Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Pas als je dat filmpje gekeken (en begrepen) hebt zal ik je mening hierover serieus nemen
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, het is kwart over 3, ik ga echt geen filmpjes kijken nu
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluitquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
No problem, ik zeg alleen even waar je op kunt rekenen![]()
Ga dan lekker slapen als het zo laat voor je is
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen overquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
and proud of itquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je sociale vaardigheden laten wat te wensen over
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude, probeer niet te bitchen, want dat interesseert me toch geen fluit
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 03:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit bestaat zeker wel
- ik zal nooit van sterrenbeeld veranderen
- ik zal nooit 300 jaar worden
- ik zal nooit meer geboren worden
- ik zal nooit meer maagd worden
zal ik doorgaan?
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.quote:
Dat is ook tofquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hoor, maar niks bijzonders gedaan. Voel me gewoon weer een stuk beter dan gisteren.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die niet hoger dan de 4de dimensie denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |