Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
412 alweeren nog steeds blauwe lucht met zon buiten
Ik zat te twijfelen, of iets over het weer maar we hadden al iets daarmee gehadquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
412 alweeren nog steeds blauwe lucht met zon buiten
Mha, 't is toch bijna nooit goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, of iets over het weer maar we hadden al iets daarmee gehad
Of over het huidige onderwerp "huisdieren"
Of weer een twentse uitdrukking
bijna alles is al wel eens geweestquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, of iets over het weer maar we hadden al iets daarmee gehad
Of over het huidige onderwerp "huisdieren"
Of weer een twentse uitdrukking
zelfde uiquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jullie zijn irri, fipo plaatsen, en beide dezelfde UI
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde
Nog een secretaresse nodig?
Echt een grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zoeken ze er namelijk wel een
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
haha zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
Sjoerd, ik ben geen dierenbeul. Ik weet prima hoe je dieren wel of niet kan houden
hij quote mij, dus gok dat hij mij en m'n FCT-uit bedoeldequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef bambino het volgende:
[..]
zelfde ui?
Ik zie die van david helemaal niet
Ik heb een groot voetballer als UIquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef bambino het volgende:
[..]
zelfde ui?
Ik zie die van david helemaal niet
23quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eej Sjoerd, hoe oud word jij eigenlijk de 20e april?
Zandratten!quote:
Ik zie die van jou ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij quote mij, dus gok dat hij mij en m'n FCT-uit bedoelde
* -_Guitarist_- kan niet ontkennen jaloers te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Oldenzaal het volgende:
DE IJSSALON IS WEER GEOPEND EN IK WOON DAAR TEGENOVER IK GA ZO EEN IJSJE HALEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben je een jaar en een dag ouder dan ik
bambino ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- kan niet ontkennen jaloers te zijn
zuchtquote:
In oldenzaal is heel geen lekker ijs, dat is in hengelo of enschedequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:00 schreef Oldenzaal het volgende:
DE IJSSALON IS WEER GEOPEND EN IK WOON DAAR TEGENOVER IK GA ZO EEN IJSJE HALEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf oldenzaal geen lekker ijs?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In oldenzaal is heel geen lekker ijs, dat is in hengelo of enschede
Met inkt-ijs?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef bambino het volgende:
[..]
wtf oldenzaal geen lekker ijs?
Die gast met die tattoo shop, ben de naam ff kwijt.
Die is vet lekker
vast niet lekkerderder dan vd poel ijsquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die is vet lekker
edit, ik bedoel natuurlijk piercing![]()
Waar is hier?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Echt een grapje?![]()
Hier zoeken ze er namelijk wel een
De plieziequote:
Wat ben je toch een verzuurde gast!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vast niet lekkerderder dan vd poel ijs
quote:
To protect en to serve.quote:
Breng eens wat mee dan, oldenzaal ligt uit de richtingquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verzuurde gast!![]()
Van Olffen heeft Goddelijk ijs!!!
Scattig poesjequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Breng eens wat mee dan, oldenzaal ligt uit de richting
[ afbeelding ]
Lief poesje![]()
Kom maar wat halen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Breng eens wat mee dan, Oldenzaal ligt uit de richting
hij is denk ik aan t milfenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds wanneer is Justin niet online tijdens het werk?
idd Josjequote:
Doe het op de postquote:
Waarschijnlijk is hij nu die rooie tweeling aan het batsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sinds wanneer is Justin niet online tijdens het werk?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu die rooie tweeling aan het batsen!
quote:
Zwollequote:
daar woont daniel tegenover!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die is vet lekker
edit, ik bedoel natuurlijk piercing![]()
Dan zou ik serieus verhuizenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daar woont daniel tegenover!
Dis al deeltje 412quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef pcmaniac het volgende:
Tukker meldt zich
Ik kwam hier eerder nooit (dit dubforum) dus wist niet dat er een apart Tukkerdeel was.
Tukkers for life
Hoeveel bedraagt de boete voor 30 overschrijding op de snelweg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:10 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
To protect en to serve.
At your service.
Uhmquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoeveel bedraagt de boete voor 30 overschrijding op de snelweg?
idd zou ik in de buurt wonen had ik een seizoenskaartquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus verhuizen
Dikke ijs verslaving
Goeiedag dan eem. Stel oe eens veur manquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef pcmaniac het volgende:
Tukker meldt zich
Ik kwam hier eerder nooit (dit dubforum) dus wist niet dat er een apart Tukkerdeel was.
Tukkers for life
fapfap?quote:
Serieusquote:
Klopt. Hij wilde niet eens m'n handje vasthouden toen ik m'n piercing liet zettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daar woont daniel tegenover!
quote:
+/- ¤ 160,-quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoeveel bedraagt de boete voor 30 overschrijding op de snelweg?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hij wilde niet eens m'n handje vasthouden toen ik m'n piercing liet zetten
D'OHquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef bambino het volgende:
[..]
![]()
Ik presteerde het om binnen 8 dagen op de zelfde plek 2 keer geflitst te worden in 50 zone, met 80 op de klok
250 euro *2
kan ik me voorstellen....Die LUCHTquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Hij wilde niet eens m'n handje vasthouden toen ik m'n piercing liet zetten
Oké.quote:
Welke?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
zeg je nu dat samzz stinktquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen....Die LUCHT
en hoe uit zoiets zich dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
Weg![]()
![]()
Oh, ik ben echt in een gruwelijke klefbui
Of druk bellend op een alcoholcontrole afrijden, en enkel een waarschuwing krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef bambino het volgende:
Ja dat was wel een D'oh moment xD
Maar ik was net verhuisd, en de ene keer wou ik gewoon snel naar huis (2e keer)
en de 1e keer was ik aan het bellen met iemand over iets van me bedrijf, dus moest snel terug naar oude huis om dingen te regelen.
Dus ik haal mijn voorganger in, 1 hand aan het bellen, andere sturen/schakelen en toen FLITS XD
heb geluk gehad dat ik voor inhalen en bellen geen bon kreeg
je zin klopt niet helemaalquote:
Ik heb er maar 1. Oorbellen niet meegerekend.quote:
Afkloppen, met eigen auto heb ik nog niet zoveel flitsbekeuringen binnen, bellen zelfs nooitquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef bambino het volgende:
Ja dat was wel een D'oh moment xD
Maar ik was net verhuisd, en de ene keer wou ik gewoon snel naar huis (2e keer)
en de 1e keer was ik aan het bellen met iemand over iets van me bedrijf, dus moest snel terug naar oude huis om dingen te regelen.
Dus ik haal mijn voorganger in, 1 hand aan het bellen, andere sturen/schakelen en toen FLITS XD
heb geluk gehad dat ik voor inhalen en bellen geen bon kreeg
muahahahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef bambino het volgende:
[..]
je zin klopt niet helemaal
ninja edit
Vorig jaar was het helemaal erg.. Als ze mij zagen wisten ze precies welke smaken ik wilde..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus verhuizen
Dikke ijs verslaving
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1. Oorbellen niet meegerekend.
En Bas, thanks
haha dat is ook knapquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Of druk bellend op een alcoholcontrole afrijden, en enkel een waarschuwing krijgen
Wanneer was dat dan?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vorig jaar was het helemaal erg.. Als ze mij zagen wisten ze precies welke smaken ik wilde..
Kreeg op een gegeven moment zelfs korting
Dan ben ik al in finlandquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef James-Hetfield het volgende:
Vrijdag a.s. btw snelheidscontrole op de a1 t.h.v. Rijssen-Holten
weet je ook verkeerscontroles? met name vrachtverkeer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef James-Hetfield het volgende:
Kan er zo geen vinden helaas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
weet je ook verkeerscontroles? met name vrachtverkeer?
haha jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Begint t hier mooi weer te worden gaat hij naar koud lapland
hoi pipeloiquote:
een hamer is altijd een goed gereedschap.quote:
Hartelijk dank.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef James-Hetfield het volgende:
quote:
Nope, zijn allemaal ingeruild tegen die gele.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hartelijk dank.
Even serieus: heb je ook van die jasjes 'over'? Van die witte motorjassen? of zo'n zwarte? tegen betaling of course.
Komt door die dekselse jeugd hier.quote:
vast niet geslaagdquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik liep ooit stage bij de Expert, en daar liep iemand stage die een CPU van het moederbord wou halen met een schroevendraaier en hamer
Hm, jammer!, daarom kunnen ze het niet waarderen als je op het bureau die jasjes aantrekt en gaat rond lopen paraderenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Nope, zijn allemaal ingeruild tegen die gele.
En worden dan vernietigd, of eventueel aan politie museum gegeven.
Dat wil zeggen, enkele jassen dan he, niet allemaal
Nee duh, ze waarderen dat alleen als je het compleet maakt met pet en koppel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hm, jammer!, daarom kunnen ze het niet waarderen als je op het bureau die jasjes aantrekt en gaat rond lopen paraderen
Liefst ook met een AK-47 om de schouderquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Nee duh, ze waarderen dat alleen als je het compleet maakt met pet en koppel.
Probeer maar eens
Dan krijg je vaak wel bonus punten van ze jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liefst ook met een AK-47 om de schouder
Zijn die pan's 1300's nog motorisch veranderd? weet je dat zo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak wel bonus punten van ze ja
Sextheater Eva?quote:
FOK! of school...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, moet eigenlijk hard met school bezig
I think soquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef haakon het volgende:
[..]
FOK! of school...
^
You've made the right choice
Hallo zeg, ben geen politie almanakquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zijn die pan's 1300's nog motorisch veranderd? weet je dat zo?
Is die dan al open?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is die dan al open?
Neuh in de buurt vd makro. En dan t land in met rolstoelen ed
Akkoord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Hallo zeg, ben geen politie almanak
Geen idee dus
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is die dan al open?
Neuh in de buurt vd makro. En dan t land in met rolstoelen ed
Ik vrij? Was 't maar waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je bent wel vrij en kunt gaan genieten van de zon en ijs en ... en ...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
www.hoogovens.nl
Misschien mag je wel komen oefenen
Ik kliktequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
www.hoogovens.nl
Misschien mag je wel komen oefenen
quote:
Mut luknquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje gaat vandaag dus ook vol
als we op dit tempo blijven miss voor 1600quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit deeltje gaat vandaag dus ook vol
Proberen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
als we op dit tempo blijven miss voor 1600
Thats the spiritquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef haakon het volgende:
als ik op school tot half5 moest was ik allang vertrokkn
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt toestemming van mij, mooi weer verlof
deden ze dat hier ook maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt toestemming van mij, mooi weer verlof
wtf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit gingen er deeltjes vol in 30 minuten
Pas je wel op in rotjeknor?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenvroeg kaartje kopen voor halve finale beker, Feyenoord - FC Twente![]()
10 posts per minuut, dat waren tijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit gingen er deeltjes vol in 30 minuten
wordquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef James-Hetfield het volgende:
kan het niet bij houden man
wordt oud
we komen de trein uit, rechtstreeks het vak in... na de wedstrijd omgekeerde wegquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
voor die rotterdammers...vrij fanatiek vind ik ze altijd
aha beter geregeld dan in enschede dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we komen de trein uit, rechtstreeks het vak in... na de wedstrijd omgekeerde wegdenk dat we alleen in het stadion Rotterdammers gaan zien (in de verte)
16.30 vertrek uit Enschede, 19.45 in Rotterdamquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aha beter geregeld dan in enschede dus
leuk he voetbalquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
16.30 vertrek uit Enschede, 19.45 in Rotterdam23.25 weer weg, 02.18 terug in Enschede
en denk inderdaad dat alles superstrak gecontroleerd wordt, dan je nog net adem mag halen maar meer ook niet
Watte?quote:
Smeerpoets dusquote:
klopt, maar ben nog nooit met trein naar uitwedstrijd geweest (alleen maar met de bus) dus heb nog weinig van dat superstrenge gedoe meegemaakt; ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
leuk he voetbal![]()
als je de beelden van vroeger ziet kon je het veld op.
Engeland vind ik ook beter geregeld
kamer al opgeruimd?quote:
Daar was jij wel bij toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
10 posts per minuut, dat waren tijden
SOG = studie ontwijkend gedragquote:
ik ben er al vanaf deeltje 1quote:
opschepperquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er al vanaf deeltje 1![]()
[opscheppen]
heb de reeks "Enschede" nieuw leven ingeblazen en om laten dopen tot ToF
[/opscheppen]
wat gooeeddquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er al vanaf deeltje 1![]()
[opscheppen]
heb de reeks "Enschede" nieuw leven ingeblazen en om laten dopen tot ToF
[/opscheppen]
Zullen we samen ijs gaan eten?quote:
klopt niet, ik ben iets van 1.88quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef haakon het volgende:
't is 1.92 lang, weegt zo'n 78kg en heeft zin om naar huis te gaan.
wie is dat ?
Haha, nee, ik moet een kutboek van staatsrecht doorlezen! Maar ik zit teveel met de wedstrijd van zondag in mijn hoofd..quote:
zwarte piet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef haakon het volgende:
't is 1.92 lang, weegt zo'n 78kg en heeft zin om naar huis te gaan.
wie is dat ?
Waarom? mis je het?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:55 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, nee, ik moet een kutboek van staatsrecht doorlezen! Maar ik zit teveel met de wedstrijd van zondag in mijn hoofd..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef James-Hetfield het volgende:
pfffffff nog 55 minuten volhouden hier
Weinig mensen die meedoen enzo? ik zou het gewoon doen, maar niet te langquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Weinig mensen, twijfelen of ik mee zal doen etc.
Ja, zijn maar 5 mensen, terwijl er 5 in het veld moeten staan. Ik heb mijn trainer gemaild, dan morgen de fysio maar even bellen of die hem voor de wedstrijd in wil tapen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weinig mensen die meedoen enzo? ik zou het gewoon doen, maar niet te lang
en anders misschien niet de hele wedstrijd mee doen, maar een deel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, zijn maar 5 mensen, terwijl er 5 in het veld moeten staan. Ik heb mijn trainer gemaild, dan morgen de fysio maar even bellen of die hem voor de wedstrijd in wil tapen!
half uur minder geldquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hey, ik mag een half uur eerder weg________
ik kijk nu niet op tegen jouw postcount, sorryquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooit keek ik op tegen jouw postcount
Ik was jong en wilde watquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kijk nu niet op tegen jouw postcount, sorry![]()
nu ben je niet meer jong en wil je niks meer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was jong en wilde wat________________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |