nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
True Jackson is echt een van de meest verschrikkelijke series op Nickelodeon.
Dat wilde ik even vertellen. Dank voor uw aandacht.
quote:
is ideaal mijn ouders hebben het ookquote:
Waysidequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nickelodeon vind ik tegenwoordig echt niet leuk meer
digitale tv nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
ja en dan wel in het engelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wayside![]()
Maar verder is het bedroevend inderdaad. Ik wil gewoon Cartoon Network met Ed Edd and Eddy en Dexter![]()
mja en moet je zien wat je erbij krijgtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
Mjah ach moeitequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
digitale tv nemen
hier in limburg is het zelfs even duur als gewone tv, en dan hebben wij nog de dure aanbieders
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heyquote:
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taalquote:
even veel als reguliere tv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en moet je zien wat je erbij krijgt
kijk, daarom heb ik JF in huisquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ach moeiteMaar ik ga me er ooit wel een keer in verdiepen ja
via de satelietquote:
marcquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook ooit. in oktober stopt onze kabelmonopolist met doorgifte van analoog signaal.
daar neem ik uit principe dus geen digitale tv van
schotel nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jij betaalt ook wat meer dan ik doequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
via de sateliet![]()
al heb je dan wel weer heul veul zenders die je zelden kijkt
wedden van nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij betaalt ook wat meer dan ik doe
uhuh voor die kleine is dat ideaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey
[..]
gelukkig is op Boomerang alles in oorspronkelijke taal
[..]
even veel als reguliere tv.
Wij hebben echter een pakket van 10 euro extra voor de kinderzenders
en die 10 euro is het geld meer dan waard, als je ziet hoe vaak Randall ernaar kijkt
[..]
kijk, daarom heb ik JF in huis
turkquote:
Ik ben handiger dan mijn vent met dat soort dingenquote:
liever dat dan een satteliet turkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |