Zoek je in-ear knopjes of echt zo'n grote koptelefoon?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:12 schreef Meursault het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe headset. Prijsklasse tussen de 20-40. Iemand tips?
Gebruik 'm voor m'n Mp3-speler, vooral onderweg dus het is een beetje een slijtage object. Goedkoper is dus beter.![]()
ccnaquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
bedoelde metalfreak ja, en ja heb een tuin, maar of je dagelijks mutaties wil doen in een telefooncentrale met de intentie om CCNA te halen en verder wat nerd opleidingen te doen is een ander verhaal.
Wat heeft logic, wat ik nog niet heb met garageband, wat ik echt gebruik?quote:
ja, op die manier heeft het weinig zin. je moet er wel wat van leren, anders heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef genakt het volgende:
[..]
ccnanog alle antwoorden en toetsen vind je week van te voren op het internet
Skullcandyquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:12 schreef Meursault het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe headset. Prijsklasse tussen de 20-40. Iemand tips?
Gebruik 'm voor m'n Mp3-speler, vooral onderweg dus het is een beetje een slijtage object. Goedkoper is dus beter.![]()
Lelijke plastiek troep.... inderdaad!quote:
Thanks man, dat vind ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef blckbb het volgende:
Redelijk-Late-TVP
Oh en Dean je gitaar is geweldig gelukt
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lelijke plastiek troep.... inderdaad!
boeiend heb alles gehaald van cisco rond de 90%quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, op die manier heeft het weinig zin. je moet er wel wat van leren, anders heb je er nog niets aan.
zo staat het niet op mijn pantera tabquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Daantke het volgende:
Nee de laatste C moet C# zijn (wat natuurlijk logisch is want de eerste is ook een C#)
genakt hij schijnt wel goed te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:38 schreef Martin_V het volgende:
Iemand die een gitaar leraar kent rond rotterdam alexander ?
ik wil echt badly weer les maar kan niets vinden
ja heb ik ook gehoordquote:
heb je ook het certificaat? of alleen online curriculum gevolgd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:34 schreef genakt het volgende:
[..]
boeiend heb alles gehaald van cisco rond de 90%
met jaartje werkervaring weet ik er nu meer over dan ik in de 5 jaar op school heb geleerd en dat vergeet je ook niet meer
certificatenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb je ook het certificaat? of alleen online curriculum gevolgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |