geef dan ook aan dat er nog meer kwamquote:
Ik ook! Wat heb je gedaan GF?quote:
ik ben te vroeg gestoptquote:
volgens mij issie wel naar het toilet gegaan, maar heeft ie niet geplastquote:
wel waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij issie wel naar het toilet gegaan, maar heeft ie niet geplast
Lulloquote:
ik ben net geweest, dat was dus voor julliequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
wie wil even gaan plassen voor Fha en mij?
we zijn te lui
doe iedereen (die ik ken en die mij kennen) de groetjesquote:
minder blowenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
tering wat ben ik duf niet normaal meer
tetten om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
tering wat ben ik duf niet normaal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja daar ben ik hard mee bezig minderenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe iedereen (die ik ken en die mij kennen) de groetjes
[..]
minder blowen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tetten om wakker te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
nog eentje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de laatstedie laatste had niet gehoevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik hoef niet aan het werk heb al gewerkt vanmorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
hoi knufquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
middag
wakker worden is iets wat me niet goed afgaat vandaag
ik ben aan het werkenquote:
slapen doe je maar huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er wordt heus wel eens een uiltje geknapt bij jou
knuffelquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
middag
wakker worden is iets wat me niet goed afgaat vandaag
niet onder werktijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er wordt heus wel eens een uiltje geknapt bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |