In dit geval: "gelukkig wel"quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet niet dat die mauwbakken "iets" beter ruiken dan mensen he
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:38 schreef o.us het volgende:
Mijn poes is echt lief
Ik had er ooit een filmpje over gemaakt, een momentje.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is soms zo moeilijk om niet door te denken.
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef febster het volgende:
Even een domme vraag voor de taalnazi's hier:
Waarom is het: Hij benoemD pietje puk tot baas.
Wat is de regel daarachter, want die ben ik kwijt. Normaal zou ik zeggen, 3e persoon enkelvoud, stam+t, maar voor je gevoel klopt dat niet omdat het het benoemDe is. Help.
#faalonderwijs
is geen van ons gelukkig.quote:
Nu snap ik de ballen er niet meer vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet hij benoemd, het is: hij benoemt.
[/taalnasi]
jepquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef febster het volgende:
[..]
Nu snap ik de ballen er niet meer van. Echt? Benoemd kan dus alleen met een d worden geschreven als het voltooid deelwoord is?
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.quote:
typisch vrouwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ze heeft echt last van stemmingswisselingen soms. De ene keer krabt ze als ik haar wil aaien, de andere keer likt ze op mijn wondje die zij heeft veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |