Was al om 8 uur onlinel, alleen nog niet gepost :pquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in het "echte" leven terecht komt. Dan is dit uitslapen..
Zo zacht als ..quote:
Heerlijk smeerbaar en vol goede bouwstoffenquote:
Ik ben heerlijk op elke boterham en ook een sandwich ben ik niet vies vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk smeerbaar en vol goede bouwstoffen
*fap fap*quote:
Mwah, ik kan het er wel op, daar niet van.. Alleen de hele hype...quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:12 schreef L.no het volgende:
Ik vind haar echt iet knap btw.. ik snap niet wat jullie in dr zien.
Ik zou niet eens verrast zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:13 schreef The_Dean het volgende:
Vast weer zo'n chick waar Bart mee in een tent heeft gelegen.
Ik moest keihard lachen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het er wel op, daar niet van.. Alleen de hele hype...
Doe mij Monique maar
Welk gedeelte.?quote:
Monique?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan het er wel op, daar niet van.. Alleen de hele hype...
Doe mij Monique maar
Ik moest lachen bij de eerste zin, maar bij de tweede zin moest ik harder lachen.quote:
Ik vind haar neusje zo schattig. Mijn potentiële vriendin moet wel iets byzonders hebben..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij de eerste zin, maar bij de tweede zin moest ik harder lachen.
Misschien zijn haar teennagels aantrekkelijk, maar om meteen te gaan neuken..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind haar neusje zo schattig. Mijn potentiële vriendin moet wel iets byzonders hebben..
Als je lang genoeg droog staat, verlaag je vanzelf de criteria..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien zijn haar teennagels aantrekkelijk, maar om meteen te gaan neuken..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je lang genoeg droog staat, verlaag je vanzelf de criteria..
tering eh..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je lang genoeg droog staat, verlaag je vanzelf de criteria..
Morgen!quote:
Wees blij. Zo maak jij ook nog kans..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |