Het voordeel daarvan is dat de aanslag minder 'plastic' voelt, waardoor grotere dynamiek mogelijk is in het spel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is er speciaal aan gewogen toetsen??
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is dat de aanslag minder 'plastic' voelt, waardoor grotere dynamiek mogelijk is in het spel.
Grotere aanslag gevoeligheid. Je hebt standaard toetsen, half-gewogen toetsen en gewogen toetsen. Laatste is over het algemeen het beste voor zover ik weet.
Genoteerd maar hij gaat niet voor minder dan 300,- wegquote:
Oke, zeker doen, de nieuwprijs van deze was 540 euro, ik heb het bonnetje nog en daarom lijkt het me een nette prijs, zeker omdat er weinig tot geen 88 toetsen tellende keyboards zijn met gewogen toetsen én aftertouch. dus wat dat betreft denk ik dat het niet echt een miskoop zou zijn e.d.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Miller_M het volgende:
Voor een bedrag rond de 300 koop ik dan toch eerder nieuw!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Inverted_World het volgende:
De nieuwprijs was 475,- incl pedaal
?quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:22 schreef Inverted_World het volgende:
Oke, zeker doen, de nieuwprijs van deze was 540 euro..
Excuus ik zal niet meer reageren als ik ook een pilsje op hebquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:53 schreef Miller_M het volgende:
Voor ¤439 heb je de vervanger (UF80) gratis thuisbezorgd, met garantie natuurlijk.
Yamaha kx8 is ook aantrekkelijk nieuw voor ¤409.
Dan ga ik geen ¤300 voor een gebruikt en oud model betalen!
[..]
[..]
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |