Die is nog van vorig jaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag dat Wimderon ergens had gepost over de poule die hij voor FOK had opgezet.
League heet volgens mij FOK! , ww is baas
Logisch toch als je aan een nieuw seizoen begintquote:
Ik krijg elke keer gewoon een mailtje zodra de tournooibracket open is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef kleinelievewolff het volgende:
Bedankt voor de reminder! Eens kijken of ik dit jaar alles op tijd kan invullen, dat is me vorig jaar een aantal keer niet gelukt
Herkenbaarquote:Op zondag 25 april 2010 13:47 schreef wimderon het volgende:
Als je zo'n ding in 2 minuten in moet vullen heb je achteraf toch iets te veel verrassingen blijkt altijd weer
dacht net van huh ik heb geen remindermail gekregen en ik ben net bezig met invullen komt de mail binnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef Szura het volgende:
Madrid mag weer
Ik had bijna alle tweede ronden goed, daarna ging het helemaal misquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:03 schreef wimderon het volgende:
Paris: 74 pts - 36th out of 10051
En het zag er zo mooi uit met Federer-Murray en Soderling-Davydenko als voorspelde halve finales, maar nu staat de Daaf kansloos te spelen tegen Llodra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |