In dit geval: "gelukkig wel"quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet niet dat die mauwbakken "iets" beter ruiken dan mensen he
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef o.us het volgende:
Mijn poes is echt lief
Ik had er ooit een filmpje over gemaakt, een momentje.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef febster het volgende:
Even een domme vraag voor de taalnazi's hier:
Waarom is het: Hij benoemD pietje puk tot baas.
Wat is de regel daarachter, want die ben ik kwijt. Normaal zou ik zeggen, 3e persoon enkelvoud, stam+t, maar voor je gevoel klopt dat niet omdat het het benoemDe is. Help.
#faalonderwijs
is geen van ons gelukkig.quote:
Nu snap ik de ballen er niet meer vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.
[/taalnasi]
jepquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef febster het volgende:
[..]
Nu snap ik de ballen er niet meer van. Echt? Benoemd kan dus alleen met een d worden geschreven als het voltooid deelwoord is?
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.quote:
typisch vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.
strakblauw hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
Schijnt het zonnetje daar ook? Ik ga, denk ik, even naar Vhv toe.
je hebt wel een kleurtje. Soort van caramel ofzo. Maar geen neger want je hebt geen kroesquote:
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negertsquote:
Fijn! Dan pak ik na college even de trein naar Venlo toe. In de Phileas kan je trouwens makkelijk.quote:
Je hebt ook last van je hormonen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
Mijn ouders zijn van Arabische komaf ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel een kleurtje. Soort van caramel ofzo. Maar geen neger want je hebt geen kroes
Bontkraagjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negerts
of bontkraag
dan een bontkraag denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk..alle rotterdammers zijn negerts
of bontkraag
OMG EEN MAROKKAAN IN ONS TOPIC!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn van Arabische komaf ja.![]()
[..]
Bontkraagjes![]()
Ik haat ze.
Twitter. Iemand verbeterde zichzelf. Ik vond het al raar, dus vroeg het aan een paar klasgenoten en die zeiden ook allemaal dat het met een D moestquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep
Waar haal je dat vandaan dan? Nu ben ik wel benieuwd
ja, dat is ter compensatie ondat die dingen altijd midden op het flightforum kapot gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn! Dan pak ik na college even de trein naar Venlo toe. In de Phileas kan je trouwens makkelijk.De buschauffeur checkt jouw vervoersbewijs niet eens.
En iedereen altijd maar zeggen dat Marokkanen weigeren te integreren. Niet alleen een volaangepaste rasrotterdammer, nou wil ie ook nog naar Eindhoven aanpassen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont daar, Tim. Ik moet ook wel aanpassen aan haar kant.
ja die schijnt. En zelfs zichtbaar. [/juup]quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef o.us het volgende:
hee beetje sarcasm mag wel he, we zitten op fok!quote:
Ik heb weleens meegemaakt dat ie bij de Evoluon stil stond en wij moesten overstappen op lijn 18.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ter compensatie ondat die dingen altijd midden op het flightforum kapot gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |