Korte samenvatting: topic is inmiddels uitgelopen op een discussie tussen Taurus (voor het verzwijgen van vreemdgaan) en verschillende andere mensen (tegen het verzwijgen van vreemdgaan).quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef madrepuzza het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendje die ik echt heel leuk vind maar nu ging ik laatst een weekend weg met wat vriendinnen. Die avond veel wijntjes gedronken en bij het stappen op de dansvloer kwam ik een jongen tegen. Na wat gepraat te hebben gingen we dansen waarbij ik dacht dat dit toch niet uitmaakte.
Uiteindelijk zijn we dus in bed beland en hebben we het gedaan. Nu heb ik mijn andere vriendinnen op het hart gedrukt o niks te vertellen maar moet ik het voor me houden of tegen mijn vriendje zeggen. Ik ben bang dat hij het aan me ziet.
Zal niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hopelijk weet de originele TS dit topic te vinden
Niet als ze allemaal een slotje krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef IkWilbert het volgende:
Hopelijk is ze snel klaar met school, potentie topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |