o.us = ous = wousquote:
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?quote:
fout geschrijft...quote:
had ik al gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?
helaas, what has been seen....quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe jij nog even editten ipv quoten in het vorige topic?
maar wel lange stavenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
negerts hebben geen lange tenen, ik vraag mijn mattie wel om hier mee te posten
mythe...quote:
Je hebt ervarings?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
mythe...
is lang niet voor alle negers zo.
Ik heet Oussama maar iedereen noemt mij Ous. Is ook beter zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heet je ook ous?
Ik ken wel een Irak-Kees die Aouss heet o.i.d.
ik heb, hoe zeg je dat politiek correct.... negervrienden!quote:
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordigquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heet Oussama maar iedereen noemt mij Ous. Is ook beter zo.
Preciesquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordig
Net zoiets als Adolf heten ofzo
je hebt in de gevangenis gezeten en bubba kwam je opzoeken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb, hoe zeg je dat politiek correct.... negervrienden!
Je hebt navraag gedaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
De zwerver met sigaretten in zijn oren zit niet meer op Den Haag CS... misschien op HS?
zijn hele normale namen in die gebieden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, da's een lullige voornaam tegenwoordig
Net zoiets als Adolf heten ofzo
70 jaar geleden was Adolf dat hier ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
zijn hele normale namen in die gebieden.
nee mutsquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt in de gevangenis gezeten en bubba kwam je opzoeken?
Daarom keerde ik van Barendrecht terug naar Rotterdam, dan is het opeens heel normaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ouders zullen het vast niet met opzet gedaan hebben
nu nog!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
70 jaar geleden was Adolf dat hier ook
HOAXquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee muts
als je jaren aan sport hebt gedaan (ja je zou het niet zeggen...) sta je ook wel eens met mannen onder de douche..
wacht, de negers deden basketbal en jij was de bal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee muts
als je jaren aan sport hebt gedaan (ja je zou het niet zeggen...) sta je ook wel eens met mannen onder de douche..
precies, dan blend je beter in. Ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom keerde ik van Barendrecht terug naar Rotterdam, dan is het opeens heel normaal.
ja!quote:
neequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht, de negers deden basketbal en jij was de bal?
Das heul niet hoax, ik heb zelfs foto's er van, ergens.quote:
Oh, past dat niet in je straatje?quote:
ah, maar daar vind ik je dan wel weer het type voor. Zo'n hardnekkig enkelbijtertjequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
neeKarate, Kickboxen, Escrima, dat soort dingen.
Basketbal was alleen goed voor de warming-up.
ik ga de vrouw dr auto naar de garage brengen.
Was jij de boxbal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
neeKarate, Kickboxen, Escrima, dat soort dingen.
Basketbal was alleen goed voor de warming-up.
ik ga de vrouw dr auto naar de garage brengen.
Gebruiken ze elke keer EOLLIS LAB? OF elke keer een andere naam? Want als het is om boeven tegen te gaan, dan hebben die dat na 1 keer natuurlijk al door.quote:OPGELET: Vanwege veiligheidsredenen, worden onze pakketten onder de naam EOLLIS LAB verzonden. Denk hieraan als uw transporteur het pakket komt brengen.
photoshopquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das heul niet hoax, ik heb zelfs foto's er van, ergens.
ik bijt niet, promiest!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, maar daar vind ik je dan wel weer het type voor. Zo'n hardnekkig enkelbijtertje
Tot laterz
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het isquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik had wat besteld bij een nietnadertenoemen leverancier...
staat er dit onder aan de mail:
[..]
Gebruiken ze elke keer ELOIS LAB? OF elke keer een andere naam? Want als het is om boeven tegen te gaan, dan hebben die dat na 1 keer natuurlijk al door.
dat bestond toen nog niet, of pas net. IIG nog geen digicams...quote:
Tarzans, een hele doos vol.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het is
zaagtafel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, nu wil ik eerst weten wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |