quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]ik besmet gans fok met die bollywoodnonsensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier, probeer deze ook eens
disclaimer
Mwihihihi hij is er al!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie welhet is echt een van mijn favorieten
*tromgeroffel*
De swapdoos![]()
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Verslag en meer fotos komt allemaal in het swaptopic, maar ik wilde even spammen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik besmet gans fok met die bollywoodnonsens
hier, probeer deze ook eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef AmyGrace het volgende:
Iedereen bijgekomen van de prachtige lente-nagels??
Ik zag op MiMu's blog een mooie konadicure voorbij komen...dat leek me leuk om ook eens te proberen, alleen dan andersom (paarse Etos effect nails en daaroverheen gestempeld met het paarse Showyourfeet-lakje)
In de zon: glitterrrr![]()
[ afbeelding ]
In de schaduw:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zupparmooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's lekker snel!
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken met een OMG Konadje
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
mooi zo!
Geen extra lakkies bij de post vanmiddag, ik hoop morgen, dus zoals beloofd:
[ afbeelding ]Oeh nog een poezel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, wow. Dat zijn flinke dozen Lego
it's the map in my mind that sends me on my way.
mooi zo!
[ afbeelding ]Mooi! dat lakje is ook naar mij onderweg (besteld op TD).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die poes whehehe, volgens mij willie ook met lego spelen![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
mooi zo!
[ afbeelding ]Prachtig lakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn flinke dozen lego btw!
mooi zo!
[ afbeelding ]ah wat lief je koopt lego voor je poezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry moest ff, ik moet helaas weer gaan, lees vanavond bij
peri, foto;'s komen ook vanavond!
Oeh die van mij hebben nog lichte sporen van mijn blauwe Show your feetquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef Lindytje het volgende:Zo, ik ben weer bijgelezen!! De OP is echt briljant!!
Ik ga nog even fijn met de remover in de weer, mijn vingers zijn helemaal roze van de knalrode lak die ik er net af haalde...
mooi zo!
[ afbeelding ]16+ LegoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |