quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wij vinden jou wel lief hoor
Ik iig zeker
![]()
Jeej zo weer lekker lakken, ik hoop dat de swapdoos komt, maar dat zal nog wel niet
voel je je geen onderdeel van de groep dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef DeltaCephei het volgende:
En jullie zijn alweer bijna op de helft!![]()
Oooh jawel hoor maar ik had nog niet in dit topic gepost haha!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voel je je geen onderdeel van de groep dan?
Goede keuze! Bosch machines zijn soort van hetzelfde als die van Siemens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
Totally OT maar dat geeft niet he?We nemen deze:
[ afbeelding ]
beetje een middenmootje qua prijs, maar we hadden al eerder wat rondgekeken en deze vonden we heel mooi, en nu issie in de aanbieding
Off topicquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
beetje een middenmootje qua prijs, maar we hadden al eerder wat rondgekeken en deze vonden we heel mooi, en nu issie in de aanbieding
rennen is sowieso geen optie 1 week na de operatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
Goede keuze! Bosch machines zijn soort van hetzelfde als die van Siemens.
Dat jij nog op je stoel zit en niet al naar de winkel bent gerend
jaaah misschien komt die van mijn dan ook vandaag!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef Diconnected het volgende:
Oh wauw! Ik heb dus gister m'n TD pakket gehad (1 maart verzonden dus degenen waar staat dat die dag ook verzonden is, zullen deze week hun pakket wel krijgen), en het zijn zulke mooierds. Batterij van m'n camera is leeg en ligt in de oplader, dus pics komen asap.
Maar nu komt dus het probleem, welk lakje moet eerst...
COFFEEEEEEEEquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rennen is sowieso geen optie 1 week na de operatiemaar ik heb wel mijn vriend al uit zijn nest geroepen op zijn vrije dag en strakjes gaan we. Na onze laatste bakjes koffiepadkoffie
oh, da's lekker snel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Morgen komt de Beauty Company bestelling![]()
Mooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's lekker snel!
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken met een OMG Konadje
met dit zonnetje moet dat wel holo of glitter zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:43 schreef deerntie het volgende:
Net mijn pakketje bij de buren opgehaald....TD! Dus voor mij ook de vraag van de dag.. welke zal ik op doen?
Ik heb er geen holo's tussen zitten! Het wordt: We'll always have paris suede! ik ben zo benieuwd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met dit zonnetje moet dat wel holo of glitter zijn natuurlijk
Ik ben bijna aan het spinnen gewoon, heerlijk
Ik zorg ervoor dat er geen lak op de plate zit buiten op het printje, dan schraap ik er gewoon nogmaals overheenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb van de week zitten prutsen met konad en nu liep ik tegen het volgende aan:
Als ik de lak eraf schraap met het schraapertje en ik doe de stempel erop dan komt er ook lak mee van wat buiten het plaatje zat. Als ik dan vervolgens de stempel op een nagel doe komt dat andere resterende lak er om heen, Als ik dan julle tempelnageltjes zie dan zit er niets om heen, hoe doen jullie dat? Het is een beetje een cryptische omschrijving maar hopelijk begrijpen jullie me.
wattenstaafje + remover, over je vingers poetsen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb van de week zitten prutsen met konad en nu liep ik tegen het volgende aan:
Als ik de lak eraf schraap met het schraapertje en ik doe de stempel erop dan komt er ook lak mee van wat buiten het plaatje zat. Als ik dan vervolgens de stempel op een nagel doe komt dat andere resterende lak er om heen, Als ik dan julle stempelnageltjes zie dan zit er niets om heen, hoe doen jullie dat? Het is een beetje een cryptische omschrijving maar hopelijk begrijpen jullie me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |