Achterlijke vier keer per seconde F5-freak. Effe een lekker plaatje scoren ja!quote:
Roomboter is altijd goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....nu weet ik niet wat ik moet kiezen...dan pleur ik dr wel roomboter op
Ik had niet eens de fipeaux, man.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Achterlijke vier keer per seconde F5-freak. Effe een lekker plaatje scoren ja!
Nee hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Alleen als je uit t water komt minder....
Als tie goed gevoerd is dan zie je dr niets vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had niet eens de fipeaux, man.
Ik zat in 3 andere topics
Spuit 21 inmiddelsquote:
Zag je je top-5 positie in gevaar komen knulletje? Je kan weer lossss!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, hij is al op leeftijd he, dat kan even duren
gewoon heel poesje kaalscheren zie je ook niks er door heen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je die bikini wel ziet, en de rest nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als tie goed gevoerd is dan zie je dr niets van...die bikini dan he
Gaat 'm niet worden, hij staat op nummer 5 van de Top 500 veelposters op Fok! aller tijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahaha
Daar hoeft ie geen moeite voor te doen hoor, ik ga wel wat anders doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahaha
Spamhoerquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, hij staat op nummer 5 van de Top 500 veelposters op Fok! aller tijden
Ik neem even een vreemdgangster te grazen, zo terug.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjjj een dood topic inene![]()
kan ik mooi mn spullen gaan inpakken
Moest ff andere pc aanzetten en spelletjes installeren voor zoonliefquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjjj een dood topic inene![]()
kan ik mooi mn spullen gaan inpakken
Heb je de Gerda al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
Ik moest even de rest van het wereldnieuws lezen, na bijgekomen te zjin van de schokkende berichtgeving over Jan des B.
Verder is er niets gebeurd!
quote:
Wanneer is 't spoeddebatquote:
Ik heb van ellende er niks verder over opgezocht, wat een !@#$%^&*( van ons belastinggeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer is 't spoeddebat? Zag een prachtige foto van een bladerende Marianne Thieme in de Sp!ts
. Die is haar grappen nu al aan 't uitwerken, dat wordt smullen, CDA bashen
.
De abo-houders van de Libelle en dat soort shit krijgen 'm gratiesch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
De Gerda is toch al uitverkocht? Alles weg?
Dat denken ze, ze hebben al vooruit betaaldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De abo-houders van de Libelle en dat soort shit krijgen 'm gratiesch.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
De Gerda is toch al uitverkocht? Alles weg?
Laat ze nou in de waan dat het extraspeciaalgraties is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat denken ze, ze hebben al vooruit betaald
Ow ja....sorry het is gratieschquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze nou in de waan dat het extraspeciaalgraties is.
Libelle en Margriet. Die lezen we niet.quote:Ministerie van LNV presenteert glossy 'Gerda'
Vanwege het 75-jarig bestaan van het ministerie van LNV is de glossy Gerda verschenen. Dit blad, genoemd naar de huidige minister van LNV, moet het ministerie van LNV meer bekendheid geven en wordt verspreid met onder andere de Margriet en de Libelle. De ontwikkeling van het magazine heeft het ministerie 400.000 euro gekost.
Een groot deel van de Tweede Kamer is het niet eens met het verschijnen van het blad. De Partij voor de Dieren ziet het magazine als pr-campagne voor de CDA-minister Verburg. De partij vindt daarom dat niet het ministerie maar het CDA de 400.000 euro aam kosten voor het verschijnen van het magazine moet betalen. Volgens Verburg zijn de voorbereidingen voor de uitgave echter al in augustus 2009 begonnen, ruim voor bekend was dat er verkiezingen zouden komen.
Samen met de VVD en SP heeft de Partij voor de Dieren een spoeddebat aangevraagd over het verschijnen van de glossy. De VVD en SP vinden het prima dat het ministerie van LNV bredere bekendheid wil geven aan zijn beleid. Maar dat had niet zo nadrukkelijk moeten worden opgehangen aan de persoon van Gerda Verburg. Ook PvdA-Kamerlid Waalkens is niet gelukkig met de keuze van LNV om de aandacht te veel te richten op de minister.
Het magazine 'Gerda' is te downloaden vanaf de website van het ministerie van LNV.
75jarig bestaan van 't landbouw-departement. Dus Gerda bij de kippen, Gerda in de stal, etc etcquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand dat blad gezien? Wat staat er eigenlijk in? Ik kan me zo weinig voorstellen bij een complete glossy over Gerda Verbeet.
Skattie, het gaat toch om Gerda Verburg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand dat blad gezien? Wat staat er eigenlijk in? Ik kan me zo weinig voorstellen bij een complete glossy over Gerda Verbeet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, het kost iedere burger 0.50 eurocent...
Gerdaquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
75jarig bestaan van 't landbouw-departement. Dus Gerda bij de kippen, Gerda in de stal, etc etc
Heet die Gerda?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
heeft de Moeder van Jan Smit een Blad uitgebracht????
Tuuk: Gerdaquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben we niet een kloon hier ergens met die naam?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
Niet bepaald nee. Die is van een lekker wijf.quote:
Neem je mijn vraag aan jou op de eerste pagina nog even mee, Gertrude?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bepaald nee. Die is van een lekker wijf.
Wáár!?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
Ik had online een dromenvanger besteld voor mijn zoon (die heeft nog wel eens nachtmerries), die wordt dan handgemaakt. Krijg net de mail met foto's![]()
Echt? Met een pokémon?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb er 1 met pikachu zal zo ff de foto uploaden
Ja kan ook zonder shit eromheen, maar hij is voor die kleine dus vandaar,quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt? Met een pokémon?![]()
Dat vind ik geloof ik een beetje zonde van het hele "dromenvanger" idee
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan ook zonder shit eromheen, maar hij is voor die kleine dus vandaar,
Nee sorryquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dacht
Wat ben je kwijt voor zo'n ding? Ik vind ze namelijk heul wat hebben
Mera, kom d'r maar in?
Ik bedoelde uiteraard zonder pokemonmeuk hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee sorryIk houd niet van de vrolijke kleurtjes
Die van mij 16,50 incl. verzendkostenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dacht
Wat ben je kwijt voor zo'n ding? Ik vind ze namelijk heul wat hebben
Mera, kom d'r maar in?
Je kan ze in alle kleuren krijgen dus ook in het bijv. zwart, dat zou ik dan weer kiezen haha, en Ian zelf maken is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee sorryIk houd niet van de vrolijke kleurtjes
Heel strak om die cirkel heenbinden that's it dan wat veters met veren en voilaquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Even googelen, 'how to make a dreamcatcher'![]()
En dan kunnen we van het weekend naar de hobby winkel en dan heul droomvangers gaan knutselen![]()
Gizmo en ik gaan zometeen alvast een vogel vangen voor de veren!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Even googelen, 'how to make a dreamcatcher'![]()
En dan kunnen we van het weekend naar de hobby winkel en dan heul droomvangers gaan knutselen![]()
Nah, ik zat naar dat spinnenweb te staren, maar dat krijgt Mevrouw wel voor elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel strak om die cirkel heenbinden that's it dan wat veters met veren en voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik zat naar dat spinnenweb te staren, maar dat krijgt Mevrouw wel voor elkaar.Zou mij niks verbazen als je dat kant en klaar kunt kopen en anders gewoon kwestie van knopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als je dat kant en klaar kunt kopen en anders gewoon kwestie van knopen
Even reactie van het meiske afwachten...quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als je dat kant en klaar kunt kopen en anders gewoon kwestie van knopen
Ah mooi:quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IddIk heb vroeger nogal wat gemacrameed, moet lukken
Jij bent gewoon jaloers dat wij zo crea zijn. Helemaal toppie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Knutselen in Klundert!
Ik haat knutselen en knutselen haat mij.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even reactie van het meiske afwachten...
...
[..]
Ah mooi:
Kant en klaar is voor heaumeaux!
Dat is weer helemaal terug en totally hipquote:
Ja het gaat om Gerda Verburg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem je mijn vraag aan jou op de eerste pagina nog even mee, Gertrude?
Ja, als je in gebatikte blouse loopt wel ja.quote:
Roald Dahl, ik heb dat boek in huis}:|quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Dromen vangen! Who you gonna call?
De GVR. Nou, dat is een baas!
[ afbeelding ]
Fropskottelquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Dromen vangen! Who you gonna call?
De GVR. Nou, dat is een baas!
[ afbeelding ]
Jij mag niet bij ons in bed slapenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, als je in gebatikte blouse loopt wel ja.
Dan is dat HOT! Vergeet je wortelchakra niet te masseren als je oversteekt.
Het was een droom!!!quote:
Ik vertel je alles in drievoud. Pm, e-mail en hier!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een droom!!!
Veel plezier vanmiddag.
Sms! Viervoud!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vertel je alles in drievoud. Pm, e-mail en hier!
Fax?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede! Vijfvoud, ik wil hem persoonlijk spreken.
Warm en zweterig.quote:
Sick Bastard!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat het op een foetus tatoëren en verstop die onder zijn kussen!
Waar het hart van vol is. . .quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fax?![]()
Luchtpost?![]()
Laat het op een foetus tatoëren en verstop die onder zijn kussen!
Dat lijkt me nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is. . .
Mera zwanger toevallig?
Maar dan heb ik 'm al gezien!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede! Vijfvoud, ik wil hem persoonlijk spreken.
Brilletje?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
Ik ben eik kapot, ik denk dat ik zo in slaap val met dat brilleken op mijnen kop.
Ja want dat lintje is zaligmakendquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Anniebab het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_spoorloos__.html
FIjne RLS.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef Anniebab het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_spoorloos__.html
Oooooooooooooooh, in dat geval, hier heb je nog wat extra geld! En een foetus om te laten tatoëren!quote:Monique benadrukt: "Luister, we zijn hard werkende, nette mensen. Jan heeft vorig jaar nog een lintje gekregen."
Hij is 3D.quote:
Ik kom straks gewoon op je werk. Verrassing!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan heb ik 'm al gezien!
Wat je kunt doen is vanaf een onbekend nummer opbellen zodat ik geen onraad ruik, en dan zodra ik opneem diep ademhalen en in één briljante oneliner alles verklappen wat de film mogelijk spannend maakt. Mwuhahaha![ afbeelding ]
![]()
Ah, eigenlijk zit jij best wel in een lekkere positie. Ik wil óók evil plannetjes uitvoeren!
De volgende film mag ik eerst!
Echt hequote:
Kunnen jullie in het Hoge Noorden ook 3D-films kijken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is 3D.
Wel fijn want als ik dan jank dan lijk ik alsnog stoer. Bij Up zat mijn mascara op de bodem van de bril.![]()
[..]
Ik kom straks gewoon op je werk. Verrassing!![]()
In klederdracht vertel ik je ALLES!
Wat zit jij toch te homofielen de laatste pagina's mien jong, was d'r aan de hand?quote:
Ik dacht serieus dat hij openlijk heaumeaux was, zie ik ineens dat hij een vrouw heeft!?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zit jij toch te homofielen de laatste pagina's mien jong, was d'r aan de hand?
*proestquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is. . .
Mera zwanger toevallig?
Nah dan is het dus een kasthomo. DIe zeepjes mag gaan rapen. Tenzij hij ontvoerd is. Of op de vlucht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij openlijk heaumeaux was, zie ik ineens dat hij een vrouw heeft!?
Shit, da's echt ruk. Al helemaal met 3D voorstellingenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Ik heb kaarten voor rij 1. Da's wel kut hè, in de bios.![]()
Effe kijken hoe druk het is.
Rij nekkiestrek heette dat vroegâh.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Ik heb kaarten voor rij 1. Da's wel kut hè, in de bios.![]()
Effe kijken hoe druk het is.
Ze ziet eruit als iemand die van die kuttafeltjes maakt met van die venijnige hoekjes waar je kogelhard met je knie tegenaan botst. Vieze hoer!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:38 schreef hondjes het volgende:
Monique de Bouvrie , de vrouw van..je weet..zeg maar Jan, schijnt ook sinds een jaartje of twee,
een geweldig talent te hebben, om meubeltjes te ontwerpen...
Je kunt de tickets tot twee uur voor de voorstelling inruilen, lees ik op de site. Dus dat ga ik doen. Al is het alleen al vanwege dat geniepige lachje van opa.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, da's echt ruk. Al helemaal met 3D voorstellingen
Oh vandaar al die rode bankjes, die ze ontwerpt.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als iemand die van die kuttafeltjes maakt met van die venijnige hoekjes waar je kogelhard met je knie tegenaan botst. Vieze hoer!
Of met een glazen blad!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als iemand die van die kuttafeltjes maakt met van die venijnige hoekjes waar je kogelhard met je knie tegenaan botst. Vieze hoer!
Dan zie je het bloed niet van alle kinderen die met hun fontanel tegen de puntige leuning aan ketsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Oh vandaar al die rode bankjes, die ze ontwerpt.....
Nu heten dat kankerkaartjes.quote:
Waarvoor denk je dat ie op Fok zit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet echt nieuwe vriendjes zoeken.
Het zal best mooi worden,,,mooi zwart-wit ,,en voor het bezoek rode bankjes....quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:43 schreef Coos het volgende:
Ik voel een extreme make over van het huis van bewaring aankomen.
Voor de vrije uitloop van m'n Gil de La Tourette.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Och och, de baas heeft een lollige bui...
Hij belt me op mijn mobiel om te kijken of ik opneem met: "Klapstoel!"
Jammer dat de nummermelding roet in het eten gooide
quote:
Dit klinkt goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
Ff eten ...en dan ga ik denk ik ff lekker een paar uur met mn ogen dicht liggen op de bank
Jajaquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Even voor de duidelijkheid, je hebt alleen je mobiele nummer gegeven hè? Niet dat ik het verneuk door heul met mijn naam op te nemen als hier de telefoon gaat?
En vier kinderen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht serieus dat hij openlijk heaumeaux was, zie ik ineens dat hij een vrouw heeft!?
Zou ik ook doen. Eerste rij is echt kut, net een tenniswedstrijd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:41 schreef Gert het volgende:
Je kunt de tickets tot twee uur voor de voorstelling inruilen, lees ik op de site. Dus dat ga ik doen. Al is het alleen al vanwege dat geniepige lachje van opa.
Maar toch niet voor de vier kinderen die ze met hun vrouw hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je?...Tegenwoordig hebben ze allemaal kinderzitjes achter in de auto hoor
Glazen tafelsquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je?...Tegenwoordig hebben ze allemaal kinderzitjes achter in de auto hoor
Ze hebben je daar echt ver weg gestopt in een gat he in duitslandquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar toch niet voor de vier kinderen die ze met hun vrouw hebben?
Hoeveel homo's zijn er niet getrouwd en hebben kinderen om vervolgens na jaren toch te gaan scheiden en dan een relatie met een man te krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooh, zo om bedoel jequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze hebben je daar echt ver weg gestopt in een gat he in duitsland![]()
De homo ontmoetingsplaatsen....aan de snelweg worden massaal bezocht door papa's..
In Amersfoort heb je dr ook 1 langs de A1...de rellen die dr om zijn geweest joh
JAAAHAAAquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeveel homo's zijn er niet getrouwd en hebben kinderen om vervolgens na jaren toch te gaan scheiden en dan een relatie met een man te krijgen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooh, zo om bedoel je
Ja, nee, dat snap ik wel
Door de: "wat een rare homo" "vind je?" dacht ik dat je je afvroeg of ik het bijvoorbeeld raar zou vinden als Heaumeauxpaartjes heul gingen adopteren ofzo.quote:
Hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Door de: "wat een rare homo" "vind je?" dacht ik dat je je afvroeg of ik het bijvoorbeeld raar zou vinden als Heaumeauxpaartjes heul gingen adopteren ofzo.
Laat me even ik was met Mera aan het pm'en
Twee verschillende vrouwen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij een kind met Jannes Koelvries?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee verschillende vrouwen.
Denk je dat zoonlief het raar vindt als ik hem nu opeens na een kleine 15 jaar als vriend toevoeg op Facebook?
In een ver verleden deed ik een kind van Jan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij een kind met Jannes Koelvries?
Minder leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een ver verleden deed ik een kind van Jan.
Welke kleur dildo? Eigen ontwerp?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Okay en toen zag ik opeens Jan binnenlopen in Bussum met een dildo in zijn reet.
Geniaal geplaatste postquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo eentje met een scherp randje, en dat je dan roept "kuthoerrrrrrr".
lolwut?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigen ervaring?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pjotr heeft een glazen tafelquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor heel andere doeleinden dan ik dacht, blijkbaar
Ik denk nu twee dingen:quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor heel andere doeleinden dan ik dacht, blijkbaar
Dit zegt, dubieus maar waar, zo mogelijk nog meer over jou dan over Pjotrquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk nu twee dingen:
één: zuignap
twee: Ron Brandsteder.
Zie mij post Geniaal geplaatstquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat toch nog om Jan? Die post (scherp randje) werd toch net geplaatst over de tafel. Laat maar
We waren inmiddels bij Jan's dildo aanbeland ...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat toch nog om Jan? Die post (scherp randje) werd toch net geplaatst over de tafel. Laat maar
Is wat jij in de slaapkamer doet überhaupt legaal in Nederland?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
jahaaaa, daarom relateerde ik die grap, grrrrrquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
We waren inmiddels bij Jan's dildo aanbeland ...
En hoe vind je zelf dat dat gegaan is, hm?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jahaaaa, daarom relateerde ik die grap, grrrrr
En het dan vreemd vinden dat wij je een pervert vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet maar rustigquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hoe vind je zelf dat dat gegaan is, hm?
Hij zei dat hij een "kantoorbaan" heeft maar is niet in het bezit van een lederen koffert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat wij je een pervert vinden.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef Laysa het volgende:
Daar gaat mn dutje geloof ik...de katten liggen dan wel weerin de zon te slapen
Ik geloof niet dat ze zich daar wat van gaan aantrekkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zet ff je cam aan gil ik ze wakker
Kutkatten ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zich daar wat van gaan aantrekken
Ik zit gewoon in stilte te balen dat ik geen instrumenten heb hier, nogquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft remlof weer aan de knoppen gezeten?
Die hield van poepseks. Op een glazen tafeltje, heb ik besloten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Coos het volgende:
Ik zit heerlijk buiten in het zonnetje. Ben alleen even binnen om een bakkie thee te zetten. Jawel....thee!!!![]()
Cc wat was er ook alweer met Ron Brandsteder??
Daten met Pietje en Ron.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hield van poepseks. Op een glazen tafeltje, heb ik besloten.
Waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:32 schreef Laysa het volgende:
In Amersfoort heb je dr ook 1 langs de A1...de rellen die dr om zijn geweest joh
Echt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO, volgende week 15 graden hoorde ik iemand fluisteren.
Uit de wind wel goed te doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Coos het volgende:
Ik zit heerlijk buiten in het zonnetje. Ben alleen even binnen om een bakkie thee te zetten. Jawel....thee!!!![]()
Cc wat was er ook alweer met Ron Brandsteder??
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef CarOnline het volgende:
Wel met zon toch he?
Dat het niet regent, maar wél 15 graden is
Trampoline staat alweer maar vind het nog niet heel uitnodigend...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn hangmat is zo hard aan het roepen. Vijftien graden en droog, dat moet kunnen!
En met Patty en met veel poep.quote:
Klim kom er maar op bijquote:
Kwam daar haar inspiratie vandaan voor dat klysma programma?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
En met Patty en met veel poep.
Publiek geheim.
Gatverdeaids.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwam daar haar inspiratie vandaan voor dat klysma programma?
Sorry, ik denk....vraag het even. Cc weet heul veul.quote:
Misschien had het zich opgehoopt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
Denk het niet, aangezien daar een hele periode tussen heeft gezeten.
Sorry CarO.quote:
Even terugscrollen staat een linkjequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef hondjes het volgende:
We kunnen het Andre even vragen,,dat waren toch buren..
Of Gerda, iemand al Glossie Gerda gelezen?
Zit je mijn familie nou te dissen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ], neef even een chocolaatje.
Niet specifiek nee, maar 't zou mooi meegenomen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je mijn familie nou te dissen?
Waarom duik je niet effe je bed in?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Laysa het volgende:
Op de bank proberen te slapen met een slaapzak en 2 katten is een hele onderneming zeg
En dit keer was ik het gewoon nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Soms kom je van die topics tegen over dildo's ofzo. Van die serieuze, waar mensen ervaringen delen. En dan ga je dat zitten lezen... en dan kom je ineens een user tegen die je uit het RLS subforum kent![]()
Too much info enzo
Ja...omdat ik dan echt pas over tig uur wakker wordquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom duik je niet effe je bed in?
Ik zie je er ook niet voor aan. Maar ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit keer was ik het gewoon niet.
En dat kieperde ze in de plee, en toen zag je die gore uitgewoonde propjes ontlasting zich aftekenen tegen de witte pot. Ik moet bijna weer kokken, echt.quote:
Ja, ik had 't ook vanmorgen. Iets met ijsquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Soms kom je van die topics tegen over dildo's ofzo. Van die serieuze, waar mensen ervaringen delen. En dan ga je dat zitten lezen... en dan kom je ineens een user tegen die je uit het RLS subforum kent![]()
Too much info enzo
Zo was dr ook een programma bij de comercielen...en dan gingen ze met zn alle in een land waar het warm was gezellig samen ontslakkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Gert het volgende:
En bedankt. Nu zie ik de resten van Patty's darminhoud weer in de pot liggen, van die geelbruine propjes.
Ik had dat nóóit moeten kijken. Het gaat nooit meer weg.![]()
[ afbeelding ]
Omfg, die!111quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik had 't ook vanmorgen. Iets met ijs!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik had 't ook vanmorgen. Iets met ijs!
Kunnen we niet gewoon gaan neuken? Dat duurt in mijn geval hoogstens 2 minuten en dan kan ik vijf minuten erna heerlijk slapen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...omdat ik dan echt pas over tig uur wakker word
Dat was toch dat Patty Programma? Op Ibiza?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef Laysa het volgende:
Zo was dr ook een programma bij de comercielen...en dan gingen ze met zn alle in een land waar het warm was gezellig samen ontslakken
Cc! Laat die ooraids 's gewoon in het daarvoor bestemde topic!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch dat Patty Programma? Op Ibiza?
Ook erg:
Je maakte me wakker...althans...ik lag al zen te wezen.....gaat slapen jijquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon gaan neuken? Dat duurt in mijn geval hoogstens 2 minuten en dan kan ik vijf minuten erna heerlijk slapen!
Ik heb een overzicht jongen, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
Ze staan regelmatig in de dag top-5 én lezen heel FOK! Fucking hell, respect. Of zo.
nee dit was dus een engels prgramma met heerlijke ordinaire engelse deelnemersquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch dat Patty Programma? Op Ibiza?
Ook erg:
Wie??quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ze is overal... Ze is erger dan Cc
Moet je niet eerst roken dan? Tussen het ene en het anderequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon gaan neuken? Dat duurt in mijn geval hoogstens 2 minuten en dan kan ik vijf minuten erna heerlijk slapen!
Hij rookt nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je niet eerst roken dan? Tussen het ene en het andere
Je krijgt 't mental image niet uit je hoofd he?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ze is overal... Ze is erger dan Cc
Jij wel dan, godverdomme? En ze post serieus in alle topicsquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je krijgt 't mental image niet uit je hoofd he?
Wie????quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je krijgt 't mental image niet uit je hoofd he?
Iemand die een bepaald object in een bepaald lichaamsgat wil duwenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd wie er erger is dan ik.
En dan lig jij vanavond in je bedje met jezelf te spelen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff zoeken in KpD danquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand die een bepaald object in een bepaald lichaamsgat wil duwen![]()
![]()
En je hebt het niet over de dildo met scherpe hoeken van Pietje?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Nee, ik heb het over een bepaalde bekende user van dit subforum... en de mental images die bij de post kwamen kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je hebt het niet over de dildo met scherpe hoeken van Pietje?
Van deze SC ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, ik heb het over een bepaalde bekende user van dit subforum... en de mental images die bij de post kwamen kijken
Hier?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
zou het?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier?![]()
Het schoenen/laarzen/hakken topic
Daar zie ik geen penetratiefantasiën van een RLS-er.quote:
Nah, ik zie daar meer sneakers dan hakken, dus.....quote:
We nemen je tegen jezelf in bescherming, geloof mequote:
Dat niet....maar wel een rlserquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zie ik geen penetratiefantasiën van een RLS-er.
Het enige wat ik er tussenin doe is welterusten zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Raar hoor, wie rookt er nu niet tussen het ene en het ander in
Dit, zo ontzettend dit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We nemen je tegen jezelf in bescherming, geloof me.
welnee.....ik ga sowieso niet iemand aanvallen over waar en hoe die post...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We nemen je tegen jezelf in bescherming, geloof me.
Dat bedoelt hij toch niet, jij wil helemaal niet weten wat Pjotr en ik wetenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee.....ik ga sowieso niet iemand aanvallen over waar en hoe die post...
Das lievvvquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
Kijk dat noem ik nou een toffe manager, die belt me om te vragen hoe het met mijn kind is
jawel....ik ben verrot nwsgierig nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij toch niet, jij wil helemaal niet weten wat Pjotr en ik weten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
Ik hoef tegen niemand in bescherming te worden genomen en al helemaal niet tegen mezelf.
Bevredig mijn nieuwsgierigheid! Nu!!!
Desnoods via PM
Hamsteren!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |