 5 of 10, terwijl iemand van haar leeftijd er zo'n 300/350 hoort te hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Natúúrlijk blijft het moeilijk! Het zijn wel je grootouders!
Wat raar trouwens? Klinkt als een stollingsprobleem oid?
Dat is ook wel weer logisch met bloedverliesquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
o.a. ja, ze krijgt ook elke week trombo's toegediend, haar waarden staan vaak op 5 of 10, terwijl iemand van haar leeftijd er zo'n 300/350 hoort te hebben. haar HB komt vaak ook niet hoger dan 4/5
zucht het hoort bij het leven he, en daar moet je het dan maar mee doen. ik heb altijd gedacht dat ze onsterfelijk warenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:54 schreef Aure het volgende:
Superlief FC![]()
En SoL wat vervelend... Met mijn oma zie ik het ook steeds slechter gaan, echt moeilijk om te zien inderdaad..
dat is ook erg heftig lijkt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:06 schreef golfer het volgende:
Heftig hoor, die Opa en Oma. Maar misschien hebben ze nog wel wat veerkracht.
Realiseer mij nu ook steeds meer dat B. haar moedertje dit jaar misschien de 90 ook nog wel gaat halen, terwijl ik haar al 12 jaar lang, ziekenhuis in en uit, elke keer afscheid zie nemen alsof het de laatste keer is dat we elkaar gezien hebben.
Mjah ik heb dat ook wel een beetje. Ik had dat ook altijd met mn moeder, ik dacht altijd dat ze de hele wereld aan konquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zucht het hoort bij het leven he, en daar moet je het dan maar mee doen. ik heb altijd gedacht dat ze onsterfelijk warendaarna kwam het besef dat dat niet zo is. en nu sinds een jaar en zeker de laatste periode's is het realiteit.
maar waarom maak je dan niet zelf je CV?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:44 schreef Windigo het volgende:
Pff ik kreeg net een mogelijk CV toegemaild van mijn re-integratiecoach en na twee jaar weet ze kennelijk nog steeds niet welke diploma's ik heb gehaald en dat ik bij Prorail heb gewerkt en dus NIET de NS. Zo vermoeiend!
Dat heb ik nu ook gedaan, maar ze had er nog niet om gevraagd, ik kreeg out of the blue een cv toegemaild dat ze kennelijk zonder mij eerst raad te plegen gemaakt hadquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
maar waarom maak je dan niet zelf je CV?
Ik ben echt razend oplossingsgericht vandaag
Hoe krijgen we wereldvrede?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben echt razend oplossingsgericht vandaag
Mijn CV is een klein beetje kwijt op een oude PC, zelfsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zou gewoon de jouwe terugsturen, kijken of ze die niet beter vindt dan dat ze die zelf heeft gemaakt.
CV elk half jaar bijwerken, typisch zo'n klus die er bij mij inschiet.
Ah, mijn CV heb ik de wolkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn CV is een klein beetje kwijt op een oude PC, zelfsAh well, komt wel weer.
Omdat ik 3 jaar in psychotherapie heb gezeten omdat het leek alsof ik psychisch niet in orde was, en dus arbeidsongeschikt ben verklaard. Inmiddels is duidelijk dat ik ''gewoon'' depressief was omdat ik gepest werd op school en werk, maar destijds wisten we dat niet. Ik ben inmiddels dus ook door de artsen ''gezond'' verklaart, maar zit in re-integratie en ontvang een uitkering omdat ik al 4 jaar niet meer werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn CV is een klein beetje kwijt op een oude PC, zelfsAh well, komt wel weer.
Windigo, waarom heb je eigenlijk een reintegratiecoach? Je bent toch nog best jong?
Ah soquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Omdat ik 3 jaar in psychotherapie heb gezeten omdat het leek alsof ik psychisch niet in orde was, en dus arbeidsongeschikt ben verklaard. Inmiddels is duidelijk dat ik ''gewoon'' depressief was omdat ik gepest werd op school en werk, maar destijds wisten we dat niet. Ik ben inmiddels dus ook door de artsen ''gezond'' verklaart, maar zit in re-integratie en ontvang een uitkering omdat ik al 4 jaar niet meer werk.
Vandaar ook mijn ontzettend lage inkomen, want het is gebaseerd op 70% van het laatste loon dat ik verdiende, en dat was minimumjeugdloon voor een 18 jarige en ik ben nu 22 en woon op mezelfquote:
Maar kun je dan niet gewoon zelf aan het solliciteren slaan? Ook omdat je je thuis zo verveelt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn ontzettend lage inkomen, want het is gebaseerd op 70% van het laatste loon dat ik verdiende, en dat was minimumjeugdloon voor een 18 jarige en ik ben nu 22 en woon op mezelf
Soms word ik moe van steeds weer dezelfde vragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet gewoon zelf aan het solliciteren slaan? Ook omdat je je thuis zo verveelt?
Misschien heb ik makkelijk praten hoor, want ik heb een belachelijk bruikbaar diploma. Maar het lijkt alsof je er zelf een beetje passief van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |