o.us = ous = wousquote:
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?quote:
fout geschrijft...quote:
had ik al gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?
helaas, what has been seen....quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?
maar wel lange stavenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
negerts hebben geen lange tenen, ik vraag mijn mattie wel om hier mee te posten
mythe...quote:
Je hebt ervarings?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
mythe...
is lang niet voor alle negers zo.
Ik heet Oussama maar iedereen noemt mij Ous. Is ook beter zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heet je ook ous?
Ik ken wel een Irak-Kees die Aouss heet o.i.d.
ik heb, hoe zeg je dat politiek correct.... negervrienden!quote:
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordigquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heet Oussama maar iedereen noemt mij Ous. Is ook beter zo.
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordig
Net zoiets als Adolf heten ofzo
je hebt in de gevangenis gezeten en bubba kwam je opzoeken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb, hoe zeg je dat politiek correct.... negervrienden!
Je hebt navraag gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
De zwerver met sigaretten in zijn oren zit niet meer op Den Haag CS... misschien op HS?
zijn hele normale namen in die gebieden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordig
Net zoiets als Adolf heten ofzo
70 jaar geleden was Adolf dat hier ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
zijn hele normale namen in die gebieden.
nee mutsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt in de gevangenis gezeten en bubba kwam je opzoeken?
Daarom keerde ik van Barendrecht terug naar Rotterdam, dan is het opeens heel normaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ouders zullen het vast niet met opzet gedaan hebben
nu nog!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
70 jaar geleden was Adolf dat hier ook
HOAXquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee muts
als je jaren aan sport hebt gedaan (ja je zou het niet zeggen...) sta je ook wel eens met mannen onder de douche..
wacht, de negers deden basketbal en jij was de bal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee muts
als je jaren aan sport hebt gedaan (ja je zou het niet zeggen...) sta je ook wel eens met mannen onder de douche..
precies, dan blend je beter in. Ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom keerde ik van Barendrecht terug naar Rotterdam, dan is het opeens heel normaal.
ja!quote:
neequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, de negers deden basketbal en jij was de bal?
Das heul niet hoax, ik heb zelfs foto's er van, ergens.quote:
Oh, past dat niet in je straatje?quote:
ah, maar daar vind ik je dan wel weer het type voor. Zo'n hardnekkig enkelbijtertjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
neeKarate, Kickboxen, Escrima, dat soort dingen.
Basketbal was alleen goed voor de warming-up.
ik ga de vrouw dr auto naar de garage brengen.
Was jij de boxbal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
neeKarate, Kickboxen, Escrima, dat soort dingen.
Basketbal was alleen goed voor de warming-up.
ik ga de vrouw dr auto naar de garage brengen.
Gebruiken ze elke keer EOLLIS LAB? OF elke keer een andere naam? Want als het is om boeven tegen te gaan, dan hebben die dat na 1 keer natuurlijk al door.quote:OPGELET: Vanwege veiligheidsredenen, worden onze pakketten onder de naam EOLLIS LAB verzonden. Denk hieraan als uw transporteur het pakket komt brengen.
photoshopquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das heul niet hoax, ik heb zelfs foto's er van, ergens.
ik bijt niet, promiest!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, maar daar vind ik je dan wel weer het type voor. Zo'n hardnekkig enkelbijtertje
Tot laterz
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het isquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik had wat besteld bij een nietnadertenoemen leverancier...
staat er dit onder aan de mail:
[..]
Gebruiken ze elke keer ELOIS LAB? OF elke keer een andere naam? Want als het is om boeven tegen te gaan, dan hebben die dat na 1 keer natuurlijk al door.
dat bestond toen nog niet, of pas net. IIG nog geen digicams...quote:
Tarzans, een hele doos vol.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het is
zaagtafel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het is
quote:
Legoquote:
Voor 1831?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat bestond toen nog niet, of pas net. IIG nog geen digicams...
assistent leraarquote:
Toen wassik er nog nie!quote:
Dat zeg ik, boxbal!quote:
Een echte?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een giraffe besteld voor Fabian.
die past heul niet in z'n kamerquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een giraffe besteld voor Fabian.
Wij zitten duidelijk op dezelfde golflengte vanmiddag.quote:
Dan bukt ie maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die past heul niet in z'n kamer
En ik denk dat als je een giraffe onder een ander label verzendt, mensen toch nog wel zullen zien dat het een giraffe is
Ja het gaat weer goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij zitten duidelijk op dezelfde golflengte vanmiddag.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boksbal dus
"Hier Winston, doe deze move maar even voor op mijn assistent FUFR"
da's toch van dat overhypete speelgoed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja! Daarom hebben we die dakkapel ook laten verhogen.
En ze heet Sophie.
dan kan het nog een zebra zijn, gewoon zo labelen aan de buitenkant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die past heul niet in z'n kamer
En ik denk dat als je een giraffe onder een ander label verzendt, mensen toch nog wel zullen zien dat het een giraffe is
quote:Welkom op de officiële website van Sophie de Giraf! Al 50 jaar een begrip in Frankrijk, 95% van de franse baby's heeft een Sophie! Wereldwijd zijn al 30 miljoen Sophie's verkocht en inmiddels is ze favoriet onder Celebrities. In 2009 winnaar van de Astra Award "Best Toy for kids" en in 2008 uitgeroepen tot "Best Buy" door Practical Parenting Magazine; Martha Stewart, de Amerikaanse lifestyle-goeroe, vindt het girafje een absolute baby "must have
ja maar die nek!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan kan het nog een zebra zijn, gewoon zo labelen aan de buitenkant.
Ja, krijgt hij van zn oma.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch van dat overhypete speelgoed?
ehm...quote:
gebruik jij dat nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat we seroxat nodig hebben zeker
Ik had geen poppenwagen met grote wielenquote:
ik dacht je inmiddels iets minder heftigs qua medicijnen hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij mij is het chronisch he...
ik had lego en dat heb ik weggedaan..sindsdien is bb boos op mequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had geen poppenwagen met grote wielen
Ik had geen pop met haren die je kon kammen
Ik had geen telefoon met nog eentelefoon met een lang snoer zodat je elk in een andere kamer kon zitten
Ik had geen fatsoenlijke speelgoedkeuken
Ik had wel een of ander hellokittyhuisje
en een of andere trol die toen heel erg in was een rozepaarse en een oranje, en die ben ik nog achterop de fiets bijj mijn vader gaan kopen bij de blokker in de binnenstad
Ik wel! Ik had zelfs een duftyhuis!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
ik had deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
popplequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:36 schreef Inu het volgende:
Ik had van die knuffels die je op kon rollen in een balletje in van die erge pastelkleuren, hoe heten die ook alweer?
Ja iddquote:
erg, die liggen ook nog wel ergens bij mijn ouders.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd
Wat suf zijn ze eigenlijkEn ook die kankerverwekkende spenen die je met 100 aan een veter om je nek moest hangen
ik wil er eigenlijk wel mee stoppen, binnenkort es bespreken met de dokterquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht je inmiddels iets minder heftigs qua medicijnen had![]()
ik gebruik het al 1,5 jaar niet meer
Ik had carebearsquote:
nee, daar kon je in stikken toch? Dacht dat je kanker van ander speelgoed kreeg...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd
Wat suf zijn ze eigenlijkEn ook die kankerverwekkende spenen die je met 100 aan een veter om je nek moest hangen
Bij ons ging toen het verhaal dat als je er op zoog en de belletjes binnenin barstten dat je dan dood gingquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef amaranta het volgende:
Die spenen had ik asl kraamcadeau bij eva.
Bij fabi wilde ik ze ook bestellen maar uiteindelijk niet meer gedaan
Ik deed pergamano en mijn zusje had van die sliertjes die je op moest rollen, hoe heet dat ook al weer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar kon je in stikken toch? Dacht dat je kanker van ander speelgoed kreeg...
Mijn grootste jeugdsentiment zijn die rubber sieraden. Man man, wat heb ik er veel gemaakt als kind
ik ben gewoon zonder overleg gestopt...ineens...dat raad ik je niet aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk wel mee stoppen, binnenkort es bespreken met de dokter
filigraan! had ik ook! En origamiquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik deed pergamano en mijn zusje had van die sliertjes die je op moest rollen, hoe heet dat ook al weer?
I know, ben wel es een paar dagen vergeten te slikkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben gewoon zonder overleg gestopt...ineens...dat raad ik je niet aan
Ik heb echt vanalles gedaan, armbandjes knopen, weven, borduren, van dat witte spul met witte inkt, origami, theezakjes, gefrutsel met je haar, kleien, paintbrushenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar kon je in stikken toch? Dacht dat je kanker van ander speelgoed kreeg...
Mijn grootste jeugdsentiment zijn die rubber sieraden. Man man, wat heb ik er veel gemaakt als kind
ja filigraan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
filigraan! had ik ook! En origami
Ja, en van die armbanden van metaal die je op je arm moest meppen. En elastieken-erop-erin-eruit!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Levitation het volgende:
En van die rubber halve ballen met een gaatje er in, zodat je je oog er niet uit zoog.
Daar krijg je baby's vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, ben wel es een paar dagen vergeten te slikken
Kon je daar niet ook mee kralen maken? Dat je zo'n papiertje heel strak opvouwde en dan was het een langwerpige kraal..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja filigraan!En dan samen kerstkaarten maken, de ene nog lelijker dan de andere, maar we waren wel een tijd zoet!
d'r in-d'r uit-d'r in-d'r op-d'r in d'r-uit halve-draai...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en van die armbanden van metaal die je op je arm moest meppen. En elastieken-erop-erin-eruit!
Ik heb ook nog heel lang mn moeder geholpen met kerstkaarten bordurenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja filigraan!En dan samen kerstkaarten maken, de ene nog lelijker dan de andere, maar we waren wel een tijd zoet!
Dat laatste deden we ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog heel lang mn moeder geholpen met kerstkaarten bordurenOf van de kaarten van vorig jaar nieuwe maken
Die was tof!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk Scatch!
En van die waterballonballen die je over moest gooien en die dan konden ontplofselen!
ja, hihi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die was tof!Vooral als het 30 graden was en je op de camping in je badpak stond.
Ja, echt heel erg zelfs.quote:
ik heb nog steeds een baan dus soms werk ik tussendoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef Levitation het volgende:
Opeens hebben alle mannen afgehaakt in het topic.
Bijna alle mannen.quote:
Osamaquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
@ O.us:
Hoe spreek je jouw naam uit als ik vragen mag.
Ous? Oes?
Ja en ja!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Inu het volgende:
Bij ons was het ook op gegeven moment hip om een tennisbal in een panty te hebben en dan tegen de muur aan te gaan staan en dan ding om je heen tegen de muur aan te meppen
En stelten! En zo'n bal aan een touwtje voor om je enkel
Maar wat was daar leuk aan eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en ja!!!
Maar die panty's gingen vrij snel stuk en dan was je je tennisbal ineens kwijt
Ja, kinderen vinden wel vreemdere dingen leuk...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wat was daar leuk aan eigenlijk?
En touwtje springen op het schoolplein met een waslijn
Ik verzamelde vroeger ook clowntjes met een porseleinen hoofd en een flexibel lijfje, snap ik ook nog steeds niet...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, kinderen vinden wel vreemdere dingen leuk...
die zijn naarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik verzamelde vroeger ook clowntjes met een porseleinen hoofd en een flexibel lijfje, snap ik ook nog steeds niet...
krijg er geen geld voorquote:
ja! ik ben er!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef -moppie- het volgende:
je had toch ook 'echte' trollen?
Ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn naar
Ik had wel veel van die knijpbeertjes
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja!Het is echt een feest van herkenning!
![]()
En Nintendo natuurlijkquote:
Waar speelden jullie vroeger mee? Een tol met een zweep? Een hoepel? Hadden jullie al een bal, of was die nog niet uitgevonden?quote:
Ik word al gek als ik naar die test kijk, ik ga hem dus niet doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef Levitation het volgende:
Testje om te zien of je subtiele kleurverschillen ziet:
http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77
Levi is een tikje kleurenkippig.Ik scoor 41 punten, waar 0 punten perfect is. Bummer...
Nog een keertje proberen als ik niet al 9 uur achter een monitor gezeten heb, misschien helpt dat.
Dan doe jij het voortaan niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg blijven jullie zo hard gaan hier... centraal zetten heeft ook geen nut
Your score: 16quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:13 schreef Levitation het volgende:
Testje om te zien of je subtiele kleurverschillen ziet:
http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77
Levi is een tikje kleurenkippig.Ik scoor 41 punten, waar 0 punten perfect is. Bummer...
Nog een keertje proberen als ik niet al 9 uur achter een monitor gezeten heb, misschien helpt dat.
Netjes inderdaad!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Your score: 16
Age range: 20-29
Best score for your gender and age range: 0
Highest score for your gender and age range: 43668
Best aardig
de brightness omlaag en contrast omhoog van je monitor. Of in mijn geval het laptopscherm bijna plat klappenquote:
wij speelden met surinaamse meisjes. Die waren toen net nieuw in NL.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar speelden jullie vroeger mee? Een tol met een zweep? Een hoepel? Hadden jullie al een bal, of was die nog niet uitgevonden?
op naar het station!quote:
kom maarquote:
Thanks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja man, goede vis, hier heb je een topic
jan de boeffie ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Levitation het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Jan de Boefrie?
Maar volgens zijn vrouw zit hij gewoon op de tefal.quote:
ik ruik boeffie...quote:
Wij lezen nieuws als het uit komt, niet pas 's avondsquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:05 schreef Levitation het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Jan de Boefrie?![]()
[Upd] Des Bouvrie verdachte in fraudezaak
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wij lezen nieuws als het uit komt, niet pas 's avonds
je lijkt mijn vrouw wel, die komt ook savonds met het nieuws van de ochtendquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja opa.
Ik ben de hele dag bezig geweest met een mix van werken en proberen mee te lezen/posten in de 4 topics die we vandaag versleten hebben.![]()
Oh nu is het onze schuldquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja opa.
Ik ben de hele dag bezig geweest met een mix van werken en proberen mee te lezen/posten in de 4 topics die we vandaag versleten hebben.![]()
Natuurlijk! Duh!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Natuurlijk! Duh!Ik ben een vrouw!
Die zijn de oorzaak van alle ellendequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Natuurlijk! Duh!Ik ben een vrouw!
idd, ik had liever die extra rib gehoudenquote:
dan had je de trein naar Milaan moeten nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef febster het volgende:
Wat verkopen ze in Eindhoven muffe schoenen zeg. Van Dalen, Invito, die winkel die er naast zit en Van Bommel, brrr.
je hebt gewoon geen smaak!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef febster het volgende:
Wat verkopen ze in Eindhoven muffe schoenen zeg. Van Dalen, Invito, die winkel die er naast zit en Van Bommel, brrr.
er zijn ongeveer 200 schoenenwinkels in Eindhoven centrum. Ergo: als jet hier niet kan vinden zul je het nergens in Nederland vinden vrees ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:36 schreef febster het volgende:
of das flugzeug voor een euro of zo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan had je de trein naar Milaan moeten nemen
Ja, nette dus beetje modieuze schoenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn ongeveer 200 schoenenwinkels in Eindhoven centrum. Ergo: als jet hier niet kan vinden zul je het nergens in Nederland vinden vrees ik
Probeer het eens als je wat betere zin hebt, dan kijk je anders tegen dingen aan en slaag je misschien wel
Was da?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen smaak!
overigens: adjustmusic.com 26 maart
Ja, die schoenen die je in amsterdam had gezien dus. Als je die zo tof vindt ga je die toch kopen? Maar gaan zoeken naar iets wat je ergens anders hebt gezien werkt sowieso nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, nette dus beetje modieuze schoenenAs in, (licht)blauw met witte zool van leer als het kan
. Morgen Tilburg. Wel geslaagd voor shirt en vest
.
Klein feestje met oa Aril Brikha, maar open gerust die site..quote:
smaak is wat je hebt als je weet dat blauwe schoenen met een witte zool in de vetkuiventijd hip wasquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:41 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, nette dus beetje modieuze schoenenAs in, (licht)blauw met witte zool van leer als het kan
. Morgen Tilburg. Wel geslaagd voor shirt en vest
.
Ik weet niet meer waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die schoenen die je in amsterdam had gezien dus. Als je die zo tof vindt ga je die toch kopen? Maar gaan zoeken naar iets wat je ergens anders hebt gezien werkt sowieso niet
Je wilt het niet geloven, maar daar zijn me er een toch VEEL van. Van die nette 'sneakers' maar dan fugly.quote:
rly?quote:
dan kun je net zo goed bowlingschoenen dragenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:52 schreef febster het volgende:
[..]
Je wilt het niet geloven, maar daar zijn me er een toch VEEL van. Van die nette 'sneakers' maar dan fugly.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed bowlingschoenen dragen
dit droeg ik in de 80squote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
je bedoelt toch niet deze he?
[ afbeelding ]
Die heeft Eva in het roze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
grappig...ex-collega had een stel van die schoenen...dan riepen we ook of ie was wezen bowlen de avond ervoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed bowlingschoenen dragen
gelukkigquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is al een stuk mooier dan die tri-colori van daarnet.
leuk, dan passen ze over 20 jaarquote:
ik print m eerst als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef amaranta het volgende:
Het ging me vnl om de neus van die schoenen.
En Eva past ze nu al, knip dat plaatje maar eens uit.
Pimp shoesquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grappig...ex-collega had een stel van die schoenen...dan riepen we ook of ie was wezen bowlen de avond ervoor
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig
als je ze lelijk vond had ik ze niet gekocht natuurlijk
quote:
heb je weer aan paddestoelen liggen knagen in het bos?quote:
Niet per se, maar je zit wel warm jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
is dat niet oud nieuws?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe, voor open doel op de paal schieten
Eehm, het was Higuanquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe, voor open doel op de paal schieten
ja jij zegt dat ze op die site staan, ik kan niets vinden dat er dichter bij zitquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef febster het volgende:
[..]
Niet per se, maar je zit wel warm ja.
3 minuten geleden...ik weet dat we in het twitter tijdperk zitten maar zo snel is niet iets oud nieuwsquote:
Nee ik doe jou naquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je weer aan paddestoelen liggen knagen in het bos?
nee, daarvoor alquote:
ow ik heb dat jankhoofd eerder gezien namelijk... maakt ie vaker foutjes>?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3 minuten geleden...ik weet dat we in het twitter tijdperk zitten maar zo snel is niet iets oud nieuws
* ArTiC kijkt Real Madrid - Olympic Lyon
sinds ie geboren is....jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ik heb dat jankhoofd eerder gezien namelijk... maakt ie vaker foutjes>?
Hij doet niet anders en wordt er gruwelijk goed voor betaald.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ik heb dat jankhoofd eerder gezien namelijk... maakt ie vaker foutjes>?
ik val in slaap bij het WK nagellakken, sorryquote:
kom is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef FUFR het volgende:
Sam doet voortaan aan direct mailing.
soms ligt er een briefje met 'ik hou van jou' op je kussen.
of zoals straks 'sory papa'
en nu net onder de deur door: 'kom is papa'
ze-venquote:
uiteraardquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze-ven
onmiddellijk verbeterd uiteraard
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:21 schreef FUFR het volgende:
Sam doet voortaan aan direct mailing.
soms ligt er een briefje met 'ik hou van jou' op je kussen.
of zoals straks 'sory papa'
en nu net onder de deur door: 'kom is papa'
echt waar?quote:
ja joh, net zoals je being met een g schrijftquote:
nou dan zet het bier maar koud, hij is al onderweg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat let je, als je je verveelt mag je best langs komen ja.
dat is niet street jeweetzquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja joh, net zoals je being met een g schrijft
oh ok, nu digg ik je volkomenquote:
Wat krijg je als je tuc omdraait?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef FUFR het volgende:
klote tuc koekjes
je koopt altijd te weinig
De achterkant van het koekje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een tuc omdraait?
sgoe kill, respectquote:
Hoeft niet, je hebt ze in 6 smaken.quote:
bokzquote:
van buiten zijn ze allemaal zoutquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft niet, je hebt ze in 6 smaken.
TUC Original, TUC Paprika, Salt&Pepper, Hot&Spicy, Kaas, Bacon.
die kunnen ze vast wel bestellen dan bij vBommelquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef febster het volgende:
Je hebt idd gelijk, ik kan geen mooiere vinden dan die. Maar ik bedoel die niet, de mooie versie ervan.
geen mooiere tuc koekjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef febster het volgende:
Je hebt idd gelijk, ik kan geen mooiere vinden dan die. Maar ik bedoel die niet, de mooie versie ervan.
we hadden er 2 maar helaas.. zij wilde ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bacon is mijn favoriet
En ik koop nooit te weinig, neem altijd 3 pakjes mee
theo quote waardigquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
we hadden er 2 maar helaas.. zij wilde ook![]()
bacon en gewoon
bb wil gelukkig nooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
we hadden er 2 maar helaas.. zij wilde ook![]()
bacon en gewoon
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van buiten zijn ze allemaal zout
ga morgen naar de supermarkt, maak alle verpakkingen open en lik eraan!quote:
Hmmmm.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TUCCIES!
Ik ben degene die verders nooit wil, want vrouw.
Vrijdag eens vragenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kunnen ze vast wel bestellen dan bij vBommel
ik kon je niet vinden op CSquote:
Ik was er echt, maar misschien had je me niet herkend door mijn arabierengewaad... jeweetsquote:
ja..maar die waren er wel 50quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was er echt, maar misschien had je me niet herkend door mijn arabierengewaad... jeweets
Tjah dat krijg je met jihad-avond bij de moskee om de hoekquote:
ze beginnen gewoon alvast aan die 72 maagdenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze beginnen gewoon alvast aan die 72 maagden
niks ervan..eerst jezelf opblazenquote:
Ik ben nog maar een student die nachten door moet leren voor tentamens en scripties moet schrijven. Het studentenleven valt niet mee.quote:
ach gut tochquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een student die nachten door moet leren voor tentamens en scripties moet schrijven. Het studentenleven valt niet mee.
Ik ben braaf, ik feest alleen in het weekend incl. vrijdag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach gut toch
Net alsof studenten dat doen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben braaf, ik feest alleen in het weekend incl. vrijdag.
gaat ook niet om feesten, het gaat om het niet de hele nacht blokkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben braaf, ik feest alleen in het weekend incl. vrijdag.
Mijn Senseo-apparaat moest twee keer naar de reparatie, kan je nagaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat ook niet om feesten, het gaat om het niet de hele nacht blokken
en je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn Senseo-apparaat moest twee keer naar de reparatie, kan je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |