Hai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi!
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hai.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er waar is van het gerucht dat MetMichiel verdwijnt?
Gerucht op twitter wat ik hier dropte. Lijkt vooralsnog een storm in een spreekwoordelijk glas waterquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gerucht op twitter wat ik hier dropte. Lijkt vooralsnog een storm in een spreekwoordelijk glas water.
quote:
Twitter gok ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar komt dat Twitter-gerucht dan vandaan?
* Jannekje7 zoekt zon
Gewoon lekker lunchen joh op het tijdslot van Stendersquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Gerucht is nergens op gebaseerd. Er wordt nog druk gepuzzeld met alle nieuwe zendtijden voor de bestaande en nieuwe omroepen en er valt echt nog geen zinnige conclusie uit te trekken nu.
Fijn, opheldering from inside!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Gerucht is nergens op gebaseerd. Er wordt nog druk gepuzzeld met alle nieuwe zendtijden voor de bestaande en nieuwe omroepen en er valt echt nog geen zinnige conclusie uit te trekken nu.
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar komt dat Twitter-gerucht dan vandaan?
* Jannekje7 zoekt zon
Bas Paternotte slingert wel wat meer de geruchtenwereld in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).
Zelfs dat zijn geen speculaties, maar puur persoonlijke ideeën die voor meerderen logisch lijken te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |