Koffie over m'n schermquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Loqi het volgende:
Net china glaze seashell gelakt. Prachtige lak, maar op mijn witter dan witte huid lijkt het net of ik al 3 dagen dood ben
photoshopquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja echt, m'n huid lijkt er helemaal grijzig door. Dus geen lente mani van mijn kant
![]()
Wie weet voor in de zomer? Als je iets bruiner bent...quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja echt, m'n huid lijkt er helemaal grijzig door. Dus geen lente mani van mijn kant
![]()
Kan ik nietquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef deerntie het volgende:
[..]
Wie weet voor in de zomer? Als je iets bruiner bent...
Ok dan *noteert op wishlist*.quote:
hebbie een swatch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Loqi het volgende:Net china glaze seashell gelakt. Prachtige lak, maar op mijn witter dan witte huid lijkt het net of ik al 3 dagen dood ben
Ik vind hem wel snel drogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok dan *noteert op wishlist*.
Is die ook echt rapid met drogen dan enzo?
Dat is ook wel een goed idee ja. Denk dat ik de 2e ronde daar ook aan mee ga doen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kan ik nieten tis er ook al af
[..]
ik word niet bruin
dat kan ik ook niet
![]()
misschien gaat ie wel in de swapdoos![]()
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
hebbie een swatch?
wil die namelijk misschien bestellen, maar heb ook een erg blank huidje![]()
He dat is seashell! Staat op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.
Deze is van internet, de kleur van de lak is in het echt precies hetzelfde (op mijn monitor iig)
[ afbeelding ]
Ik vind pastel lakjes altijd wel mooi staan op een bleke huid! Beter dan felle kleuren waar de huid nog witter en bleker wordt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja pastel paars ofzo staat me ook prima, maar dit was echt niet mooi, terwijl de kleur prachtig isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ik vind pastel lakjes altijd wel mooi staan op een bleke huid! Beter dan felle kleuren waar de huid nog witter en bleker wordt!
Showen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, 1 lakje binnen al!
Ik vind die seashell persoonlijk niks, maar ik hou dan ook van nogal extreme kleuren
Ooow vind hem erg mooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef Loqi het volgende:
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.
Deze is van internet, de kleur van de lak is in het echt precies hetzelfde (op mijn monitor iig)
[ afbeelding ]
Ja ik ga m'n mani er niet afhalenquote:
Foto van het flesje kan toch ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ga m'n mani er niet afhalen
Het is Metallic Muse van China Glaze, die had ik geruild met Mirannie
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotookequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef deerntie het volgende:
[..]
Foto van het flesje kan toch ook?![]()
Die staat trouwens ook nog op mijn wishlist!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotooke
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotooke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |