In dit geval: "gelukkig wel"quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet niet dat die mauwbakken "iets" beter ruiken dan mensen he
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef o.us het volgende:
Mijn poes is echt lief
Ik had er ooit een filmpje over gemaakt, een momentje.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef febster het volgende:
Even een domme vraag voor de taalnazi's hier:
Waarom is het: Hij benoemD pietje puk tot baas.
Wat is de regel daarachter, want die ben ik kwijt. Normaal zou ik zeggen, 3e persoon enkelvoud, stam+t, maar voor je gevoel klopt dat niet omdat het het benoemDe is. Help.
#faalonderwijs
is geen van ons gelukkig.quote:
Nu snap ik de ballen er niet meer vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.
[/taalnasi]
jepquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef febster het volgende:
[..]
Nu snap ik de ballen er niet meer van. Echt? Benoemd kan dus alleen met een d worden geschreven als het voltooid deelwoord is?
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.quote:
typisch vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.
strakblauw hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
Schijnt het zonnetje daar ook? Ik ga, denk ik, even naar Vhv toe.
je hebt wel een kleurtje. Soort van caramel ofzo. Maar geen neger want je hebt geen kroesquote:
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negertsquote:
Fijn! Dan pak ik na college even de trein naar Venlo toe. In de Phileas kan je trouwens makkelijk.quote:
Je hebt ook last van je hormonen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
Mijn ouders zijn van Arabische komaf ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel een kleurtje. Soort van caramel ofzo. Maar geen neger want je hebt geen kroes
Bontkraagjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negerts
of bontkraag
dan een bontkraag denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negerts
of bontkraag
OMG EEN MAROKKAAN IN ONS TOPIC!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn van Arabische komaf ja.![]()
[..]
Bontkraagjes![]()
Ik haat ze.
Twitter. Iemand verbeterde zichzelf. Ik vond het al raar, dus vroeg het aan een paar klasgenoten en die zeiden ook allemaal dat het met een D moestquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep
Waar haal je dat vandaan dan? Nu ben ik wel benieuwd
ja, dat is ter compensatie ondat die dingen altijd midden op het flightforum kapot gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn! Dan pak ik na college even de trein naar Venlo toe. In de Phileas kan je trouwens makkelijk.De buschauffeur checkt jouw vervoersbewijs niet eens.
En iedereen altijd maar zeggen dat Marokkanen weigeren te integreren. Niet alleen een volaangepaste rasrotterdammer, nou wil ie ook nog naar Eindhoven aanpassen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont daar, Tim. Ik moet ook wel aanpassen aan haar kant.
ja die schijnt. En zelfs zichtbaar. [/juup]quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
hee beetje sarcasm mag wel he, we zitten op fok!quote:
Ik heb weleens meegemaakt dat ie bij de Evoluon stil stond en wij moesten overstappen op lijn 18.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ter compensatie ondat die dingen altijd midden op het flightforum kapot gaan
misschien moeten ze de spellingstoets herinvoeren op die HBOquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef febster het volgende:
[..]
Twitter. Iemand verbeterde zichzelf. Ik vond het al raar, dus vroeg het aan een paar klasgenoten en die zeiden ook allemaal dat het met een D moest.
Ik heb morgen (weer) een NLD toets vandaar dat ik het vraag.
En ook niet al je matties vanmiddag meenemen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee beetje sarcasm mag wel he, we zitten op fok!
Maar ik zal de volgende maal wat PI's plaatsen![]()
(en nu niet je mes trekken enzo he)
Daar moet hij wel voor oppassen als hij in slaap valt en bij ons in Helmond uitkomt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben ik mijn status als enige niet westerse allochtoon in dit topic kwijt.quote:
da's dagelijkse kost voor een Phileasquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb weleens meegemaakt dat ie bij de Evoluon stil stond en wij moesten overstappen op lijn 18.
jij bent een neppert want je vreet geen rijstquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nu ben ik mijn status als enige niet westerse allochtoon in dit topic kwijt.
geef mijn fiets terugquote:
Dat HBO bedoel je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moeten ze de spellingstoets herinvoeren op die HBO
Hij komt niet uit Oss.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee beetje sarcasm mag wel he, we zitten op fok!
Maar ik zal de volgende maal wat PI's plaatsen![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een neppert want je vreet geen rijst
Hij is niet donkerder dan ik...quote:
Tenzij jij die onderwijs zegt, is het gewoon dat HBOquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je bent nog wel mod op dit serieuze forum
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geef mijn fiets terug
en de dakantenne van mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik vroeg het dus aan studenten van mijn opleiding. Wij hebben een spellingtoets die zwaarder is dan die van de Pabo heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moeten ze de spellingstoets herinvoeren op die HBO
en je praat niet 5 uur lang zonder adem te halen!quote:
Volgens mij is het 1 pot nat hoor!quote:
goftedomme man! Note the sarcasm!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij jij die onderwijs zegt, is het gewoon dat HBO
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goftedomme man! Note the sarcasm!!!!!!!!!!!!!
ja, maar PABO-diploma's krijg je gratis bij 3 pakken Danoontjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vroeg het dus aan studenten van mijn opleiding. Wij hebben een spellingtoets die zwaarder is dan die van de Pabo heb ik me laten vertellen.
Je moet je gewoon diep schamen dat je zelf een taalfout maakt in een post waar je klaagt over het niveau van een ander.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goftedomme man! Note the sarcasm!!!!!!!!!!!!!
Bedankt, he. Nu weet iedereen het.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanen jatten geen fietsen, die jatten plasmatelevisies, dat weet iedereen
Je moet je niet proberen er uit te lullen tegenover iemand die alom bekend staat als taalnasi hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet je gewoon diep schamen dat je zelf een taalfout maakt in een post waar je klaagt over het niveau van een ander.
Taalnasi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet je niet proberen er uit te lullen tegenover iemand die alom bekend staat als taalnasi hier
ik studeer al heel lang niet meer. Maar Inu heeft middeleeuws Engels gestudeerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige die een Engelstalige studie doet?
Studie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige die een Engelstalige studie doet?
met kroepoekquote:
je hebt het gevoel voor humor van een 19-jarige.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik dan de grammarnazi betrapt op een spelfout? Giggity!
Moment hoor, even fappen op dit glorieuze momentquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met kroepoek
[..]
je hebt het gevoel voor humor van een 19-jarige.
Ow, wacht
Dat lijkt mij moeilijk. Maar den ouden Neerlandsch is enighzeijds nogh moeilijker.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik studeer al heel lang niet meer. Maar Inu heeft middeleeuws Engels gestudeerd
Wat heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Studie?
Daar ben ik al klaar mee! (niet dat ik werk kan vinden maargoed)
Inu is ook een complexe deernequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat lijkt mij moeilijk. Maar den ouden Neerlandsch is enighzeijds nogh moeilijker.![]()
[..]
Wat heb je gestudeerd?
Was dat moment er al niet toen je boven mij werd verkozen tot mod?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moment hoor, even fappen op dit glorieuze moment
ja, duh!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je praat niet 5 uur lang zonder adem te halen!
Nepsuri!
Maar je bent wel lief ende ingeburgerd![]()
Vrijetijdsmanagement.quote:
ik vind jou leukerquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Was dat moment er al niet toen je boven mij werd verkozen tot mod?
Al een baan gevonden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inu is ook een complexe deerne![]()
Ik heb communicatie gestudeerd overigens
ja, dat issue kennen wij communicanten ook nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement.
Helaas kwam de economische crisis, hadden de mensen minder geld te besteden aan vrijetijd, kostte dit banen en willen bedrijven geen HBO starter zonder ervaring.
kom je een keertje boerenkool eten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, duh!Ik heb nooit ergens anders gewoond, mijn moeder is NL. Natuurlijk ben ik ingeburgerd.
Jij is ook lief.
We hadden het over echte studies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement.
Helaas kwam de economische crisis, hadden de mensen minder geld te besteden aan vrijetijd, kostte dit banen en willen bedrijven geen HBO starter zonder ervaring.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat issue kennen wij communicanten ook nu
[..]
kom je een keertje boerenkool eten?
Kunnen de mannen een bak nasi gaan halen
Oei, das jammer. Wel grappig dat je tegenwoordig zoveel jaar ervaring nodig hebt voor sommige (waardeloze) banen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement.
we hebben een clubske opgericht....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hadden het over echte studies.
Ergo, mijn MER telt dus ook niet.
MER en communicatie schrikt HR managers niet af. Vrijetijdsmanagement wel. Dat kennen ze totaal niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
I can't help it. Ik maak er wel ooit een videotopic over.quote:
Kom erbij... kom erbij..quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben een clubske opgericht....
En IBMS?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
pie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef FUFR het volgende:
ik ga niet teruglezen.
Ga toch es aan het werk jullie.
SQ: pi
Noem het dan ook gewoon zo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
MER en communicatie schrikt HR managers niet af. Vrijetijdsmanagement wel. Dat kennen ze totaal niet.
Vrouwtje van uitzendbureau ook al uit moeten leggen wat je zoal leert en dergelijke..
Eigenlijk gewoon een management opleiding met een sausje gericht op vrijetijd..
godverdomme, waarschuw ff als je parkinson hebt.quote:
zou je willenquote:
gewittetquote:
Die conclusie had ik al getrokken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Noem het dan ook gewoon zo.Gewoon zeggen dat je HBO management hebt gedaan, afstudeerrichting Leisure ofzo. Klinkt meteen beter.
Scherp +1.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Toch is het wel apart blueman, met al die werklozen zou je verwachten dat er toch een hoop vrije tijd bij is gekomen in Nederland...
Mja, alleen mensen gaan dingen doen die niet of nauwelijks geld kosten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Toch is het wel apart blueman, met al die werklozen zou je verwachten dat er toch een hoop vrije tijd bij is gekomen in Nederland...
quote:
Heb je een foto gemaakt van haar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef o.us het volgende:
Ik liep gister door de stad met een medestudent. Hij is een Amerikaan dus Nederlands kan hij niet. Ging ik zo naar de BK voor een overheerlijke Whopper. Vroeg die kassameisje waar uit Engeland ik vandaan kwam. Mijn accent is blijkbaar zo erg.
![]()
Terwijl iedereen zegt dat ik er trots op moet zijn.
De Efteling is in de zomer anders wel prijzig hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja, alleen mensen gaan dingen doen die niet of nauwelijks geld kosten.
En bedrijven durven niet in dingen te investeren qua vrijetijd dus dan houdt het snel op.
HBO-er met ervaring heeft te weinig ervaring voor medior functie, te veel ervaring (lees: te duur) voor startersfunctie en is te slim voor MBO-functiequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die conclusie had ik al getrokken.
Helpt nog niets.
HBO-er zonder ervaring is te zwak voor een HBO functie en te "zwaar" voor een MBO functie (aangezien er nu ook een heleboel MBOers werkeloos zijn...
Ach. het komt wel goed. ooit. in de toekomst.
Ohja, en voor startersfunctie kom ik niet in aanmerken omdat ik steeds gelinkt blijf naar dat vrijetijdsgedeelte!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HBO-er met ervaring heeft te weinig ervaring voor medior functie, te veel ervaring (lees: te duur) voor startersfunctie en is te slim voor MBO-functie
"kijk hoe goed ik engels spreek" pimpopmerkingquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef o.us het volgende:
Ik liep gister door de stad met een medestudent. Hij is een Amerikaan dus Nederlands kan hij niet. Ging ik zo naar de BK voor een overheerlijke Whopper. Vroeg die kassameisje waar uit Engeland ik vandaan kwam. Mijn accent is blijkbaar zo erg.
![]()
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat had ik in 2004 toen ik naar de "carrierebeurs" in de RAI (jaja in 020) ging. Daar kreeg ik bij alle stands te horen "MER? Hmmm... probeer het eens hier naast." of "MER? *onderdrukt gegrinnik* We hebben een leuk omscholingstraject waar je in kunt stromen".
Ook zij merken dat er minder mensen komen, minder besteden aan eten en drinken, merchandising weet ik niet want dat is juist in opkomst bij de Efteling..quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef o.us het volgende:
[..]
De Efteling is in de zomer anders wel prijzig hoor.
Ik had er anders wel een videotopic over gemaakt hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"kijk hoe goed ik engels spreek" pimpopmerking
Leisure Managementquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef o.us het volgende:
[..]
LOL
Ach, ik maak mijn opleiding eerst wel af. Dan ga ik een echte studie doen. Tips?
Engels door fastfoodmeisjes:quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:09 schreef o.us het volgende:
![]()
Toen ik zei dat ik niet uit Engeland kwam zei ze het volgende:quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Engels door fastfoodmeisjes:
"Wer in Inglend you vrom?"
die burgerkingmokkels spreken vaak niet eens Nederlandsquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Engels door fastfoodmeisjes:
"Wer in Inglend you vrom?"
Nee, maar dat is toch ook niet nodig in R'townquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die burgerkingmokkels spreken vaak niet eens Nederlands
Geen MER, geen communicatie, geen vrijetijdsmanagement.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef o.us het volgende:
[..]
LOL
Ach, ik maak mijn opleiding eerst wel af. Dan ga ik een echte studie doen. Tips?
Maar ook geen engels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die burgerkingmokkels spreken vaak niet eens Nederlands
en "echte" banen zijn nog steeds gewild... maarja.. mijn kennis over electronogwattes is niet echt bijster hoog.. misschien kun je je daarin bijscholenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen MER, geen communicatie, geen vrijetijdsmanagement.
Wil je een goede baan of iets doen wat je leuk vindt? (serieuze vraag)
Voorbeeld: Accountancy verdient gruwelijk goed, maar ik zou het niet willen doen.
Ik heb Accountancy als vak. Is gewoon een veredelde boekhouding in het Engels, doet er natuurlijk onder voor de opleiding. Als ik er goede cijfers voor haal en voor andere vakken wat minder, zegt dat ook weer over mijn opleidingkeuze.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen MER, geen communicatie, geen vrijetijdsmanagement.
Wil je een goede baan of iets doen wat je leuk vindt? (serieuze vraag)
Voorbeeld: Accountancy verdient gruwelijk goed, maar ik zou het niet willen doen.
truequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch ook niet nodig in R'town
Techniek is inderdaad altijd werk in te vinden, maar verwacht geen gouden salarissen als techneut. Het grote geld zit bij banken, verzekeraars, accountants en meer van dattum.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
en "echte" banen zijn nog steeds gewild... maarja.. mijn kennis over electronogwattes is niet echt bijster hoog.. misschien kun je je daarin bijscholen
net als tellen...hoef je daar ook niet te kunnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch ook niet nodig in R'town
Ja, maar HEAO accountancy is toch wat anders dan het beetje boekhouden dat je bij een andere HEAO opleiding krijgt. Zitten ook zeer zware landelijke examens aan vast...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb Accountancy als vak. Is gewoon een veredelde boekhouding in het Engels, doet er natuurlijk onder voor de opleiding. Als ik er goede cijfers voor haal en voor andere vakken wat minder, zegt dat ook weer over mijn opleidingkeuze.
Woensel beslaat ongeveer 55% van Eindhoven...quote:
Of Papjamento (of hoe je dat schrijftquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vermoed dat de meesten thuis nigeriaans spreken idd
Klopt klopt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Techniek is inderdaad altijd werk in te vinden, maar verwacht geen gouden salarissen als techneut. Het grote geld zit bij banken, verzekeraars, accountants en meer van dattum.
QFT.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar HEAO accountancy is toch wat anders dan het beetje boekhouden dat je bij een andere HEAO opleiding krijgt. Zitten ook zeer zware landelijke examens aan vast...
nepsuriquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of Papjamento (of hoe je dat schrijft)
je kan altijd nog fotografie gaan doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt klopt.
Baal soms wel van mijn studiekeuze maar ach... komt goed
Dat is ANTILIAANS, niet SURINAAMS.quote:
Klopt, klopt. Maar als je al van te voren weet dat je met Accountancy geheid een goede baan krijgt, zal je volgens mij wel gemotiveerd zijn om te gaan studeren. Ik weet eerlijk gezegd bij god niet wat ik na IBMS kan doen behalve doorstuderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar HEAO accountancy is toch wat anders dan het beetje boekhouden dat je bij een andere HEAO opleiding krijgt. Zitten ook zeer zware landelijke examens aan vast...
OH NOU NET ALSOF DAT WAT UITMAAKTquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is ANTILIAANS, niet SURINAAMS.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woensel beslaat ongeveer 55% van Eindhoven...
Wat jij denk ik bedoelt is Woensel - West. Maar daar wonen ook erg veel kansloze hollanders
bij Ziggo in het callcenter gaan zittenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar als je al van te voren weet dat je met Accountancy geheid een goede baan krijgt, zal je volgens mij wel gemotiveerd zijn om te gaan studeren. Ik weet eerlijk gezegd bij god niet wat ik na IBMS kan doen behalve doorstuderen.
Nee daar is veel werk in te vindenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan altijd nog fotografie gaan doen!
Kees is nog beest een geciviliseerde hardwerkende man vergeleken met het kampernellietuig uit de Edisonstraatquote:
hence thequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee daar is veel werk in te vinden![]()
En trouwens, ik heb een vorm van kleurenblindheid dus dat lijkt me lastig!
Doorstuderen is momenteel nog niet zo'n slecht idee. Het is lastig om nu aan een baan te komen en dan kun je je tijd beter steken in een studie dan in wanhopig solliciteren. Staat ook beter op je cv.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar als je al van te voren weet dat je met Accountancy geheid een goede baan krijgt, zal je volgens mij wel gemotiveerd zijn om te gaan studeren. Ik weet eerlijk gezegd bij god niet wat ik na IBMS kan doen behalve doorstuderen.
Ook over nagedacht btw!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij Ziggo in het callcenter gaan zitten
Ik hou nog liever mijn bijbaantje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij Ziggo in het callcenter gaan zitten
hij is net begonnen joh, hij is 18quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doorstuderen is momenteel nog niet zo'n slecht idee. Het is lastig om nu aan een baan te komen en dan kun je je tijd beter steken in een studie dan in wanhopig solliciteren. Staat ook beter op je cv.
"Koos, je moet je camera iets rechter houden anders staat dat gebouw zo scheef erop"quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hence the
Mijn buuf geeft fotografiecursussen voor blinden
Mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is net begonnen joh, hij is 18
Als ie over zes jaar klaar is kan de markt er al heel anders uitzien
Oja, maar dan nog is het een goeie tip.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is net begonnen joh, hij is 18
Als ie over zes jaar klaar is kan de markt er al heel anders uitzien
Anders zie je dan mij nog steeds achter kassa en een Studenten OV in mijn portomonee.quote:
ik neem gewoon een gemiddeldequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, maar dan nog is het een goeie tip.![]()
Trouwens, wie zegt dat hij er 6 jaar over doet? Ik was gewoon netjes in 4 jaar klaar en met mij een heleboel anderen (ook alle mocjes uit mijn klas).
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef o.us het volgende:
Ik heb weer college, heel toevallig Accountancy.
Tot later iedereen.
Veel plezier met de journaalposten...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:31 schreef o.us het volgende:
Ik heb weer college, heel toevallig Accountancy.
Tot later iedereen.
Nee, ik heb al 4 jaar werkervaringquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:33 schreef Blueman het volgende:
Hmmm maar SQ... jij bent dus een van die vele concurrenten van mij...
Nog een leuke vacature lopen
alles is blauw bij jou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee daar is veel werk in te vinden![]()
En trouwens, ik heb een vorm van kleurenblindheid dus dat lijkt me lastig!
Ohja, jij kan zo aan de bak. Ohnee, dat ook weer niet. maar is wel een voordeel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 4 jaar werkervaring
ksst, scheer je weg
Duurde lang voordat deze bal ingekopt werd.quote:
das een onderschat beroep.quote:
Ik was altijd spits dus ik ben inkoppertjes gewendquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Duurde lang voordat deze bal ingekopt werd.
en nu ben je bibliobitchquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie snel
En ik heb trouwens Engelse Taal en Cultuur gestudeerd met afstudeerrichting Middeleeuwse Letterkunde en een master Middeleeuwse Studies met specialisatie Oud-Noorse Letterkunde![]()
En ik raad iedereen aan die op hun 23e klaar dreigt te zijn met studeren om nog een studie te gaan doen
Ik raad iedereen dát af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:52 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie snel
En ik heb trouwens Engelse Taal en Cultuur gestudeerd met afstudeerrichting Middeleeuwse Letterkunde en een master Middeleeuwse Studies met specialisatie Oud-Noorse Letterkunde![]()
En ik raad iedereen aan die op hun 23e klaar dreigt te zijn met studeren om nog een studie te gaan doen
de zin is zo krom dat ik er geen pindakaas van kan makenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
staat hier dat hij de 29ste naar nederland rijdt en dat hij het dan hier op de post doet?
ja wo in holland fahre am 29 nach holland könnte es dann da mit der post aufgeben ist bestimmt billiger lg bendit13
Oh vandaar!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was altijd spits dus ik ben inkoppertjes gewend
ik denk dat hij de 29ste in nederland is en dat hij dan hier naar hetpostkangtoor gaat omdat dat voordeliger isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de zin is zo krom dat ik er geen pindakaas van kan maken
uiteraardquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat hij de 29ste in nederland is en dat hij dan hier naar hetpostkangtoor gaat omdat dat voordeliger is
Maarja, eerst maar het artikel winnen op ebay
ik ga zaterdag pas bieden uiteraard
Ik raad iedereen af om een deeltijdstudie te gaan doen als je (zo goed als) fulltime werkt.quote:
Ik vind winnen een stomme term. Als ik iets win wens ik daar niet voor te betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat hij de 29ste in nederland is en dat hij dan hier naar hetpostkangtoor gaat omdat dat voordeliger is
Maarja, eerst maar het artikel winnen op ebay
ik ga zaterdag pas bieden uiteraard
Laten doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog een tip: koop er vooral niet ook nog een huis bij dat je wilt opknappen.![]()
Neh, stoppen met school vind ik een toffere optie.quote:
Doen danquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, stoppen met school vind ik een toffere optie.
met een kwastquote:
Dan zal ik wel even quoten voor jou.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
Sowieso raad ik werken en studeren af idd... Merk nu wel dat ik ineens heel veel vrije tijd heb als gewoon alleen werkende
Quoten kan even niet ivm blauwe tetters
quote:
o ja? laat es zien?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
Sowieso raad ik werken en studeren af idd... Merk nu wel dat ik ineens heel veel vrije tijd heb als gewoon alleen werkende
zeg eens tegen job dat het geen stressballen zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef Inu het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg eens tegen job dat het geen stressballetjes zijn
http://i41.tinypic.com/f3ro0y.jpgquote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg eens tegen job dat het geen stressballen zijn
In zijn dromen wel wellichtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Inu het volgende:
[..]
http://i41.tinypic.com/f3ro0y.jpg
[..]
Zal ik doenDenk alleen niet dat hij zo vaak aan de tieten van Nicolette zit
Haar valt te verven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze is blond, daar houdt ie niet zo van... Maar verder lijkt het me wel zijn type ja
Of een zak over der hoofd.quote:
dit zijn heul jouw tietens niet!quote:
eens zien...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze is blond, daar houdt ie niet zo van... Maar verder lijkt het me wel zijn type ja
Job is geen tietenvent en hij vindt blond echt helemaal niksquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
eens zien...
blond: check
tieten erop: check
Half naakt: check
leuk bekkie: check
vlotte meid: check
echt wel iedere vent zn tiepe.
Hij die niet zegt liegt!
(of hun vrouw leest mee)
Dat zegt ie voor jouquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Job is geen tietenvent en hij vindt blond echt helemaal niksIk zal het hem vanavond eens vragen
ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef -moppie- het volgende:
Nou Colt?
Hij is meer een Carice van Houten type!
Normaal gesproken zou ik dat ook zeggen, maar bij hem weet ik eigenlijk wel zeker dat het niet zo isquote:
Amen!quote:
zo is dat! haarkleur is net als nagels aanpasbaar!quote:
Oh nee, ik zeg altijd meer dat ik vrouwen mooi vindquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ervaren mannen dat ongeveer zo:
Vrouw en man kijken tv en er komt een mokkel in beeld.
Vrouw: Vind je haar knap?
Man: Mwah!
Vrouw: Mwah? Dat is een ja?
Man: Mwah ja, ik vind haar wel okee....
Vrouw: vind je DAT een lekker wijf?
Man: Nou ja, kijk JIJ bent voor mij de mooiste, maar ik vind haar niet lelijk nee.
Vrouw: Oh ja, natuurlijk vind je haar knap. Ze is blond en heeft dikke tieten. Nou echte vrouwen zien er niet zo uit hoor!
Man: ja, weet ik...
Vrouw: Nou als je dat zo mooi vindt, dan zoek je toch een andere vrouw die niet zo lelijk is als ik
Man:
Dus de volgende keer als ze tv kijken:
Man: Nee, ik ben geen tietenman. En ik houd niet van blond.
Vrouw:
Als hij KIJKT voordat hij antwoord geeft, dan ishet ja.quote:
Ik vraag me serieus af hoe je het 10 jaar met een vrouw vol houdt qua mooiheid dan. Dat wordt toch saaiquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, ik zeg altijd meer dat ik vrouwen mooi vindEn van mij mag ie dat best zeggen, vind het prima... Ik heb gewoon alleen het voordeel dat hij al 10 jaar mij wil en dat ik dus weet dat ie mij mooi vindt
![]()
Maar ik ga het hem vanavond eens vragen
en dan blijkt dat ze een rok aan heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als hij KIJKT voordat hij antwoord geeft, dan ishet ja.
Als hij meer dan 2 seconden wacht, voordat hij antwoord geeft, danis het ja
Dus, meteen, binnen1 tel zonder te kijken Nee zeggen
nou je kan elkaar nog steeds mooi vinden na een lange tijd hoor. Het zou wat zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:10 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe je het 10 jaar met een vrouw vol houdt qua mooiheid dan. Dat wordt toch saai?
JE KIJKT GODVEROMME NIET EENS NAAR ME!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan blijkt dat ze een rok aan heeft![]()
![]()
Dan is het helemaal ruzie
Volgens V ligt het dan niet aan de broek.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
JE KIJKT GODVEROMME NIET EENS NAAR ME!
BEN IK TE LELIJK VOOR JE OFZO?
JE ZIT ALTIJD MAAR NAAR DAT STOMME KUTSCHERM TE KIJKEN.
DAN GA JE TOCH?
en danpakt hij zn voedingssuplementen en stapt hij p de fiets om nooit meer terug te komen
Ja weet niet, lijkt me gewoon raarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou je kan elkaar nog steeds mooi vinden na een lange tijd hoor. Het zou wat zijn
ik hoor 'm deze stelling al helemaal onderbouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens V ligt het dan niet aan de broek.
Als ik vraag hoe iets staat is het standaard antwoord; Ja, dat weet ik toch niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als hij KIJKT voordat hij antwoord geeft, dan ishet ja.
Als hij meer dan 2 seconden wacht, voordat hij antwoord geeft, danis het ja
Dus, meteen, binnen1 tel zonder te kijken Nee zeggen
Nja, de afgelopen 10 jaar ben ik er wel anders uit gaan zien hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:10 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe je het 10 jaar met een vrouw vol houdt qua mooiheid dan. Dat wordt toch saai?
ja hoor, dat kan. Maar het is een uitzondering, dat welquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ja weet niet, lijkt me gewoon raar. Mooi oke, maar echt
mooi
?
Briljante marketing iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Levitation het volgende:
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstad
Ik vind Job nog steeds lekker jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ja weet niet, lijkt me gewoon raar. Mooi oke, maar echt
mooi
?
Zeker.quote:
Was geen aanval, just wonderingquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, dat kan. Maar het is een uitzondering, dat wel
Herkenbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
JE KIJKT GODVEROMME NIET EENS NAAR ME!
BEN IK TE LELIJK VOOR JE OFZO?
JE ZIT ALTIJD MAAR NAAR DAT STOMME KUTSCHERM TE KIJKEN.
DAN GA JE TOCH?
en danpakt hij zn voedingssuplementen en stapt hij p de fiets om nooit meer terug te komen
HELEMAAL GOEDquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ervaren mannen dat ongeveer zo:
Vrouw en man kijken tv en er komt een mokkel in beeld.
Man: Mwah!
Vrouw: Mwah? Dat is een ja?
Man: Mwah ja, ik vind haar wel okee....
Vrouw: vind je DAT een lekker wijf?
Man: Nou ja, kijk JIJ bent voor mij de mooiste, maar ik vind haar niet lelijk nee.
Vrouw: Oh ja, natuurlijk vind je haar knap. Ze is blond en heeft dikke tieten. Nou echte vrouwen zien er niet zo uit hoor!
Man: ja, weet ik...
Vrouw: Nou als je dat zo mooi vindt, dan zoek je toch een andere vrouw die niet zo lelijk is als ik
Man:
Dus de volgende keer als ze tv kijken:
Man: Nee, ik ben geen tietenman. En ik houd niet van blond.
Vrouw:
ik zie het ook niet als een aanval hoorquote:
Ik V na exact 10 jaar ook nog steeds.quote:
Man, jij als nerd bent al helemaal om. Ik durf te wedden dat jij en V elkaar al pikante DM's aan het sturen zijn, of op feestjes ofzo naar elkaar aan het twitteren zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeker.Zo is twitter bijna leuk.
ik zeg ook altijd: die broek maakt je niet dik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens V ligt het dan niet aan de broek.
No way.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Man, jij als nerd bent al helemaal om. Ik durf te wedden dat jij en V elkaar al pikante DM's aan het sturen zijn, of op feestjes ofzo naar elkaar aan het twitteren zijn
Ik vind het zo'n onzinnige vraag, je bent zelf dik of niet, daar heeft een broek geen ruk mee te maken... En als je al denkt dat je misschien dikker lijkt moet je de broek niet aan doen, want dan voel je je daar dus niet fijn in...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd: die broek maakt je niet dik.
Met hier en daar een verkeerd geinterpreteerde klemtoon
vrouwens zoeken nu eenmaal graag bevestiging. je weet zelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzinnige vraag, je bent zelf dik of niet, daar heeft een broek geen ruk mee te maken... En als je al denkt dat je misschien dikker lijkt moet je de broek niet aan doen, want dan voel je je daar dus niet fijn in...
omdat ie liegt of omdat je het antwoord weet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag dat soort dingen allang niet meer
Vrouwen vragen dat alleen maar als ze zich onzeker voelen. Gewoon een knuffel geven en zeggen dat ze mooi is. Mannen moeten niet proberen te antwoorden op dat soort "vragen".quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzinnige vraag, je bent zelf dik of niet, daar heeft een broek geen ruk mee te maken... En als je al denkt dat je misschien dikker lijkt moet je de broek niet aan doen, want dan voel je je daar dus niet fijn in...
omdat het een beetje een domme vraag is als je 100 kilo weegtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat ie liegt of omdat je het antwoord weet?
dat begint al in de winkel he... gewoon1 maatje meer kopen. Niemand (op mijn vreindin S. na) zal aan je vragen of je broek nou maat 38 is of maat 42.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vrouwen vragen dat alleen maar als ze zich onzeker voelen. Gewoon een knuffel geven en zeggen dat ze mooi is. Mannen moeten niet proberen te antwoorden op dat soort "vragen".![]()
Ik doe dat overigens niet, ik geef zelf wel gewoon aan dat ik me een rollade voel.
mannen snappen dat niet, kunnen ze ook niet. Als je een probleem hebt willen ze het ook altijd oplossen. Is iets in die schedels ....quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vrouwen vragen dat alleen maar als ze zich onzeker voelen. Gewoon een knuffel geven en zeggen dat ze mooi is. Mannen moeten niet proberen te antwoorden op dat soort "vragen".![]()
Ik doe dat overigens niet, ik geef zelf wel gewoon aan dat ik me een rollade voel.
make that a 46/48.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat begint al in de winkel he... gewoon1 maatje meer kopen. Niemand (op mijn vreindin S. na) zal aan je vragen of je broek nou maat 38 is of maat 42.
gewoon bij het uitstappen je portemonnee en GSM inleveren, niks aan de hand.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Dizer het volgende:
Vanavond met de trein naar Helmond. Alleen... ik ben bang
Ja, maar die wil ik graag uit hemzelf, niet naar aanleiding van een miepvraag van mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwens zoeken nu eenmaal graag bevestiging. je weet zelf.
Terwijl 90% van de problemen die vrouwen aan een vent voorleggen gewoon vragen om een knuffel. Ze snappen vrouwen niet, maar het is eigenlijk gewoon heel simpel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen snappen dat niet, kunnen ze ook niet. Als je een probleem hebt willen ze het ook altijd oplossen. Is iets in die schedels ....
Gelukkig moet ik in het centrum zijn... stuk minder engquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon bij het uitstappen je portemonnee en GSM inleveren, niks aan de hand.
Oh, ik vraag ook wel gewoon om een knuffel als ik er een wilquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Terwijl 90% van de problemen die vrouwen aan een vent voorleggen gewoon vragen om een knuffel. Ze snappen vrouwen niet, maar het is eigenlijk gewoon heel simpel.
Als een vrouw een probleem heeft, BEGIN dan met een knuffel geven en zeggen dat je van haar houdt. Mocht ze daarnaast advies willen hebben, vraagt ze daar wel om.
hoe laat komt je trein aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik in het centrum zijn... stuk minder eng
Och erm.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Dizer het volgende:
Ik ook. Maar ook als ik echt een probleem heb wil ik daarnaast heel graag een knuffel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik vraag ook wel gewoon om een knuffel als ik er een wil
Foto staat in zijn fotoboek... moet te doen zijn!quote:
bang hoef je pas in helmond zelf te wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Dizer het volgende:
zoek een pwettyboy met een grote camera om de nekquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Foto staat in zijn fotoboek... moet te doen zijn!
psies, vind ik dus ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het een beetje een domme vraag is als je 100 kilo weegt
idd, als ik een zeiknatte man zie met zonnebril, vrouw tegen zijn schouder aan en een camera voor 1 oog weet ik genoegquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Foto staat in zijn fotoboek... moet te doen zijn!
zo zitten we niet in elkaar, als we nix zeggen is het okayquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar die wil ik graag uit hemzelf, niet naar aanleiding van een miepvraag van mij
Aan de andere kant, ik woon in een straat met een coffeeshopquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
bang hoef je pas in helmond zelf te worden
Why God, Why?quote:...ik krijg allerlij foutmeldingen...
geen nieuws = goed nieuwsquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo zitten we niet in elkaar, als we nix zeggen is het okay
verbeterdquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, als ik een zeiknatte en ongeschoren METROman zie met zonnebril, vrouw tegen zijn schouder aan en een camera voor 1 oog weet ik genoeg
misschien was ie in de war met allerijl?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef Levitation het volgende:
Berichtje van een collega:
[..]
Why God, Why?
TELL HIM HE'S WRONG!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef Levitation het volgende:
Berichtje van een collega:
[..]
Why God, Why?
gokje: neequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien was ie in de war met allerijl?
Wat kom je dan in Helmond doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik woon in een straat met een coffeeshopZou wel wat gewend moeten zijn
.me kijkt naar buiten... goed inzoomen... mwoah!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
zie ik er dik uit in mijn taalnazi uniform?
Ik woon in Ehv heurquote:
oehhh een coffeeshop!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik woon in een straat met een coffeeshopZou wel wat gewend moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |