had weinig moeite met die gast. Had meer moeite met 3 van die kut vogels ervoor die vet veel dmg deden en een spell deden waardoor je mannetje niets meer deed.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Word er al iemand gepwnd in Chapter 11?![]()
Of heeft iedereen moeite om de laatste boss van Chapter 10 te verslaan![]()
Ik vind 'r nog wel meevallen. Ik had mij dan ook voorbereid op een Penelo-achtige dame zoals in FF XII. Die was echt heel erg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we...
Zit er nu 6 uur in en vanilla begint meer en meer op m'n zenuwen te werken, maar afgezien van dat puik spel![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:10 schreef chibibo het volgende:
Geen woord teveel gezegd. Wat een ervaring! (Hoewel ik pas net chapter 1 afgerond heb, volgens mij.)
Maandenlang bekijk je screenshots en trailers, en je weet dat het grafisch in ieder geval dik in orde is. Voorzichtig en alert op spoilers lees je de eerste reviews die het spel de hemel in prijzen. Dan is het moment aangebroken. Vol verwachting start je je PS3 (of Xbox360) en stop je de disc (of disc 1) erin, maar toch... Je kunt je op geen enkele manier voorbereiden op het kippenvel dat naar boven komt wanneer het openingsfilmpje start, en dat op zijn minst blijft aanhouden tot het moment dat je de controller ter hand mag nemen.
De laatste keer dat ik dit gevoel ervaren heb was bij Shadow of the Colossus. Heerlijk!
Laatste JRPG die ik fanatiek gespeeld heb was Lost Odyssey en daar was het gewoon opvallend dat ze een keer kinderen erin hadden zitten die NIET gruwelijk irritant warenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind 'r nog wel meevallen. Ik had mij dan ook voorbereid op een Penelo-achtige dame zoals in FF XII. Die was echt heel erg.
so truequote:
jep , ook zitten er soms nog japanse stemmen in bij battles van sommige soldiersquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef chibibo het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Vanille in één en dezelfde zin sommige woorden in amerikaans, en andere in brits engels uitspreekt?
Mogelijke oorzaak:quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef chibibo het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Vanille in één en dezelfde zin sommige woorden in amerikaans, en andere in brits engels uitspreekt?
quote:Georgia van Cuylenburg
Georgia van Cuylenburg (born March 8, 1987) is an Australian actress and voice actress. Originally from Melbourne, Australia she moved to Los Angeles in 2005 to pursue her career in entertainment. She is perhaps best known for voicing Oerba Dia Vanille in the video game Final Fantasy XIII.
Niet Brits, Australisch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef chibibo het volgende:
Ah, bajes-brits dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Niet Brits, Australisch.
Dat herken ik uit duizenden omdat ik 't een geil accent vind
De muziek is juist geniaal in zijn subtiliteit.quote:
Jij maakt hem helemaal mooi. Hoor hier al 5 uur lang hetzelfde deuntje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De muziek is juist geniaal in zijn subtiliteit.
Luister je dan wel goed? Zit echt subtiel verschil in, jazztoontjes soms enzo. Het past gewoon prima.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Jij maakt hem helemaal mooi. Hoor hier al 5 uur lang hetzelfde deuntje.
Beetje afwisseling met een opzwepend bosstunetje kan geen kwaad.
Als je een verhaal speelt dat zichzelf episch noemt, mag de muziek ook wel zo klinken. Ik begrijp dat SE die als mainstream RPG wil brengen, maar afgezien van de chocobo die in het kapsel van die afro zit verstopt heb ik in de eerste 4 uur FFXIII nog amper dingen ervaren waarvan je kunt zeggen dat het 'typisch' FF is, als ze het een andere titel hadden gegeven en phoenix downs revive genoemd hadden, had dit net zo goed een andere titel kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De muziek is juist geniaal in zijn subtiliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |