Wat heeft logic, wat ik nog niet heb met garageband, wat ik echt gebruik?quote:
ja, op die manier heeft het weinig zin. je moet er wel wat van leren, anders heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef genakt het volgende:
[..]
ccnanog alle antwoorden en toetsen vind je week van te voren op het internet
Skullcandyquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:12 schreef Meursault het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe headset. Prijsklasse tussen de 20-40. Iemand tips?
Gebruik 'm voor m'n Mp3-speler, vooral onderweg dus het is een beetje een slijtage object. Goedkoper is dus beter.![]()
Lelijke plastiek troep.... inderdaad!quote:
Thanks man, dat vind ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef blckbb het volgende:
Redelijk-Late-TVP
Oh en Dean je gitaar is geweldig gelukt
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lelijke plastiek troep.... inderdaad!
boeiend heb alles gehaald van cisco rond de 90%quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, op die manier heeft het weinig zin. je moet er wel wat van leren, anders heb je er nog niets aan.
zo staat het niet op mijn pantera tabquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Daantke het volgende:
Nee de laatste C moet C# zijn (wat natuurlijk logisch is want de eerste is ook een C#)
genakt hij schijnt wel goed te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Martin_V het volgende:
Iemand die een gitaar leraar kent rond rotterdam alexander ?
ik wil echt badly weer les maar kan niets vinden
ja heb ik ook gehoordquote:
heb je ook het certificaat? of alleen online curriculum gevolgd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef genakt het volgende:
[..]
boeiend heb alles gehaald van cisco rond de 90%
met jaartje werkervaring weet ik er nu meer over dan ik in de 5 jaar op school heb geleerd en dat vergeet je ook niet meer
certificatenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb je ook het certificaat? of alleen online curriculum gevolgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |