Achterlijke vier keer per seconde F5-freak. Effe een lekker plaatje scoren ja!quote:
Roomboter is altijd goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....nu weet ik niet wat ik moet kiezen...dan pleur ik dr wel roomboter op
Ik had niet eens de fipeaux, man.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Achterlijke vier keer per seconde F5-freak. Effe een lekker plaatje scoren ja!
Nee hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Alleen als je uit t water komt minder....
Als tie goed gevoerd is dan zie je dr niets vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had niet eens de fipeaux, man.
Ik zat in 3 andere topics
Spuit 21 inmiddelsquote:
Zag je je top-5 positie in gevaar komen knulletje? Je kan weer lossss!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, hij is al op leeftijd he, dat kan even duren
gewoon heel poesje kaalscheren zie je ook niks er door heen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je die bikini wel ziet, en de rest nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als tie goed gevoerd is dan zie je dr niets van...die bikini dan he
Gaat 'm niet worden, hij staat op nummer 5 van de Top 500 veelposters op Fok! aller tijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahaha
Daar hoeft ie geen moeite voor te doen hoor, ik ga wel wat anders doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt koste wat het kost he van D`tje winnen hahaha
Spamhoerquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, hij staat op nummer 5 van de Top 500 veelposters op Fok! aller tijden
Ik neem even een vreemdgangster te grazen, zo terug.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjjj een dood topic inene![]()
kan ik mooi mn spullen gaan inpakken
Moest ff andere pc aanzetten en spelletjes installeren voor zoonliefquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Laysa het volgende:
Jeeejjjj een dood topic inene![]()
kan ik mooi mn spullen gaan inpakken
Heb je de Gerda al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
Ik moest even de rest van het wereldnieuws lezen, na bijgekomen te zjin van de schokkende berichtgeving over Jan des B.
Verder is er niets gebeurd!
quote:
Wanneer is 't spoeddebatquote:
Ik heb van ellende er niks verder over opgezocht, wat een !@#$%^&*( van ons belastinggeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer is 't spoeddebat? Zag een prachtige foto van een bladerende Marianne Thieme in de Sp!ts
. Die is haar grappen nu al aan 't uitwerken, dat wordt smullen, CDA bashen
.
De abo-houders van de Libelle en dat soort shit krijgen 'm gratiesch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
De Gerda is toch al uitverkocht? Alles weg?
Dat denken ze, ze hebben al vooruit betaaldquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De abo-houders van de Libelle en dat soort shit krijgen 'm gratiesch.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
De Gerda is toch al uitverkocht? Alles weg?
Laat ze nou in de waan dat het extraspeciaalgraties is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat denken ze, ze hebben al vooruit betaald
Ow ja....sorry het is gratieschquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze nou in de waan dat het extraspeciaalgraties is.
Libelle en Margriet. Die lezen we niet.quote:Ministerie van LNV presenteert glossy 'Gerda'
Vanwege het 75-jarig bestaan van het ministerie van LNV is de glossy Gerda verschenen. Dit blad, genoemd naar de huidige minister van LNV, moet het ministerie van LNV meer bekendheid geven en wordt verspreid met onder andere de Margriet en de Libelle. De ontwikkeling van het magazine heeft het ministerie 400.000 euro gekost.
Een groot deel van de Tweede Kamer is het niet eens met het verschijnen van het blad. De Partij voor de Dieren ziet het magazine als pr-campagne voor de CDA-minister Verburg. De partij vindt daarom dat niet het ministerie maar het CDA de 400.000 euro aam kosten voor het verschijnen van het magazine moet betalen. Volgens Verburg zijn de voorbereidingen voor de uitgave echter al in augustus 2009 begonnen, ruim voor bekend was dat er verkiezingen zouden komen.
Samen met de VVD en SP heeft de Partij voor de Dieren een spoeddebat aangevraagd over het verschijnen van de glossy. De VVD en SP vinden het prima dat het ministerie van LNV bredere bekendheid wil geven aan zijn beleid. Maar dat had niet zo nadrukkelijk moeten worden opgehangen aan de persoon van Gerda Verburg. Ook PvdA-Kamerlid Waalkens is niet gelukkig met de keuze van LNV om de aandacht te veel te richten op de minister.
Het magazine 'Gerda' is te downloaden vanaf de website van het ministerie van LNV.
75jarig bestaan van 't landbouw-departement. Dus Gerda bij de kippen, Gerda in de stal, etc etcquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand dat blad gezien? Wat staat er eigenlijk in? Ik kan me zo weinig voorstellen bij een complete glossy over Gerda Verbeet.
Skattie, het gaat toch om Gerda Verburg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand dat blad gezien? Wat staat er eigenlijk in? Ik kan me zo weinig voorstellen bij een complete glossy over Gerda Verbeet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, het kost iedere burger 0.50 eurocent...
Gerdaquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
75jarig bestaan van 't landbouw-departement. Dus Gerda bij de kippen, Gerda in de stal, etc etc
Heet die Gerda?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
heeft de Moeder van Jan Smit een Blad uitgebracht????
Tuuk: Gerdaquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben we niet een kloon hier ergens met die naam?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
Niet bepaald nee. Die is van een lekker wijf.quote:
Neem je mijn vraag aan jou op de eerste pagina nog even mee, Gertrude?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bepaald nee. Die is van een lekker wijf.
Wáár!?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
Ik had online een dromenvanger besteld voor mijn zoon (die heeft nog wel eens nachtmerries), die wordt dan handgemaakt. Krijg net de mail met foto's![]()
Echt? Met een pokémon?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb er 1 met pikachu zal zo ff de foto uploaden
Ja kan ook zonder shit eromheen, maar hij is voor die kleine dus vandaar,quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt? Met een pokémon?![]()
Dat vind ik geloof ik een beetje zonde van het hele "dromenvanger" idee
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan ook zonder shit eromheen, maar hij is voor die kleine dus vandaar,
Nee sorryquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dacht
Wat ben je kwijt voor zo'n ding? Ik vind ze namelijk heul wat hebben
Mera, kom d'r maar in?
Ik bedoelde uiteraard zonder pokemonmeuk hè?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee sorryIk houd niet van de vrolijke kleurtjes
Die van mij 16,50 incl. verzendkostenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken, daar staan wat voorbeelden van exemplaren met pokemonmeuk er in, ziet er beter uit dan wat ik dacht
Wat ben je kwijt voor zo'n ding? Ik vind ze namelijk heul wat hebben
Mera, kom d'r maar in?
Je kan ze in alle kleuren krijgen dus ook in het bijv. zwart, dat zou ik dan weer kiezen haha, en Ian zelf maken is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee sorryIk houd niet van de vrolijke kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |