Welke programma's het over gaat is nog niet bekend. Ze zijn nog in de eindeloze overlegfase.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: welke programma`s gaat `t over? en, belangrijker, hoe was de nieuwe MGMT??
Waaaaaaaaaaaat dit meen je nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Lees ik nu goed dat Michiel slachtoffer gaat worden van Powned?
Volgens mij is Michiel zelf ook lid van Powned
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Lees ik nu goed dat Michiel slachtoffer gaat worden van Powned?
Volgens mij is Michiel zelf ook lid van Powned
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke programma's het over gaat is nog niet bekend. Ze zijn nog in de eindeloze overlegfase.
Al zijn er wel wat dingen te bedenken, zoals het verdwijnen van Stenders naar Radio 2 bijv.
Uit vorig topic:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: welke programma`s gaat `t over? en, belangrijker, hoe was de nieuwe MGMT??
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
@baspaternotte
BREKEND @michielveenstra eerste slachtoffer in Powneds Mars op Hilversum! #timeslot #toedeledokie
13 minutes ago
???
LOLquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9392
Wat zou er verdwijnen? Het programma van Michiel?
[ afbeelding ]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradioquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
LOLhad ik dan toch gelijk
Goed lopende 3FM-programma's mogelijk weg
[..]
En geef Ekdom zijn uur terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradio. Daarna Gerard Ekdom
Michiel mag nog net de veters strikken van Giel, als Michiel maar niet naar Veronica gaat want daar motten ze hem ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradio. Daarna Gerard Ekdom
Gast, jij bent een van de weinigen die wél met plezier naarquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Michiel mag nog net de veters strikken van Giel, als Michiel maar niet naar Veronica gaat want daar motten ze hem ook niet meer
Giel heeft genoeg fans in NL hoor, anders zit het niet al jaren tegenover Evers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gast, jij bent een van de weinigen die wél met plezier naarGiel
luistert. Dat zet je toch wel te denken neem ik aan. Giel is gewoon niet leuk meer, en zeker geen 4uur.
Twitter is geen bron, al helemaal niet als de twitterende persoon helemaal geen directie-functie bij een omroep of de NPO heeft...quote:
Ik neem 't ook niet voor waar aan, maar op twitter zit genoeg volk dat lijntjes met weet ik veel wie heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is geen bron, al helemaal niet als de twitterende persoon helemaal geen directie-functie bij een omroep of de NPO heeft...
Ik beschouw het dus als klinkklare onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |