Lazert een eind op vervelend mens!quote:
Het duurt heel lang bij mij voor ik dat door heb, dat iemand dat doet. Let er nooit zo op wie wat betaald.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lui die nooit een rondje geven maar wel altijd profiteren van anderen bijvoorbeeld.
Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:38 schreef Kluts het volgende:
Dat heb ik serieus wel eens overwogen. Maar dan zou ik meer in de hoek van informatiebeheer en dergelijke gaan zoeken.
quote:
Dat doet Godtje altijdquote:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.quote:Dat kan, informatica is dan ook een heel breed begrip; je kunt er alle kanten mee op.
quote:
Dat dacht ik ook!quote:
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:46 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik heb regelmatig als secretaresse gewerkt in projectgroepen voor bijv outsourcing ICT, maar ik heb ook ooit samen met mijn manager intranet opgezet en werk nu voor mensen die van alles doen met informatiebeheer en zulks. Daardoor ben ik er wel achter gekomen dat die branche meer biedt dan je zo in eerste instantie denkt.
quote:
Nog niks kunnen vinden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
Oja, een baan. Die moet ik ook nog vinden.
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het is wel ietsje breder dan helpdeskje en beheerdertje.
Dat kun je niet bij ELKE tekst doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je wil, kan ik dat bij elke tekst van je doen?
En waar is dat? Ik heb me hier (regio Utrecht) helemaal rot gesolliciteerd... Gelukkig heb ik nu wat gevonden...quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Is verhuizen een optie? Banen zat hier in de regio.
Nee, dat is studenten een poot uitdraaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Informatiebeheer is over het algemeen helemaal geen helpdesk of technisch beheer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |