Aah ok, want kwam erachter dat de lak ook heeeeeeeeel snel droog is, dus heb uiteindelijk 1 nagel gedaan en toen de hoop opgegevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wattenstaafje + remover, over je vingers poetsen.
Groter schraapoppervlak gebruiken zoals een bankpas
En anders de overtollige lak even snel van de stempel krabben voor je hem op je nagel plant
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef deerntie het volgende:
WTF! Waarom heeft opi chip skip zo'n gigantisch klein kwastje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wat gaaf!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's lekker snel!
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken met een OMG Konadje
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:Ik houd niet van katten, maar oh wat een mooi ding is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Zou zomaar kunnen hoor, maar zo zeg ik dat altijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een gigantisch klein kwastje
sorry, die zin klopt gewoon niet voor mijn gevoel
Jaa, maar die snelle droogtijd is wel heel hinderlijke voor een perfectionist. Aangezien ik dat nogal heel erg ben schiet het dan niet op, al zit het maar een klein beetje scheef of krom dan begin ik weer opnieuwquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
je moet met konad wel een beetje doorwerken idd, maar da's gewoon een kwestie van veel oefenen, dan krijg je het vanzelf onder de knie
Bij mij lukt het de ene dag perfect, en de andere dag voor geen meter en geef ik het op na 2 nagels.. ook al is het dezelfde lakquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:01 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa, maar die snelle droogtijd is wel heel hinderlijke voor een perfectionist. Aangezien ik dat nogal heel erg ben schiet het dan niet op, al zit het maar een klein beetje scheef of krom dan begin ik weer opnieuw![]()
Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen
Ach, dit exemplaar houdt ook niet van mensen, dus ze zal het je niet kwalijk nemen. Decoratief zijn ze in ieder geval welquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd niet van katten, maar oh wat een mooi ding is dit
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat een lieverd! Wat is zijn/haar naam?
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ze heet Zoe-met-een-trema-op-de-e maar dat doet mijn laptop niet en ik weet ook niet hoe dat moetquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]! Wat een lieverd! Wat is zijn/haar naam?
Zoé of Zoë?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heet Zoe-met-een-trema-op-de-e maar dat doet mijn laptop niet en ik weet ook niet hoe dat moet![]()
en mijn wegwerp-poes is nu de appels in de fruitschaal kopjes aan het gevenZon doet rare dingen met beesten
Enfin, weer ontopic nu
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:Wat een beauty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikatten
![]()
![]()
![]()
enne ontopic![]()
ben van plan om bij mijn volgende TD bestelling eens een topcoat van OPI Essie of CG ofzo te proberen. Mag ook een ander merk zijn. SV lijkt mij niks.
welke raden jullie mij aan?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Dat was ik ook van plan maar toen had ik te veel leuke kleurtjes gezien die ik wou hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat een beauty!
Ikatten
![]()
![]()
![]()
enne ontopic![]()
ben van plan om bij mijn volgende TD bestelling eens een topcoat van OPI Essie of CG ofzo te proberen. Mag ook een ander merk zijn. SV lijkt mij niks.
welke raden jullie mij aan?
OPI RapiDry! Vind ik erg fijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat een beauty!
Ikatten
![]()
![]()
![]()
enne ontopic![]()
welke raden jullie mij aan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn wegwerp-poes is nu de appels in de fruitschaal kopjes aan het gevenZon doet rare dingen met beesten
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef deerntie het volgende:
Even een pic van mijn bestelling gemaakt:
[ afbeelding ]
De ydkj suede is voor spaceinvaders btw!
Er is nog hoop! Wat heb jij voor lakjes besteld dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dus de bel gaat, ik zo van:is het een pakketje voor de buurvrouw
Maar het was een mannetje van UPS, TNT komt altijd rond 13:00
ik wil lego en lak!
te veel... nieuwe Orly's, OPI's voor miss--moana en princess-a, en wat colorclubs en een suede OPI ink voor mezelf nog, enzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:22 schreef deerntie het volgende:
[..]
Er is nog hoop! Wat heb jij voor lakjes besteld dan?
Ah leuk! Hoezo lego?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
te veel... nieuwe Orly's, OPI's voor miss--moana en princess-a, en wat colorclubs en een suede OPI ink voor mezelf nog, enzo.
Maar ik wil vooral lego!
omdat mijn lief daar ook erg blij van wordt, en dan kunnen we de komende dagen lekker bouwen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:28 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ah leuk! Hoezo lego?
Nu ik deze bestelling binnen heb, herinner ik mij opeens mijn opberg probleem weer. Mn tasje zit vol!
Koffie over m'n schermquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Loqi het volgende:
Net china glaze seashell gelakt. Prachtige lak, maar op mijn witter dan witte huid lijkt het net of ik al 3 dagen dood ben
photoshopquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja echt, m'n huid lijkt er helemaal grijzig door. Dus geen lente mani van mijn kant
![]()
Wie weet voor in de zomer? Als je iets bruiner bent...quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja echt, m'n huid lijkt er helemaal grijzig door. Dus geen lente mani van mijn kant
![]()
Kan ik nietquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:41 schreef deerntie het volgende:
[..]
Wie weet voor in de zomer? Als je iets bruiner bent...
Ok dan *noteert op wishlist*.quote:
hebbie een swatch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Loqi het volgende:Net china glaze seashell gelakt. Prachtige lak, maar op mijn witter dan witte huid lijkt het net of ik al 3 dagen dood ben
Ik vind hem wel snel drogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok dan *noteert op wishlist*.
Is die ook echt rapid met drogen dan enzo?
Dat is ook wel een goed idee ja. Denk dat ik de 2e ronde daar ook aan mee ga doen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Kan ik nieten tis er ook al af
[..]
ik word niet bruin
dat kan ik ook niet
![]()
misschien gaat ie wel in de swapdoos![]()
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
hebbie een swatch?
wil die namelijk misschien bestellen, maar heb ook een erg blank huidje![]()
He dat is seashell! Staat op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.
Deze is van internet, de kleur van de lak is in het echt precies hetzelfde (op mijn monitor iig)
[ afbeelding ]
Ik vind pastel lakjes altijd wel mooi staan op een bleke huid! Beter dan felle kleuren waar de huid nog witter en bleker wordt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja pastel paars ofzo staat me ook prima, maar dit was echt niet mooi, terwijl de kleur prachtig isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ik vind pastel lakjes altijd wel mooi staan op een bleke huid! Beter dan felle kleuren waar de huid nog witter en bleker wordt!
Showen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, 1 lakje binnen al!
Ik vind die seashell persoonlijk niks, maar ik hou dan ook van nogal extreme kleuren
Ooow vind hem erg mooi!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef Loqi het volgende:
Niet op mezelf, met mijn webcam komen kleuren nooit zo goed overeen en is m'n huid altijd donkerder dan in t echt.
Deze is van internet, de kleur van de lak is in het echt precies hetzelfde (op mijn monitor iig)
[ afbeelding ]
Ja ik ga m'n mani er niet afhalenquote:
Foto van het flesje kan toch ook?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ga m'n mani er niet afhalen
Het is Metallic Muse van China Glaze, die had ik geruild met Mirannie
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotookequote:Op woensdag 10 maart 2010 12:21 schreef deerntie het volgende:
[..]
Foto van het flesje kan toch ook?![]()
Die staat trouwens ook nog op mijn wishlist!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotooke
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht even af of er nog meer komt, zo niet maak ik wel ff een fotooke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |