Ok, het is meer een kennis die weet dat ik website bouw.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef B-FliP het volgende:
Ligt een klein btje aan de vriendschap die je hebt... Ik zou er persoonlijk meer samen aan werken als tijdverdrijf, dan ben je ook in een keer klaar ipv da er achteraf allemaal aanpassingen gedaan moeten worden en er meningsverchillen ontstaan...
Ik heb meerdere goede vriendschappen verbroken zien worden omwille van geld/betaling voor iets als een website... Als het een vriendendienst is, hou het dan ook zo of laat hem iets anders verzinnen dan geld...
Er zijn serieus kleine bedrijfjes (die zelfs met templates werken) die dat vragen... Belachelijk misschien maar zo lang mensen het ervoor geven en ze niemand vinden die t voor minder doet is het gewoon marktwerking... Je hebt ook mensen die echt heel hoge kwaliteit leveren en dat ook waard zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
80 euro per uur? WTF?
Zijn dat normale tarieven?
Als je dat normaal vraagt lijkt 25 euro mij heel redelijk
Naja, als het niet iemand uit je vriendenkring of familie is zou k het normale bedrag vragen met een zakelijke insteek... Wellicht kan je het zelfs wit doen en anders kan je wat je normaal aan belasting afdraagt er vanaf halen... Ik ben iig gestopt met vriendendiensten verlenen aan mensen die ik amper ken... Voor je t weet ben je de techsupport van de hele buurt en nemen mensen het je kwalijk dat je geen tijd hebt om direct op te komen draven... Advies is gratis, uren maken voor "kennissen" niet...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef FinancialBubble het volgende:
Ok, het is meer een kennis die weet dat ik website bouw.
Hmm, ok. Dat maakt het anders. Volle mep vragenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Ok, het is meer een kennis die weet dat ik website bouw.
Ik zou het tarief ook afhankelijk maken van het soort website wat je maakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef B-FliP het volgende:
Ligt een klein btje aan de vriendschap die je hebt... Ik zou er persoonlijk meer samen aan werken als tijdverdrijf, dan ben je ook in een keer klaar ipv da er achteraf allemaal aanpassingen gedaan moeten worden en er meningsverchillen ontstaan...
Ik heb meerdere goede vriendschappen verbroken zien worden omwille van geld/betaling voor iets als een website... Als het een vriendendienst is, hou het dan ook zo of laat hem iets anders verzinnen dan geld...
Ja het is commercieel. Je zou het kunnen beschouwen als een goedkoop CMS pakket wat voor een paarhonderd euro wordt aangekocht, en waar het een en ander aan gecustomized moet worden. Dit gaat vervolgens commercieel ingezet worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou het tarief ook afhankelijk maken van het soort website wat je maakt.
Is het commercieel, zou ik wat meer vragen dan als het voor een goed doel / een sportclub is.
Ja het is niet een kwestie van "Ik ben piet en dit is mijn hond". Misschien beter te omschrijven als een CMS dat gecustomized moet worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef rub3n het volgende:
80 uur? Dat moet een vrij gecompliceerde website zijn. Gaat al snel verder dan een vriendendienst lijkt me. Ik zou dit absoluut niet onder de tafel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |