Vond 'em ook geweldig ja, als kolonel Hans Landaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waltz ja. Oscar voor beste mannelijke bijrol. Volledig terecht imo, een held is hij ondanks (of juist door) zijn personage. Een Steve Buscemi-achtige indruk heeft hij op mij achtergelaten.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:56 schreef slaveloos het volgende:
barbra streisand?
jazeker in 1996quote:
Stand deel 1911quote:
Tsja, poen,poen,poen en nog eens poen. Daar draait het bij meneer Hiddink om.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
Net nog een tweet geplaatst over die egoïst. Meer woorden ga ik er niet aan vuilmaken
What's new.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Tsja, poen,poen,poen en nog eens poen. Daar draait het bij meneer Hiddink om.
Ik denk dat niemand haar achternaam weet, maar ik laat 'em nog even open anders krijg jij 't punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:39 schreef nightcowboy het volgende:
Saar nogwat
Toch welquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Saartje Koningsberger?
Mijn barak zou overbevolkt raken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:40 schreef ScottTracy het volgende:
Marc-Marie Huijbregts zei ooit dat hij wel een barak zou kunnen vullen met mensen aan wie hij een hekel heeft. Ik ook, en Hiddink en Saar Koningsberger zouden er sowieso in komen.
En Wilders niet te vergeten...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qua politiek zou ik denken aan Balkenende inclusief een zwik ministers en staatssecretarissen die onder hem gediend hebben.
En om hem extra te pesten zou ik Mohammed Enait in dezelfde barak plaatsenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En om hem extra te pesten zou ik Mohammed Enait in dezelfde barak plaatsen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:18 schreef erkel het volgende:
Bette Midler?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:02 schreef erkel het volgende:
Tina Turner?
Cher?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Ze heeft haar bekendheid vergaard als zangeres in de jaren '60, samen met haar toenmalige echtgenoot.
Nog aan het slapen of aan't werk zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |