En dan naar jouw... pffff, krijg het drukquote:
Zaterdag.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
Lekker, jong (22-30), donker (haar, ogen, huid mag ook) en slank.
1. Krijg ik krengel op mijn dak.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bezette mannen doen het toch altijd goed bij de vrouwtjes
Ja maar, hij flirte échtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, meestal heb ik het wel door. Maar hallo..het is een barmanDie moeten praatjes maken. En ik zei al dat een buschauffeur mij ook weleens out of the blue, chagrijnig heeft genoemd. En die flirtte echt niet
Dat red je niet in 1 dag he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan naar jouw... pffff, krijg het druk
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan naar jouw... pffff, krijg het druk
Tja, ik ben natuurlijk wel weer toe aan een lekker, donker, jong exemplaar! Al bijna jaar vrijgezel.quote:
Ohc gutte gut.. mevrouw is ALquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik ben natuurlijk wel weer toe aan een lekker, donker, jong exemplaar! Al bijna jaar vrijgezel.
Nou krengel, bij deze...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. Krijg ik krengel op mijn dak.
2. Krijg ik krengel op mijn dak.
3. Principekwestie en ik krijg krengel op mijn dak.
Wanneer wel dan?quote:
Rondje doen in de Bijlmer? veel meer keusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik ben natuurlijk wel weer toe aan een lekker, donker, jong exemplaar! Al bijna jaar vrijgezel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
euh euh... zit deze maand al weer volgeboekt
Drat!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
euh euh... zit deze maand al weer volgeboekt
Maar maar.. ik wil je graag weer eens zien:@quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds exact hetzelfde uit.
Hey.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohc gutte gut.. mevrouw is ALeen jaar vrijgezel
Deze opmerking had van Box kunnen komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Rondje doen in de Bijlmer? veel meer keus
Je weet beetje hoe ik over mezelf denk, dus ik verwacht niet dat iemand met me flirtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
doos... binnenkort maar eens stappen
Idd wijs haar op haar plek, nou nou een jaar vrijgezelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohc gutte gut.. mevrouw is ALeen jaar vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |