abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:10:07 #101
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_82181421
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Maar homoseksualiteit is niet iets dat vaker voorkomt bij mensen die bepaalde ervaringen hebben, itt. pedofielen.
bron? Homosexualiteit komt volgens mij ook wel vaker voor bij mensen waarvan de ouders in een Toyota Aygo rijden of in een achterstandswijk wonen. Of bij de RET werken. Of geen gitaar kunnen spelen. Ik noem maar wat.
Mu!
pi_83343324
ik heb hier en daar wat gelezen, en ik wil daarom hier en daar wat dingen aanpassen zoals het is.

1 ) iemand zegt pedo is geen ziekte, Akkoord want het is een ' psychische aandoening '
2) er zit inderdaad een vershil tussen pedo en pedo's.' (psychische aandoening ' of puur misbruik.)

laat me punt 2 uitleggen :

- Als je ca 7 jaar bent, en zit op het strand te kijken naar andere jongens hun..Weetwel..
inplaats van het speelgoed die erligt , is die 7jarige dan een pedo ?

- Latere leeftijd ca 12 jaar oud, je wenst niets anders dat iemand met je...(je weet wel speelt)
is die 12 jarige dan een pedo ? omdat die het Eist en wenst, met eender wie ie kan ?

Als je dan 16 a 17 jaar bent, heb je inderdaad een probleem, je moet niets anders meer hebben,
je wilt, eist, en met eender wie ...ouder of jonger maakt totaal niet uit, je vraagt een oudere om u te..
mastbr... is die 16a17 jarig dan een pedo ? een crimineel ? ik denk het niet .

Hier dus kies het antwoord zelf :

Is de 7jarige een crimileel ? of is het een ' psychische aandoening '
  zondag 27 juni 2010 @ 07:48:51 #103
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83348815
Natuurlijk is pedofilie geen ziekte. Het is gewoon een sexuele voorkeur. Het feit dat het strafbaar is en dat je er mogelijk anderen mee kwetst doet daar niets aan af.

In afrika probeert men lesbiennes van hun ziekte te genezen door correctieve groepsverkrachting. Wie is er dan ziek?
Mu!
pi_83360919
een sexuele voorkeur ? komaan plz...

Kijk ik wil dan ook anoniem blijven ,

ik ben een oudere persoon, ik kom niet. aan andere jongens , al denk ik eraan als ik er ziet op de baan.
(kijken mag aankomen niet ) en zo is het ook.

-maar tijdje geleden , vroeg ne 16a 17 jarige jongen om hem aftetrekken,
die vroeg het gewoon zelf. en ja ik stond versteld toen ie het vroeg... want ik hou dit soort leven voor me alleen , en vertel het aan mienand, En zeker niet aan jongeren.
ik zei hem dat ik niet gay ben. en die wilde toch dat ik het deed....

( en ja achteraf...voel je je toch niet zo best erbij, al is de 16a17jaar oud.)

1) ik deed het om hem een plezier te doen omdat ik het zelfde deed aan die leeftijd.
2) infeite wil ik het niet. maar die lag daar en de drang maakt u totaal Gek. niet leefbaar.
die jongen is degelijk 16a17. anders was het zeker Never nooit.
en die was Superblij achteraf,

-ja wat ook zo is de laatste tijd, steeds meer 17a18 jarigen vindt ge in bars...dus ik zei tegen me zelf
waarom zou ik hem dan niet helpen, die kan maar genieten...
(ik zelf ga niet meer naar bars ; dit is een paar jaar geleden...)

ik moet wel zeggen, omgekeerd gebeurt niet. en nooit. met jongeren.
ik ga niet uit de kleren. en zeker niet voor jongeren. "

-Weet je hoe erg het leven is op die manier ? als ik man vs man..gaat ; dan doe ik nog steeds zoals toen ik 16 was niets noppes, liggen en genieten.

- kijk hoe ik al jaren leef , van winkel naar huis ,en ik wil niemand zien of horen.
ik wil zelf niet gaan werken , omdat er altijd ergens het woordje sex aan de praat komt.
ik wil het niet horen. zo leef ik nu al van het jaar 1995. en hopelijk mag het nog zo blijven.

ik zelf ben naar een psyholoog geweest, omdat ik in de normale maatschapij wil leven zorgen tedenken, aan jongens . maar veel raad krijg je er niet.

ik Hoop en wens 1 ding...hoe krijgt ge dit ene hersencel uit mijne kop. er moet toch iets mogelijk zijn, dan soms te denken aan levensbeu.

- En! zegt niet het is een sexuele voorkeur was het maar dit, dan zou ik het probleem niet hebben,
en dan zou ik geen Hulp zoeken al jaren, en dan zou ik normaal kunnen leven .

ja ik weet ook het woord pedo wordt gebruik als je jongeren minder dan -16 aanraakt,
of er aanraakt die het niet vragen...of niet willen.
en dit doe ik niet. ik zoek niemand en ik wil niemand, al denk je toch eens na als je er ziet lopen op de straat.

zo..dit was het.

En inderdaad erzjn Soorten pedo's
1) voor hun eigen plezier.
2) zoals ik hier neer typ.

Ik was 7 jaar oud zoals ik eerst uitlegde hierboven, Toen was ik er ca 12 en m'n ouders zeiden, kijk daar jongens ga maar spelen,
en ik deed het werkelijk en figuurlijk omdat ik dacht , dat ze het waarschijnlijk wisten.
en zo is de bol....Blijven rollen. en ook omdat ik het Superkei leuk vondt.

op m'n 18de, gangde ik tegen de lamp.
en seder dan, Nooit niet meer...ik wou het geen 2 keer tegen de lamp gangen.
toen ging ik naar bars en in open lucht me laten doen, en zelf niets doen.
nu ben ik te oud ervoor, want vroeger loog ik over mijn leeftijd.

wel te oud ben ik er niet voor , maar ik wil niet denken aan jongeren.
ik wil zelf het woor jongen niet horen.
daarom sluit ik me liever op dan naar bars of zo tegaan.

Vala, ik hoop dat ge dit bericht goed begrijpt inplaats van te zeggen het is een voorkeur.
Zelfmoord is een voorkeur. daar kies je voor, (daar denk ik soms aan) maar lost niets op.

Moesten we ons brein kunnen reseten zoals een computer..ik doe het direct.
ik zelf ben tussen de 37 a 41 .

De reden waarom ik dit hier neer typ is simpel, ik kwam een studie tegen op internet ,
en wou mijn mening kwijt hoe het infeite is. " het is Geen keuze "

hoe je de drang ook maar mag bedwingen...iederedag moet je ermee leven.
en als een 16a17jarige vraagt om hem afterukken...dan is het al telaat.
al denk je eraan om het niet tedoen...terwijl die daar toch ligt te foefelen, met zich zelf..

En als je een studie wilt maken over die shit probleem... hier heb je wat info dan.
maar ik blijv totaal anoniem. omdat ik er niet wil meeleven.

---
Ik kom niet aan personen onder de 16.
ik zoek er geen, ik wil er geen, en zo moet en zal het blijven.
maar zoals hier boven als je iemand kent via via...en plots...tjah...
kon ik maar de tijd terug draaien zeg ik soms.
  maandag 28 juni 2010 @ 08:17:42 #105
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_83387008
en waarom is het dan geen sexuele voorkeur? Ik zou misschien wel eens lekker aan een meisje van 14 willen zitten maar ik schaam me daar niks voor, het lijkt me ook heel natuurlijk. Het feit dat ik het niet doe heeft met heel wat dingen te maken, maar de belangrijkste zijn 1) ik heb al een vriendinnetje en die zegt dat het niet nodig is om aan andere meisjes te zitten, 2) meisjes van 14 zijn erg kwetsbaar en daar moet je dus voorzichtig mee omgaan, 3) het is wettelijk verboden en ik hou me zo veel mogelijk aan de wet, en 4) samenvattend: je krijgt er vast een hoop gedonder mee. In die zin is het niet anders dan bijv. dronken achter het stuur zitten, ook dat doe je, vanwege vergelijkbare redenen, niet. Kwestie van je verantwoordelijkheid nemen.

Je sexuele voorkeur is iets waar je mee geboren wordt, het lijkt mij geen reden om je te schamen of iets om te verbergen. Of je het al dan niet daadwerkekijk doet is een keuze. Het is verder overigens niet zo heel belangrijk, denk ik, maar dat kan voor iedereen weer anders liggen.
Mu!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:01:12 #106
244089 gojim
VRIJDENKER
pi_87267535
-onnodige flauwekul

[ Bericht 57% gewijzigd door Haushofer op 07-10-2010 09:43:24 ]
geen gojim, geen dhimmi
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:02:39 #107
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_87267595
-edit Onnodige reactie op flauwekul

[ Bericht 93% gewijzigd door Haushofer op 07-10-2010 09:43:43 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:06:42 #108
244089 gojim
VRIJDENKER
pi_87267741
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:02 schreef YuckFou het volgende:

[..]

en gojim is een eufemisme voor kutkick? :')
Kritiek op en het verwerpen van christelijk dogma is het resultaat van een lange strijd, gelukkig voornamelijk beslecht op basis van woorden en prenten. Kritiek op de ideologie genaamd jodendom is iets wat ons onmogelijk gemaakt wordt door de gevoeligheid hiervoor die inherent is aan het aloude speelplaatdogma en de ideologie van het landroverij dat de mond wordt gesnoerd met hollekaus.

Kritiek en scherts opent zoals ook nu discussie, maakt zaken bespreekbaar die taboe worden geacht. Verschil van inzicht en discussie zijn onlosmakelijk verbonden met een vrije samenleving. Het aansnijden van gevoelige onderwerpen en het spotten met heilige huisjes werkt als een katalysator voor emancipatie. Het is voor het jodendom heel belangrijk succesvol te integreren in onze vrije samenleving, culturele barrières dienen geslecht te worden, in het belang van alle burgers.

We zijn nog maar in het beginstadium van gerichte religiekritiek en het valt niet te ontkennen dat de discussie in alle hevigheid is losgebarsten. Ik juich deze gang van zaken van harte toe, ik zie het namelijk als een onvermijdelijke stap in de positieve ontwikkeling van joodse religieuze gekken in onze samenleving die alsmaar voorrechten eisen en burgers uit hun bed lichten omdat ze geen Jaffa sinaasappel lusten.
geen gojim, geen dhimmi
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:22:43 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_87268297
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:06 schreef gojim het volgende:
bladibla
En daarom dacht je laat ik dit topic eens kicken?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:48:29 #110
244089 gojim
VRIJDENKER
pi_87270822
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:22 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En daarom dacht je laat ik dit topic eens kicken?
Nee, ik heb gewoon een gloeihekel aan pedoseksualiteit :N
geen gojim, geen dhimmi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')