Nee, maar misschien wel homoquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:01 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Als je geil word van kelly ben je dan heauxmeaux?
Maar ik zat wel eens te fappen tijdens big brother toen ik niet wist dat het een vent was, ben ik nu homo?quote:
jupquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef dombo123 het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=poes&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=
Zit de poes hierbij ts?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:58 schreef J.Herrer het volgende:
Lekker naar die naar binnen gevouwen penis kijken![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
voor en na pics van kelly?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Maar ik zat wel eens te fappen tijdens big brother toen ik niet wist dat het een vent was, ben ik nu homo?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:52 schreef scanman1 het volgende:
andermaal een topic dat veel mensen het idee geeft dat het echt erg is om homo te zijn.
Geweldig weer FOK
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:39 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is juist mannelijker gewordenLinks kon ze nog voor een pot met pittig kort kapsel door.
Vooral omdat driekwart van Nederland het een lekker wijf vond....quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:09 schreef Fortitude het volgende:
Toch was het best wel schokkend toen we er achter kwamen dat het echt een man was.
homoseksualiteit is dan ook een ziekte.quote:Op woensdag 10 maart 2010 03:52 schreef scanman1 het volgende:
andermaal een topic dat veel mensen het idee geeft dat het echt erg is om homo te zijn.
Geweldig weer FOK
Dat zal ik ook wel willen weten maar TS plaatst geen foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Waarin verschilt haar poes met een "echte" poes?
De poes van Kelly is de piemel van 'haar' alter ego, Ferry, die binnenstebuiten is gekeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Waarin verschilt haar poes met een "echte" poes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |