quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]ik besmet gans fok met die bollywoodnonsensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier, probeer deze ook eens
disclaimer
Mwihihihi hij is er al!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie welhet is echt een van mijn favorieten
*tromgeroffel*
De swapdoos![]()
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Verslag en meer fotos komt allemaal in het swaptopic, maar ik wilde even spammen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik besmet gans fok met die bollywoodnonsens
hier, probeer deze ook eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:07 schreef AmyGrace het volgende:
Iedereen bijgekomen van de prachtige lente-nagels??
Ik zag op MiMu's blog een mooie konadicure voorbij komen...dat leek me leuk om ook eens te proberen, alleen dan andersom (paarse Etos effect nails en daaroverheen gestempeld met het paarse Showyourfeet-lakje)
In de zon: glitterrrr![]()
[ afbeelding ]
In de schaduw:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zupparmooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's lekker snel!
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken met een OMG Konadje
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
mooi zo!
Geen extra lakkies bij de post vanmiddag, ik hoop morgen, dus zoals beloofd:
[ afbeelding ]Oeh nog een poezel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, wow. Dat zijn flinke dozen Lego
it's the map in my mind that sends me on my way.
mooi zo!
[ afbeelding ]Mooi! dat lakje is ook naar mij onderweg (besteld op TD).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die poes whehehe, volgens mij willie ook met lego spelen![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
mooi zo!
[ afbeelding ]Prachtig lakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn flinke dozen lego btw!
mooi zo!
[ afbeelding ]ah wat lief je koopt lego voor je poezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry moest ff, ik moet helaas weer gaan, lees vanavond bij
peri, foto;'s komen ook vanavond!
Oeh die van mij hebben nog lichte sporen van mijn blauwe Show your feetquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef Lindytje het volgende:Zo, ik ben weer bijgelezen!! De OP is echt briljant!!
Ik ga nog even fijn met de remover in de weer, mijn vingers zijn helemaal roze van de knalrode lak die ik er net af haalde...
mooi zo!
[ afbeelding ]16+ LegoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie welhet is echt een van mijn favorieten
*tromgeroffel*
De swapdoos![]()
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Verslag en meer fotos komt allemaal in het swaptopic, maar ik wilde even spammen
Daar had ik met die SYF ook last van ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh die van mij hebben nog lichte sporen van mijn blauwe Show your feet
ja 't ging een beetje hardquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:30 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
@ SQ, zie je wel dat ik topic nr. 100 zou missen
Ja, maar niks ranzigs hoor, heeft alleen te maken met de complexiteit van het bouwwerkquote:
ja, voorrrr!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
Misschien is het leuker om vaker een thema te doen, gewoon 1 keer in de zoveel tijd dat we iets verzinnen om te doenHoud het topic wel zo leuk, niet dat het saai is begrijp me niet verkeerd
hij is mooi he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die krulletjes!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Nespresso? Das iets compleet andersquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
Het is een Nespreso Latissima geworden. Bedankt nog voor de tips Debs!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Lindytje het volgende:
Die pluimstaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Wat zijn jouw nagels nog mooi wit!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn nagels gekortwiekt. Ik was de slappe hap, de scheuren en de verkleuringen zat en ik heb de schaar erin gezet. Ze zijn nu ongeveer even lang als mijn vingertoppen.
[ afbeelding ]
En ik heb Milani Ruby Jewels op, ik krijg hem helaas niet mooi op de foto dus jullie zullen het met een swatch moeten doen. Ik ben echt verliefd op de kleur, alleen is het flesje helaas al half leeg en niet in NL te verkrijgen. Ik ga binnenkort wel Ruby Pumps bestellen, die lijkt erop!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |