abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:07:42 #76
167595 mirved
Infobesitas
pi_78986342
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Word er al iemand gepwnd in Chapter 11?

Of heeft iedereen moeite om de laatste boss van Chapter 10 te verslaan
had weinig moeite met die gast. Had meer moeite met 3 van die kut vogels ervoor die vet veel dmg deden en een spell deden waardoor je mannetje niets meer deed.

Sentinel rol vind ik trouwens ook onzin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:08:14 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78986378
11 uur gespeeld vandaag. En ben 't eigenlijk nog niet zat.

Vind hem weer heerlijk ouderwets. Was even bang voor de ervaring had die ik had met FF XII. Daar ben ik op een gegeven moment gewoon gestopt omdat het verhaal mij totaal niet boeide.

FF XIII!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_78986806
Op disc 2 nu. Wat zijn die gebieden toch simpel te 'exploren'.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_78986996
Ah hier zijn we...

Zit er nu 6 uur in en vanilla begint meer en meer op m'n zenuwen te werken, maar afgezien van dat puik spel
Erg erg lineair tot nog toe en jammer dat je eigenlijk aan de vorm van de map al kunt zien waar er zekersteweten treasure chests zitten, het level systeem is dan wel weer tof gedaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78989575
Geen woord teveel gezegd. Wat een ervaring! (Hoewel ik pas net chapter 1 afgerond heb, volgens mij.)

Maandenlang bekijk je screenshots en trailers, en je weet dat het grafisch in ieder geval dik in orde is. Voorzichtig en alert op spoilers lees je de eerste reviews die het spel de hemel in prijzen. Dan is het moment aangebroken. Vol verwachting start je je PS3 (of Xbox360) en stop je de disc (of disc 1) erin, maar toch... Je kunt je op geen enkele manier voorbereiden op het kippenvel dat naar boven komt wanneer het openingsfilmpje start, en dat op zijn minst blijft aanhouden tot het moment dat je de controller ter hand mag nemen.

De laatste keer dat ik dit gevoel ervaren heb was bij Shadow of the Colossus. Heerlijk!
pi_78989629
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:13:53 #82
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_78989720
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we...

Zit er nu 6 uur in en vanilla begint meer en meer op m'n zenuwen te werken, maar afgezien van dat puik spel
Ik vind 'r nog wel meevallen. Ik had mij dan ook voorbereid op een Penelo-achtige dame zoals in FF XII. Die was echt heel erg.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:32:53 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78990613
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef chibibo het volgende:
Geen woord teveel gezegd. Wat een ervaring! (Hoewel ik pas net chapter 1 afgerond heb, volgens mij.)

Maandenlang bekijk je screenshots en trailers, en je weet dat het grafisch in ieder geval dik in orde is. Voorzichtig en alert op spoilers lees je de eerste reviews die het spel de hemel in prijzen. Dan is het moment aangebroken. Vol verwachting start je je PS3 (of Xbox360) en stop je de disc (of disc 1) erin, maar toch... Je kunt je op geen enkele manier voorbereiden op het kippenvel dat naar boven komt wanneer het openingsfilmpje start, en dat op zijn minst blijft aanhouden tot het moment dat je de controller ter hand mag nemen.

De laatste keer dat ik dit gevoel ervaren heb was bij Shadow of the Colossus. Heerlijk!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:20:02 #84
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_78993283
Ik heb de game en de guide vandaag gekocht.
Als ik een paar uur achter elkaar de tijd er voor heb begin ik er aan. Waarschijnlijk wordt dat een zondag.

Ik denk dat als ik eenmaal van dit spel geproefd heb dat ik niets anders meer wil.
pi_78993364
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik vind 'r nog wel meevallen. Ik had mij dan ook voorbereid op een Penelo-achtige dame zoals in FF XII. Die was echt heel erg.
Laatste JRPG die ik fanatiek gespeeld heb was Lost Odyssey en daar was het gewoon opvallend dat ze een keer kinderen erin hadden zitten die NIET gruwelijk irritant waren
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78995873
Ik vind de game eigenlijk toch niet zo tof, redelijk voorspelbaar allemaal.
pi_78997935
Is het jullie ook opgevallen dat Vanille in één en dezelfde zin sommige woorden in amerikaans, en andere in brits engels uitspreekt?
pi_78997945
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
so true

FF is een van de weinige games die ook door veel dames wordt gespeeld
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78997976
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef chibibo het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Vanille in één en dezelfde zin sommige woorden in amerikaans, en andere in brits engels uitspreekt?
jep , ook zitten er soms nog japanse stemmen in bij battles van sommige soldiers
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:17:49 #90
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_78998096
Ik heb hem toch ook maar gekocht(alhoewel mijn gevoel zei dat ik het beter niet kon doen na het vorige deel) en alhoewel ik pas 3 uurtjes gespeeld heb, heb ik afgezien van mooie graphics nou niet echtiets gezien wat mij er op dit moment ook maar van zou kunnen overtuigen dat het echt stukken beter word dan het laatste deel, hoop dat het iig beter word dan wat ik tot op nu toe gezien heb.
pi_78998211
quote:
Mogelijke oorzaak:
quote:
Georgia van Cuylenburg
Georgia van Cuylenburg (born March 8, 1987) is an Australian actress and voice actress. Originally from Melbourne, Australia she moved to Los Angeles in 2005 to pursue her career in entertainment. She is perhaps best known for voicing Oerba Dia Vanille in the video game Final Fantasy XIII.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:26:56 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78998324
quote:
Niet Brits, Australisch.
Dat herken ik uit duizenden omdat ik 't een geil accent vind
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_78998594
De game vandaag uit werk gekocht en werkelijk waar

Al dacht ik eerst dat het automatisch vol zijn van je HP een bug of beginners-dingetje was. Maar eigenlijk wel een logische keuze alles in beschouwing genomen.

De sfeer, de gameplay, echt alles is zo strak gedaan. Ik zit nu in het begin van Chapter 4 en my god, wat een ervaring tot nu toe.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78998639
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Niet Brits, Australisch.
Dat herken ik uit duizenden omdat ik 't een geil accent vind
Ah, bajes-brits dus.
Zuid-afrikaans is ook wel geil trouwens; hangt een beetje tussen brits en australisch.

[ Bericht 29% gewijzigd door chibibo op 11-03-2010 00:44:46 ]
pi_78998689
Waar blijft de interactie met de wereld, de puzzel, de leuke winkeltjes, de minigames?
pi_78998814
En waar is de bossmuziek?
pi_78998846
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:44 schreef Pritt het volgende:
En waar is de bossmuziek?
De muziek is juist geniaal in zijn subtiliteit.
pi_78999045
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jij maakt hem helemaal mooi. Hoor hier al 5 uur lang hetzelfde deuntje.
Beetje afwisseling met een opzwepend bosstunetje kan geen kwaad.
pi_78999054
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef Pritt het volgende:

[..]

Jij maakt hem helemaal mooi. Hoor hier al 5 uur lang hetzelfde deuntje.
Beetje afwisseling met een opzwepend bosstunetje kan geen kwaad.
Luister je dan wel goed? Zit echt subtiel verschil in, jazztoontjes soms enzo. Het past gewoon prima.
  donderdag 11 maart 2010 @ 00:59:05 #100
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_78999191
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als je een verhaal speelt dat zichzelf episch noemt, mag de muziek ook wel zo klinken. Ik begrijp dat SE die als mainstream RPG wil brengen, maar afgezien van de chocobo die in het kapsel van die afro zit verstopt heb ik in de eerste 4 uur FFXIII nog amper dingen ervaren waarvan je kunt zeggen dat het 'typisch' FF is, als ze het een andere titel hadden gegeven en phoenix downs revive genoemd hadden, had dit net zo goed een andere titel kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')